Hoofdmenu

Suzuki-girl

Gestart door suzuki-girl, 15 september, 2005, 19:42:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

B-Witch

Thanx allemaal!
Zal Zaterdag natuurlijk wat piccies maken, van mijn nieuwe aanwinst.
Ga zometeen even kijken of ik mss nog handvatverwarming kan losfutselen, heb er nu toch 2 motoren gekocht in een half jaar tijd :oops:
Dus dat mag er wel vanaf kunnen, ipv een sjebbig tankpadje :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Road Racing Tonnie

Veel plezier ermee, en veel veilig kilometers, mooie motor, maar tja wat wil je ook SUZUKI he. :lol:  :lol:
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Jor

Suzuki TL1000R, ik heb een dikke beemer, maar kan de TLR liefde nog niet loslaten

B-Witch

Nou ja, geloof toch dat ik maar geen handvatverwarming neem :?
De meest eenvoudige kostte nog 90 euro :shock:
En dat is het me echt niet waard, ga ik wel tussendoor ergens koffie drinken ofzo om weer warm te worden :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

Citaat van: "suzuki-girl"Nou ja, geloof toch dat ik maar geen handvatverwarming neem :?
De meest eenvoudige kostte nog 90 euro :shock:
En dat is het me echt niet waard, ga ik wel tussendoor ergens koffie drinken ofzo om weer warm te worden :wink:

kan goedkoper (vaar Desmo ff) meen bij cycle shop heerlen :wink: kan ook veel duurder bij bmw :oops:

90euro incl montage, relais en schakelaar is echt geen verkeerde prijs :!:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "suzuki-girl"Nou ja, geloof toch dat ik maar geen handvatverwarming neem :?
De meest eenvoudige kostte nog 90 euro :shock:
En dat is het me echt niet waard, ga ik wel tussendoor ergens koffie drinken ofzo om weer warm te worden :wink:

kan goedkoper (vaar Desmo ff) meen bij cycle shop heerlen :wink: kan ook veel duurder bij bmw :oops:

90euro incl montage, relais en schakelaar is echt geen verkeerde prijs :!:

Thanx voor de tip!!
En dat het altijd duurder kan, ja daar was ik ook al achter, ze hadden daar een systeem staan voor Honda, kostte 430 euro  :shock:

Nog ff naar andere opties gekeken, en beste optie was verwarmde handschoenen, bow, voelde dat lekker 8)
Voordeel hiervan is dat niet alleen de onderkant van de hand verwarmd wordt, maar de gehele hand. nadeel, kostte 160 euro  :?

Ik zie het wel, ga er niet veel aan uitgeven, vooral nu niet meer, nu we richting voorjaar gaan :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Herr Tod

55 euro bij Motoshop Margraten. Zag er goed uit. Ik heb het nooit gekocht want ik wilde op de winter wachten :lol:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


QuattroFrits

Citaat van: "Herr Tod"ik wilde op de winter wachten :lol:

:twisted: En die is nu voorbij. :twisted:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

@Nippon

Citaat van: "suzuki-girl"
Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "suzuki-girl"Nou ja, geloof toch dat ik maar geen handvatverwarming neem :?
De meest eenvoudige kostte nog 90 euro :shock:
En dat is het me echt niet waard, ga ik wel tussendoor ergens koffie drinken ofzo om weer warm te worden :wink:

kan goedkoper (vaar Desmo ff) meen bij cycle shop heerlen :wink: kan ook veel duurder bij bmw :oops:

90euro incl montage, relais en schakelaar is echt geen verkeerde prijs :!:

Thanx voor de tip!!
En dat het altijd duurder kan, ja daar was ik ook al achter, ze hadden daar een systeem staan voor Honda, kostte 430 euro  :shock:

Nog ff naar andere opties gekeken, en beste optie was verwarmde handschoenen, bow, voelde dat lekker 8)
Voordeel hiervan is dat niet alleen de onderkant van de hand verwarmd wordt, maar de gehele hand. nadeel, kostte 160 euro  :?

Ik zie het wel, ga er niet veel aan uitgeven, vooral nu niet meer, nu we richting voorjaar gaan :wink:


kzou toch maar 'ns nakijken of je dynamo dat wel trekt  :wink:

B-Witch

:shock: Waarom zou ie dat niet trekken :?:



tis ne Soes he :twisted:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Karin

Hmmm....ik heb er eentje van Motozoom (Louis) geloof iets van 22,50 en hij doet het prima.

B-Witch

Vanmorgen even opgehaald :wink:







8)  8)  8)
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

8) veel veilige km's ermee  :wink: en nu maar wachten op goed weer om te toeren 8)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Toledo

Nice Bike, veel plezier en veilige kilometers
BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

B-Witch

Hopelijk komt het goede weer nu heel gauw 8) , maar ik zag al dat het zondag iig droog zou blijven, dus ga ik dan natuurlijk ff rijden :wink:
Ik moet het de eerste 1000 km nog wat rustig aan doen (70% van het toerental mag ik benutten), en ook voor de bandjes in te rijden natuurlijk nog ff wat uitkijken. :roll:
You may own the bike, but the bike possesses you.