Hoofdmenu

Toledo bike's

Gestart door Toledo, 12 juli, 2006, 15:11:42

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

B-Witch

Als ik nou zou zeggen mooie motor, zou ik liegen, maar ziet er gelikt uit dat weer wel :yes6rs:


:mrgreen:

You may own the bike, but the bike possesses you.

@Nippon

ziet er goed uit je ketel  :worship-cool:

gezien de verkleuring op je uitlaatbochten wordt er zuinig mee gereden :mrgreen:

Toledo

#47


Vandaag een cross shirt gekregen van Frans Verhoeven wat door hem gebruikt is  :yes6rs:





BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Toledo

Een paar dagen bij de Bike-Inn in Treis geweest, helaas moesten we voortijdig huiswaarts keren. Ik heb een filmpje gemaakt met m'n helmcamera ( contour 1080HD) . Het was de eerste keer dat ik deze gebruikte, en nog niet zo vertrouwd met de mogelijkheden ervan     van Bike Inn in Treis naar Klotten
BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

QuattroFrits

Dat filmpje komt me zeer bekend voor, alleen maakte de motor toen nog een heel ander geluid, nu klinkt het echt als muziek in je oren.  :mrgreen:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Toledo

Hij staat nog bij de dealer, maar gisteren deze R1200GS uit 2013 gekocht. Het is een triple black uitvoering. Mijn 1150GS is ingeruild

BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Desmo-devil

Mooie, stoere brommer, veel plezier er mee :worship-cool:

SuzukiLimburg

Niet slecht...en ook nog meegeholpen om de economie weer op gang te krijgen. Goed bezig  :D
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

QuattroFrits

Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Joepie1958

diep zucht :oops: gefeliciteerd, bind 'm maar goed vast als je van 'm wegloopt, triple black is gewild bij de motor-meenemers en nee, ik ben niet een beetje jaloers :shock: ik ben hééél jaloers
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Joker

Mooie Motor en prachtige kleurstelling. Proficiat
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

Busaberke

Is dat een watergekoelde boxer of niet?
(ben niet zo thuis in de anatomie van vogelbekdieren..)
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Toledo

Dit is nog de luchtgekoelde versie, wel met het blok met dubbele nokkenas. Dit werd al langer gebruikt in de HP2 sport. en vanaf 2010 ook in de GS. Meer koppel en pk, loopt erg mooi.
BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017