Nieuwe pendelfiets gezocht.

Gestart door karz, 28 juli, 2006, 13:04:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

The Dominator

Citaat van: "Hakinnen"

wo hub stich oetgehange?
ennuh..wat deat dea kookblik in dienen avatar?

:wink:

wazige ja.... is toch een motorforum hier, wel vreemd dat de moderators dan ineens koekblik avators hebben (blij dat ik dat niet ben, anders had ik t ook weer gescheten)
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Busaberke

Citaat van: "Hakinnen"
wo hub stich oetgehange?
ennuh..wat deat dea kookblik in dienen avatar?

Ben een weekje of 4 richting Italie op vakantie geweest.
Toen ik terugkwam merkte ik dat er een hype op MFL is betreffende roestbakken als avatar, dus ik dacht " ach, ik doe mee" :mrgreen:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Richard K.

Citaat van: "Busaberke"
jaja, ik ga me de komende winter een beemer halen!
om me aan te warme

inderdaad. n boxer heeft voetverwarming en n goeie boxer ook handvat verwarming.

buddy verwarming is tegenwoordig een optie (op de 1200RT dan)  8)
R1200RT .. nou ja.. 2x dan ...& zumo 660

karz

Over verwarming gesproken. Ik zou handvat verwarming moeten hebben, met 2 standen. Maar zo voel ik daar niets van. Nu is de buitentemperatuur ook niet zo gek koud.

Maar weet iemand of ik het verschil met de huidige temperaturen zou moeten voelen of niet.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

echt wel: check je zekeringen en/of meet de boel door :wink: stand 1 merk je al goed met dit weer.
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

Ok weet ik genoeg, hij gaat toch nog terug naar Motoport voor de gearindicator die alleen 4,5 of niets aangeeft. Mogen ze daar ook naar kijken.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

QuattroFrits

Citaat van: "karz"Ok weet ik genoeg, hij gaat toch nog terug naar Motoport voor de gearindicator die alleen 4,5 of niets aangeeft. Mogen ze daar ook naar kijken.

:shock: Je moet wel schakelen met dat ding, je mag rustig in z'n 1 optrekken hoor. :roll:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.