Twee Ducati evenementen in de regio

Gestart door Desmo-devil, 27 juli, 2006, 10:07:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mounty

Citaat van: "Desmo-devil"Nou net terug uit Maasmechelen, wat een aanfluiting zeg.
Toen we kwamen aanrijden zag het nog veelbelovend uit, grote parkeerplaats met allemaal mooi Italiaans spul. Motoren geparkeerd kettinkje erom en lopen maar. Lopen ? Waar naar toe ? Nog even geinformeerd bij Ducati Zolder naast de Ducati Truck: Waar is het te doen? Wat blijkt : dat was het !! Een standje van Ducati Zolder met 5 motoren waar je op mocht proefrijden. De Ducati Truck en.... niets meer.
Ik dus verhaal halen bij die man, zegt ie, ja dan moet je morgen terug komen dan is er pas een volledig programma ! Hoe kan je dan in godsnaam op die flyers groot aankondigen dat er op 5 en 6 augustus een evenement is. Er staat toch heel groot Ducati Days. Volgens mij is days meervoud voor day. Er was dus helemaal geen shit te doen. We zijn dan ook na wat frustraties uitgewisseld te hebben met andere Ducatisten, meteen weer vertrokken en lekker gaan toeren.
Mij zien ze daar niet meer ook niet op zondag, ik hoop dat morgen in Geulle meer te doen is. Ik denk dat ik toch ook nog een mailtje ga sturen naar de "organisatie" , als je die zo mag noemen tenminste.


gelukkig was het niet zo erg ver rijden naar maasmechelen...tis jammer dat zo de evenementen om zeep geholpen worden. je krijgt steeds minder zin om ergens naar toe te gaan omdat het heeeeel vaak niks voorstelt. Gelukkig horen we hier (MFL) wat wel en niet goed is..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Desmo-devil

Net terug uit Geulle.
Behoorlijk druk en genoeg te zien.
Al met al een zeer geslaagde dag.
En Hakki ik heb nog even met MTE gepraat over mijn vering probleem  en hij heeft de helft van het probleem in 5 minuten opgelost.
Hij zag dat de as aan een kant niet gelijk stond met de vorkpoot waardoor deze op spanning stond. Schroeven losgedraaid even kloppen met een rubber hamer en al stukken beter. Maar nog niet optimaal dus ik denk dat we toch nog eens naar de olie moeten kijken.
Hieronder enkele piccies van Geulle.
Kwam ook nog een oude kennis van me tegen met zijn Guzzi Le mans 3.

[/img]

Hier de Le Mans 3, ik heb er nog even een stukje op gereden. Was mijn eerste Guzzi ervaring ooit en ik moet zeggen was wel heel speciaal.

karz

wow , dat ziet er een stuk beter uit dan vorig jaar ;)
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

QuattroFrits

Citaat van: "Desmo-devil"Hij zag dat de as aan een kant niet gelijk stond met de vorkpoot waardoor deze op spanning stond.

:lol: Als dat rechts was is mij dit woensdag al opgevallen. :lol:
:roll: Die inkeping van de as stond niet op een lijn met de vork. :roll:

:oops: Of toch iets anders. :?:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Desmo-devil

Citaat van: "QuattroFrits"
Citaat van: "Desmo-devil"Hij zag dat de as aan een kant niet gelijk stond met de vorkpoot waardoor deze op spanning stond.

:lol: Als dat rechts was is mij dit woensdag al opgevallen. :lol:
:roll: Die inkeping van de as stond niet op een lijn met de vork. :roll:

:oops: Of toch iets anders. :?:

IDD tenminste als je erop zit rechts. Maar dat moet wel want aan de ander kant zit geen inkeping. Knap dat je dat gezien hebt want we spreken hier echt over een milimeter of 3. Of die inkeping in een lijn met de vork moet staan weet ik niet, het ging echt om het uitsteken van de as.

Desmo-devil

Kom nog even terug op mijn voorvork. Na een week rijden moet ik consateren dat het nog steeds waardeloos is. Dus dat verhaal van die vorkpoot onder spanning gaat ook niet helemaal op. Dus Hakki kunnen we een afspraak maken ? Ik heb de hele volgende week vrij.

Hakinnen

Citaat van: "Desmo-devil"Kom nog even terug op mijn voorvork. Na een week rijden moet ik consateren dat het nog steeds waardeloos is. Dus dat verhaal van die vorkpoot onder spanning gaat ook niet helemaal op. Dus Hakki kunnen we een afspraak maken ? Ik heb de hele volgende week vrij.

ah..ff gemist hier..

zei frits dat de as niet helemaal recht stond?  vork "getordeerd" als het ware?

alé..kan ook een (beperkte) oorzaak zijn ..dan "klemt" "heel extreem gezegd" de binnenpoot in de buitenpoot..

nog niet okay?

alé..is ie wel "minder traag" nu qua demping?

ja, we kunnen een afspraak maken..maar ik moet ff checken wanneer ik weer ff tijd heb voor je..

deze week heb ik ff een paar dagen "off"..eindelijk.
volgende week een Appie qua voorvork en een ONK weekend in Spa.
en daarna gaat het al gauw richting WK superbikes Assen..
en er komt waarschijnlijk nog ne 999 "ff tussendoor" voor wat veringsgedoe..

uh..mail me ff..je hebt mijn mail he..kijk ik alvast es op de kalender..

:wink: