Hoofdmenu

30-7 Croix

Gestart door Leo!, 19 juli, 2006, 14:34:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

Citaat van: "Leo!":fuckyou:

je leert um kennen merk ik ? :mrgreen:

Appels met peren vergelijken dunkt me? :roll:

Denk dat een goed geoefende SS op een normaal circuit iedere andere soort bike voorblijft. Op een SM circuit zoals op bilstain lijkt me dat de SM het voordeel heeft en ....... wie op de weg???

Tsja de BeemerBoXertracToren uiteraard :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Bakkertjedeeg

In ieder geval het nivo van SM was niet bijster hoog. 1 persoon ging redelijk hard in de rondte, maar absoluut niet op het nivo zoals ik vorig jaar gewoon aan de kant werd gezet.

SM en SS op 1 baan is levensgevaarlijk. Ik heb diverse malen gezien dat een SS netjes zijn lijnen rijdt, vervolgens instuurt en dan er een SM tussen zit.

Youp

Citaat van: "WhomBom"120 pk, tegen 50 pk... tenzij je rechtdoor de grindbakken afkort denk ik dat ik het wel weet  :roll:

juist, die met 50pk ;)
opeloos benzine verslaafd...

Youp

Citaat van: "Bakkertjedeeg"In ieder geval het nivo van SM was niet bijster hoog. 1 persoon ging redelijk hard in de rondte, maar absoluut niet op het nivo zoals ik vorig jaar gewoon aan de kant werd gezet.

SM en SS op 1 baan is levensgevaarlijk. Ik heb diverse malen gezien dat een SS netjes zijn lijnen rijdt, vervolgens instuurt en dan er een SM tussen zit.

daarom zijn sm rijders ook de hooligans onder de motorrijders  :P  :D
opeloos benzine verslaafd...

Schmetzke

Citaat van: "Leo!"SS op de zak geven?!!

Met enige trots kan ik melden dat ik '59.64 heb gedraaid, zowel in de eerste sessie, alsook met de reuzeslalom tussen de supermotards!

De overwinning van de Bridgestone dnq-dnf cup... heb ik dan ook in de pocket!


:fuckyou:

Hey Leo, met enige trots zal ik jou er volgend jaar ff lekker uithoeken @ Croix  :!: OP SM wel te verstaan  :!:  DEAL?????????????????

Wie het laatst lacht  :lol:

En zoals Bakkertje al zegt, het waren idd de grootste amateurs van het SM forum, de prof's verspillen hun geld niet aan die onzin. Croix is namelijk geen SM circuit, punt uit. Was voor mij ook de reden om niet mee te gaan trouwens :wink:

Dat had ik trouwens van te voren ook al gezegt:

Citaat van: "Schmetzke"
Oh btw, de meesten zijn ook nog mega-amateur dus suc6 gegarandeerd  :lol:  :lol:

Oja, die:  :fuckyou: krijg je nog ff terug:  :fuckyou:  :fuckyou:

Veel plezier nog dit seizoen op je baanbanaan  :rofl:

DeWitte

:? zeg heren, als je zo vaak  :fuckyou: gebruikt, blijft er weinig vd betekenis ervan over :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Hakinnen

Citaat van: "Leo!"SS op de zak geven?!!

Met enige trots kan ik melden dat ik '59.64 heb gedraaid, zowel in de eerste sessie, alsook met de reuzeslalom tussen de supermotards!

De overwinning van de Bridgestone dnq-dnf cup... heb ik dan ook in de pocket!


:fuckyou:

[steukmode  :mrgreen: ]
hmmm

mayday deed 1.01 met zijn oude kawa daar laatst..

Tis maar goed dat mehdi niet op "jong materiaal" mee in de running is voor die dnq-dnf cup..had ie 'm toch in zijn zak denk ik :wink:

Youp

Citaat van: "Dwars":? zeg heren, als je zo vaak  :fuckyou: gebruikt, blijft er weinig vd betekenis ervan over :wink:
:worship-cool:
opeloos benzine verslaafd...

Schmetzke

Citaat van: "Hakinnen"
Citaat van: "Leo!"SS op de zak geven?!!

Met enige trots kan ik melden dat ik '59.64 heb gedraaid, zowel in de eerste sessie, alsook met de reuzeslalom tussen de supermotards!

De overwinning van de Bridgestone dnq-dnf cup... heb ik dan ook in de pocket!


:fuckyou:

[steukmode  :mrgreen: ]
hmmm

mayday deed 1.01 met zijn oude kawa daar laatst..

Tis maar goed dat mehdi niet op "jong materiaal" mee in de running is voor die dnq-dnf cup..had ie 'm toch in zijn zak denk ik :wink:

Denk ik ook. Praatjes vullen geen gaatjes.

Enneh, je steukmodus staat nog aan  :angel:

Bakkertjedeeg

Citaat van: "Hakinnen"
Citaat van: "Leo!"SS op de zak geven?!!

Met enige trots kan ik melden dat ik '59.64 heb gedraaid, zowel in de eerste sessie, alsook met de reuzeslalom tussen de supermotards!

De overwinning van de Bridgestone dnq-dnf cup... heb ik dan ook in de pocket!


:fuckyou:

[steukmode  :mrgreen: ]
hmmm

mayday deed 1.01 met zijn oude kawa daar laatst..

Tis maar goed dat mehdi niet op "jong materiaal" mee in de running is voor die dnq-dnf cup..had ie 'm toch in zijn zak denk ik :wink:

Op Croix heb je echt geen jong materiaal nodig om hard te gaan. Vorig jaar draaide ik met de oude PC31 constante ronde in de 59, met als beste tijd 0.59,37. Zondag kwam ik met mijn  kwak niet verder dan 1.00,31. Op Croix gaat het puur om stuurmanskunst. :yes6rs: Materiaal is hier echt ondergeschikt.

Leo!

Bakkie... je was me voor. Ik zag gisteravond het gekwats hier en dacht... ik zoek de tijden van 2004 en 2005 erbij.

Zelfs in 2004, na voor ieder slechts 2 sessies, stond er 1´00.16 en 1´00.90 op de klok. Toen hadden we nog maar één motor tot onze beschikking; de 95-er Bankers-Honda.

Bakkertje was toen sneller en ook in 2005 mocht hij op het hoogste ereschavot.

In 2006 hebben we orde op zaken gesteld!!

:guns:
omp_en_onbezonnen!

Leo!

Citaat van: "Schmetzke"

Hey Leo, met enige trots zal ik jou er volgend jaar ff lekker uithoeken @ Croix  :!: OP SM wel te verstaan  :!:  DEAL?????????????????

Wie het laatst lacht  :lol:

En zoals Bakkertje al zegt, het waren idd de grootste amateurs van het SM forum, de prof's verspillen hun geld niet aan die onzin. Croix is namelijk geen SM circuit, punt uit. Was voor mij ook de reden om niet mee te gaan trouwens :wink:

Dat had ik trouwens van te voren ook al gezegt:

Citaat van: "Schmetzke"
Oh btw, de meesten zijn ook nog mega-amateur dus suc6 gegarandeerd  :lol:  :lol:

Oja, die:  :fuckyou: krijg je nog ff terug:  :fuckyou:  :fuckyou:

Veel plezier nog dit seizoen op je baanbanaan  :rofl:


:thatsgay:
:thatsgay:

Dus je bent ook zo'n supermotard-Homo.
Voor ons coureurs een extra dimensie... die rijdende chicanes.


Baanbanaan vind ik daarentegen wel een cool woord. Dat ga ik gebruiken in het dnq-verslag van Zandvoort, met uw goedkeuring.
omp_en_onbezonnen!

Hakinnen

Citaat van: "Leo!"
Citaat van: "Schmetzke"

Hey Leo, met enige trots zal ik jou er volgend jaar ff lekker uithoeken @ Croix  :!: OP SM wel te verstaan  :!:  DEAL?????????????????

Wie het laatst lacht  :lol:

En zoals Bakkertje al zegt, het waren idd de grootste amateurs van het SM forum, de prof's verspillen hun geld niet aan die onzin. Croix is namelijk geen SM circuit, punt uit. Was voor mij ook de reden om niet mee te gaan trouwens :wink:

Dat had ik trouwens van te voren ook al gezegt:

Citaat van: "Schmetzke"
Oh btw, de meesten zijn ook nog mega-amateur dus suc6 gegarandeerd  :lol:  :lol:

Oja, die:  :fuckyou: krijg je nog ff terug:  :fuckyou:  :fuckyou:

Veel plezier nog dit seizoen op je baanbanaan  :rofl:


:thatsgay:
:thatsgay:

Dus je bent ook zo'n supermotard-Homo.
Voor ons coureurs een extra dimensie... die rijdende chicanes.


Baanbanaan vind ik daarentegen wel een cool woord. Dat ga ik gebruiken in het dnq-verslag van Zandvoort, met uw goedkeuring.

hahaha...wel lachen..prestatiedrang..

"voor ons coureurs.."

face it dude...zodra er coureurs aan te pas komen ben jij de rijdende chicane..

boven de 1.42 op zolder?..aléz..ben je geen coureur maar een recreant met een circuithobby.. al moet ik er bij zeggen dat ik de tijden van bakkertje daar bijzonder knap vindt

tof topicske...beetje "lopen katten" uiteraard met ne vette knipoog he..
:wink:  :wink:

NrGiZeR

Was voor een aantal weken terug op Croix, en toen waren allemaal die Oldskool fietsen daar van de jaren 50 en jonger.

Deze reden ook 1:02 rond
b]Ledenon[/b]-------->15&16 maart
Zolder----------->10 mei
Pannonia------->18t/m20 mei
Hockenheim--->11 juni
Assen------------>9 juli
Zolder----------->23 juli
Spa Franco----->23 augustus

Leo!

Lekker afzeiken... hier veilig achter de computer!

:wink:
omp_en_onbezonnen!