Hoofdmenu

Back home!

Gestart door TTigertje, 09 juli, 2006, 10:46:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

TTigertje

Ja, we zijn d'r weer...14 dagen er tussenuit geknepen..  
Samen met TTigertje en in het gezelschap van 'n Yam-maat met z'n vrouw, ben ik naar 't (ahuum) zonnige zuiden geweest.
4 dagen Frankrijk, overnachtingen in Sèzanne (champagne), Ambiose (loire), Saintes (charente-martime) en Bidart (pyreneeën). Om vervolgens de kust van Cantabrië te bereiken. In het kustplaatsje Suances (bij Santander) verbleven we 7 dagen in 't hotel Cuevas (via vrij- uit). Daar mochten we gelijk mee genieten van een mega Ferrari meeting, 145 stuks om precies te zijn! Om vervolgens weer in 3 dagen home sweet home te bereiken. Overnachtingen in Ainhoa (pyreneeën), Nogaro (gers) en Souilliac(dordogne).
Zo weinig mogelijk snelwegen was ons doel, en op de laatste dag na, is dat prima gelukt. Het weer was niet echt geweldig als vakantieweer, maar om te sturen des te beter. Vaak bewolkt, soms regen en soms ook 'n zonnetje. Cantabrië is ook niet voor niks zo mooi groen! De Picos zijn 'n zeer bijzondere omgeving om te sturen, wij hebben vanwege het weer er niet altijd evenveel van gezien, maar wat we konden zien was indrukwekkend! Spaanse wegen zijn sowieso al bijzonder omdat er om elke hoek wel 'n loslopend stuk vee kan staan en er overal grind, olie, zand kan liggen maar vooral wanneer het regent is de hechtingscoëfficient (goed geschreven?) ver beneden pijl!! De ANWB heeft ons ook nog 2 dagen behulpzaam moeten zijn, vanwege (ieder) 'n platte band, waardoor het af te leggen kilometrage sommige dagen wat terugliep. De Spaanse bevolking ervaarden wij als zeer vriendelijk en behulpzaam en het natje en het droogje was ook naar volle tevredenheid.
Dat weerhield me toch niet om met TTigertje de laatste dag nog een plus 1000km dagje te draaien, vanuit Souillac via Troyes en Luxemburg in 1 dag naar huis gestuurd! Toen deed het kontje wel een beetje zeer!  
Kortom, een zeer mooi (en voordelig!) vakantieland erbij , dat zeker nog eens opnieuw bezocht gaat worden!

'n paar fotookes.. :oops:


On the way to France.

Loire bij Ambiose.

Bakkertje in Saintes.

FF wat drinken.

Les Landes.
hat we're dealing with here is a complete lack of respect for the law.

TTigertje


Cantabrië

Ferrari meeting

Ferrari meeting

Ferrari meeting

Picos de Europa

Picos

Picos
hat we're dealing with here is a complete lack of respect for the law.

TTigertje


Cantabrië

Cantabrië

Cantabrië

Picos

Covadonga

Picos
hat we're dealing with here is a complete lack of respect for the law.

TTigertje


Picos

Wat koop je als je altijd pijn aan je achterste hebt?

Stuwmeer in de Picos

Picos

Pyreneeën na dagje sturen

Just a passenger
hat we're dealing with here is a complete lack of respect for the law.

Motzippaldy

Proud on the South  

DeWitte

Citaat van: "Motzippaldy":worship-cool:  :worship-cool: schitterend

:stupid: zeer mooie rep  :thumbsup:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

HD4ever

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "Motzippaldy":worship-cool:  :worship-cool: schitterend

:stupid: zeer mooie rep  :thumbsup:

Hier kan ik me alleen maar bij aansluiten!
Bedankt voor de reportage en de mooie foto's. Ziet er gaaf uit.
Al die MFL rijders die alleen maar op Zondagmiddag rondjes om de kerk blijven rijden weten nu weer wat ze missen. :D

gr. HD4ever.
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

DeWitte

Citaat van: "HD4ever"
Al die MFL rijders die alleen maar op Zondagmiddag rondjes om de kerk blijven rijden weten nu weer wat ze missen.

Beetje denigrerend deze opmerking, zeker overbodig en heel zeker kort door de bocht :? Iedereen vult zijn hobby motorrijden toch op zijn eigen wijze in??  :yes6rs: Daarbij niet iedereen is in de gelegenheid om het op deze wijze in te vullen. al eens aan gedacht?????

De discussie hierover wil ik en weet zeker nog een paar wel met je aangaan, maar start hiervoor dan een apart topic op. :wink: mocht je daar behoefte aan hebben.

We gaan hier verder on-Topic please 8)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Zeer zeker mooie piccies, prachtige omgeving zo te zien!!!! :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Busaberke

Da's weer een mooie reis geweest!  8)
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

@Nippon

:worship-cool:



hier word ik stil van  :thumbsup:

QuattroFrits

Citaat van: "TTigertje"

Ik wil best een keertje zo'n rondje om deze kerk gaan maken. :wink:

Lijkt me heel mooi :P
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

TTigertje

Citaat van: "QuattroFrits"
Citaat van: "TTigertje"Ik wil best een keertje zo'n rondje om deze kerk gaan maken. :wink:

Lijkt me heel mooi :P

Was 't bezoek idd meer dan waard.....
hat we're dealing with here is a complete lack of respect for the law.

QuattroFrits

Citaat van: "TTigertje"Was 't bezoek idd meer dan waard.....

8) Dat is ook aan de foto's te zien. 8)
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Raaz

Blijven mooie foto's!  :wink: