Dringende Oproep voor Zondag 16 Juli

Gestart door DeWitte, 11 juli, 2006, 17:27:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Motzippaldy

Proud on the South  

mario

Hallo motor vrienden

een eerste bericht op het motorforum limburg

ik heb heden een gissing gemaakt omtrent de leeftijden van de poolse kinderen, zoals ik nu zie een pijnlijke schatting waar nogal fel op wordt gereageerd, voorop staat bij ons zeker de veiligheid van de kinderen
en zullen er alles aan doen dat de kleinste op een voor hun veilige motor zullen zitten

bij navraag bij de organisatie blijkt dat van de 28 poolse kinderen die hier in limburg aanwezig zijn er slechts 6 jonger zijn dan 12
de andere 22 zijn tussen 12 en 18 jaar

kom laat jullie van de beste kant zien we hebben nog steeds te weinig motoren we hebben jullie steun hard nodig kom a.s zondag 16 juli om 11.00 naar de parkeerplaats van mac donalds bij het geuselt stadion

voor deze kinderen is het een enorme beleving
en een mooie herrinering neemt niemand ze meer af
en mooie herrinnering neemt niemand je af

SuzukiLimburg

Dat felle reageren valt wel mee lijkt mij zo, maar we moeten natuurlijk wel reƫel zijn en kids van 8 op een gewone motor is nu eenmaal redelijk gevaarlijk, zeker als ze geen passende helm hebben.

Maar 12 tot 18 is wel goed te doen lijkt mij.

Helaas is mijn motor op dit moment niet echt betrouwbaar voor mijn gevoel en ik wil het niemand aandoen om stil te staan langs de weg  :?
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Mounty

Kijk dat veranderd de zaak, vanaf 12 of liever nog ouder zou ik ze wel achterop nemen. Helaas door een wijziging in het dienstschema (we hadden er al rekening mee gehouden dat ik niet ging rijden zondag  :oops: ) kan ik helaas niet deelnemen aan dit evenement. Jammergenoeg.

Ik heb/ga wel op andere motorforums dit onder de aandacht brengen.
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Mounty

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

B-Witch

Citaat van: "FZ_Ron"Schopje...

Denk dat mensen die willen gaan, best wel de weg naar de Geusselt zullen vinden. :roll:
Jij ging toch niet, of nu weer wel :?

Gezien de conditie van mijn arm, laat ik het ff in de midden of ik zal komen ja of nee, ligt eraan hoe het morgen zal zijn. :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Mounty

tja...ik wilde dit nogmaals onder de aandacht brengen gezien de minne reactie's...maar als dat ook al niet meer mag...

ciao dan maar..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

WhomBom

img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

B-Witch

Citaat van: "FZ_Ron"tja...ik wilde dit nogmaals onder de aandacht brengen gezien de minne reactie's...maar als dat ook al niet meer mag...

ciao dan maar..

Nou sorry hoor, wist niet dat je boos werd :shock:

Op heel MFL is het nu minnetjes,
een helft is op vakantie, een groot aantal mensen ligt met de luie vot aan het zwembad, en de rest is hopelijk meer aan het motorrijden dan achter de pc te kruipen................ :wink:




iig ik ben niet gegaan, kan nog geen kop koffie inschekenmet die k#tarm, laat staan motorrijden..   :cry:  :cry:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Joepie1958

Ik ben wel gegaan, gelukkig heeeel veel motoren, alleen de mijne ging tijdens het ophalen van de Polen zo'n rottig geluid maken (wiellager of cardanlager) dat ik heb moeten afhaken :oops:  :oops:
Dan is het fijn dat je reparateur ook op zondag open is, heb dus mijn motor gelijk afgeleverd bij Ron H. te Schin Op Geul :wink:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

mario

hallo motor vrienden

wat een geweldige opkomst heden morgen
overdonderend geweldig 38 motoren !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
de kids uit polen hebben geweldig genoten
je zou deze "smoeltjes" moeten zien.  :D  

nogmaals iedereen bedankt die ons geholpen heeft
om deze tocht tot een geweldig succes te maken
groetjes ewa en paul
en mooie herrinnering neemt niemand je af

B-Witch

Fijn om te horen Mario, dat de rit zo geslaagd is!!!! :thumbsup:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Mounty

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

38 bikes: geslaagd mag je zeggen 8) iemand piccie's gemaakt??
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

mario

Hallo motorvrienden

beter laat dan nooit !!!  
hier zijn enkele foto's van de toertocht

nogmaals hartelijk dank aan allen die een steentje hebben
bij gedragen om deze dag onvergetelijk te maken

groetjes paul


[/URL]

[/URL]

[/URL]
en mooie herrinnering neemt niemand je af