Hoofdmenu

30-7 Croix

Gestart door Leo!, 19 juli, 2006, 14:34:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Leo!

We gaan met ons groepje naar Croix op 30-7.
Is super... want is een zondag; dat kost dus geen vrije dag!

Zaterdagmiddag gaan we op weg. Op een paar kilometer van de baan hebben we een pension.

Wie van dit forum gaat dan toevallig ook?
omp_en_onbezonnen!

NrGiZeR

Nope, ben dit jaar 2x naar dat mickey mouse baantje geweest.

En ik denk dat ik er de eerste jaren niet meer heen ga. Vind het wat smal en te (over) haakse bochten
b]Ledenon[/b]-------->15&16 maart
Zolder----------->10 mei
Pannonia------->18t/m20 mei
Hockenheim--->11 juni
Assen------------>9 juli
Zolder----------->23 juli
Spa Franco----->23 augustus

Gieskes

Hmm...ik zou er 'just for the fun of it' nog wel es willen rijden en op ne zondag zo.. :roll:

Das via MSS hè?! Nog plek zat vrij zag ik dus...es ff overleggen  :wink:
oFast! Racing @ Honda CBR600FSi
Aprilia RSV 1000 R

Bakkertjedeeg

Citaat van: "Gieskes"Hmm...ik zou er 'just for the fun of it' nog wel es willen rijden en op ne zondag zo.. :roll:

Das via MSS hè?! Nog plek zat vrij zag ik dus...es ff overleggen  :wink:

Als je maar weet dat ik met de topicstarter bij Lucienne slaap!!! :thumbsup:

Gieskes

Citaat van: "Bakkertjedeeg"
Citaat van: "Gieskes"Hmm...ik zou er 'just for the fun of it' nog wel es willen rijden en op ne zondag zo.. :roll:

Das via MSS hè?! Nog plek zat vrij zag ik dus...es ff overleggen  :wink:

Als je maar weet dat ik met de topicstarter bij Lucienne slaap!!! :thumbsup:

Ah verdomd ja!!  :lol:

Ach, kruipen jullie bij Lucienne in de mand, neem ik het bed wel  :wink:
oFast! Racing @ Honda CBR600FSi
Aprilia RSV 1000 R

Schmetzke

Een hele groep (ca. 15 man) van het Supermotard-forum gaan ook de 30e..

Ik twijfel nog  :x

Bakkertjedeeg

Citaat van: "Schmetzke"Een hele groep (ca. 15 man) van het Supermotard-forum gaan ook de 30e..

Ik twijfel nog  :x

Daar ben ik niet gelukkig mee... :cry:

SM rijden compleet andere lijnen.

Rijden ze in de snelle groep?? :shutup:

Leo!

Dat moeten we idd niet hebben... met die supermotards.
:(
omp_en_onbezonnen!

Schmetzke

Hahahha  :lol:  :lol:

Ze rijden idd in de snelle én langzamere groep. Ook zou er naderhand nog een groepje zijn voor SM-only.

Veel plezier ermee  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

Oh btw, de meesten zijn ook nog mega-amateur dus suc6 gegarandeerd  :lol:  :lol:

Ik ga dan maar niet mee om jullie een plezier te doen  :thumbsup: (hoewel ik me toch af vraag wie wie nu eigenlijk in de weg zou rijden hahahahaa)

WhomBom

120 pk, tegen 50 pk... tenzij je rechtdoor de grindbakken afkort denk ik dat ik het wel weet  :roll:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Leo!

Die motard-rijders steken in de bochten hun poot uit!!
Op dat smalle baantje van Croix is het bijna onmogelijk om die 'knoken' niet te raken!

:roll:
omp_en_onbezonnen!

Bakkertjedeeg

Citaat van: "Schmetzke"

Ik ga dan maar niet mee om jullie een plezier te doen  :thumbsup: (hoewel ik me toch af vraag wie wie nu eigenlijk in de weg zou rijden hahahahaa)

Das idd de vraag. Vorig jaar reed daar een 500 2 takt. Die hield ik dus echt niet bij, terwijl mijn rondetijden daar zeer zeker niet slecht zijn.

Schmetzke

Citaat van: "Bakkertjedeeg"
Citaat van: "Schmetzke"

Ik ga dan maar niet mee om jullie een plezier te doen  :thumbsup: (hoewel ik me toch af vraag wie wie nu eigenlijk in de weg zou rijden hahahahaa)

Das idd de vraag. Vorig jaar reed daar een 500 2 takt. Die hield ik dus echt niet bij, terwijl mijn rondetijden daar zeer zeker niet slecht zijn.

:wink:  :wink:

Et gaat niet om de pk's, maar om het manneke dat erop zit.
Op Bilstain ben ik ook menig amateurrijder op een Husa 650 (65-70 pk) de baas met mn 400-tje...

Schmetzke

Citeer
aangezien meer dan de helft van de rijders naar huis was gereden door het slechte weer, werd er omstreekt 15h30 beslist dat iedereen naar eigen zin het circuit op mocht

eigenlijk spijtig voor degene die zijn vertrokken, want rond datzelfde tijdstip is het weer nog beginnen uitklaren en hebben we nog een klein uur en half voluit kunnen gaan op een droog circuit

meeste van die supersporters in onze klasse weigerden zelfs van mee te rijden tijdens die sessies dat het regende...


Whahahahahhahaahahaaaaaaaaaaaaaahahahahahahah  :!:

















Volgend jaar moet ik er echt bij zijn, geweldig om die SS-ers op hun zak te geven  :yes6rs:  :rofl:

Meer pics volgen  :twisted:

Leo!

SS op de zak geven?!!

Met enige trots kan ik melden dat ik '59.64 heb gedraaid, zowel in de eerste sessie, alsook met de reuzeslalom tussen de supermotards!

De overwinning van de Bridgestone dnq-dnf cup... heb ik dan ook in de pocket!


:fuckyou:
omp_en_onbezonnen!