Hoofdmenu

Zandvoort: 8-8-2006

Gestart door Leo!, 02 augustus, 2006, 11:37:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

NrGiZeR

Citaat van: "Leo!"Kom dan maar niet te dicht naast me staan dinsdag...
Ik zie me daar al liggen!  :oops:

Waarom denk je dat ik andersom ben gaan schakelen :rofl:
b]Ledenon[/b]-------->15&16 maart
Zolder----------->10 mei
Pannonia------->18t/m20 mei
Hockenheim--->11 juni
Assen------------>9 juli
Zolder----------->23 juli
Spa Franco----->23 augustus

Leo!

ow... ja?!
Ik doe dat ook... :thumbsup:
Voordeel in bepaalde bochten.

Wat heb jij eigenlijk voor een motor?
omp_en_onbezonnen!

NrGiZeR

b]Ledenon[/b]-------->15&16 maart
Zolder----------->10 mei
Pannonia------->18t/m20 mei
Hockenheim--->11 juni
Assen------------>9 juli
Zolder----------->23 juli
Spa Franco----->23 augustus

Leo!

Kijk 'ns aan. zijn we wellicht aan mekaar gewaagt. Ik rijd een CBR600RR uit datzelfde jaar.
:o


Heb jij hem ook in circuit-trim; aangepast veren, testbank, hoge steps, uitlaat e.d?!
omp_en_onbezonnen!

NrGiZeR

Citaat van: "Leo!"Kijk 'ns aan. zijn we wellicht aan mekaar gewaagt. Ik rijd een CBR600RR uit datzelfde jaar.
:o


Heb jij hem ook in circuit-trim; aangepast veren, testbank, hoge steps, uitlaat e.d?!

Yep, compleet aangepast. Alleen maakt het jaartal niet zoveel uit.

Ken er ene die rijd op een beestje van 10 jaar oud en is zelf niet lichtste en die zit me nog op de hielen.
b]Ledenon[/b]-------->15&16 maart
Zolder----------->10 mei
Pannonia------->18t/m20 mei
Hockenheim--->11 juni
Assen------------>9 juli
Zolder----------->23 juli
Spa Franco----->23 augustus

Leo!

owkee...
Wat is bijvoorbeeld je tijd op Zolder?

Ik zag dat je net een laptimer hebt gekocht. Dus ongeveer.
omp_en_onbezonnen!

NrGiZeR

Citaat van: "Leo!"owkee...
Wat is bijvoorbeeld je tijd op Zolder?

Ik zag dat je net een laptimer hebt gekocht. Dus ongeveer.

net onder de 1:50
b]Ledenon[/b]-------->15&16 maart
Zolder----------->10 mei
Pannonia------->18t/m20 mei
Hockenheim--->11 juni
Assen------------>9 juli
Zolder----------->23 juli
Spa Franco----->23 augustus

Bakkertjedeeg

Damn... nu al weer zin om naar Zandvoort af te reizen. Weersvoorspellingen zien er goed uit, dus we kunnen lekker in de paddock bivakeren. Ik probeer te regelen dat de paddockscooter mee wordt genomen. Kunnen we 's avonds ff over het circuit. :twisted: Moet wel nog het een en ander aan de kwak doen van het weekend.

- Remvloeistof verversen
- Nieuwe race koppelingsplaten monteren.
- nieuwe olie erop
- oliefilter vervangen

Ik ga voor een ambiteuse 2.02,xx :wink:

DeWitte

Citaat van: "Bakkertjedeeg"Weersvoorspellingen zien er goed uit

:? waar kijk jij dan?? daarbij hoop dat jullie het droog houden/krijgen en veel plezier hebben hiero mag ut regenen dat ut zeikt; me vakansie van 4 weken zit er dan al weer op :cry:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Leo!

Wij klikken altijd op het wolkje... op de dnq-dnf homepage.  :P

Werkt altijd perfect; ziet er goed uit; niet te zonnig en 21 graden C.
omp_en_onbezonnen!

Hakinnen

Citaat van: "Leo!"Kijk 'ns aan. zijn we wellicht aan mekaar gewaagt. Ik rijd een CBR600RR uit datzelfde jaar.
:o

ik denk dat "hetzelfde jaar " qua motor niet zoveel zegt..

wel leuk die "competiedrang hier" ..rondetijden..laptimers..."de bridgestone cup"

kan er meteen bijzeggen dat ik tegenwoordig geen deuk meer in een "pakse boter" rij maar dat ik er wel ene van een jaar of 16 ken die jouw op een willekeurige 600 "van datzelfde jaar" reeds "lapt" voordat je sessie voorbij is.
of je moet met twee vingers in de neus constante 55ers daar op zandvoort kunnen rijden..?

wat is jouw tijd op zolder?

het maakt verder imo allemaal geen ruk uit...


hoop dat jullie het een beetje droog houden, een hoop lol hebben en weer  met "verhalen" thuiskomen

have fun..


:wink:

Leo!

Heb de laatste keer 1'46.48 gereden op Zolder. We maken toch steeds weer een beetje progressie op de omloop van terlaemen.

Misschien zijn er wel 1000 rijders, variërend in de leeftijd van 12 tot 60 die dat sneller kunnen... maar daar kan ik mee leven!

:roll:

Als NrGiZer met ons meegaat naar Zandvoort, vind ik het leuk als alle rondetijden dicht bij elkaar liggen.


:D
omp_en_onbezonnen!

NrGiZeR

Citaat van: "Leo!"Heb de laatste keer 1'46.48 gereden op Zolder. We maken toch steeds weer een beetje progressie op de omloop van terlaemen.

Misschien zijn er wel 1000 rijders, variërend in de leeftijd van 12 tot 60 die dat sneller kunnen... maar daar kan ik mee leven!

:roll:

Als NrGiZer met ons meegaat naar Zandvoort, vind ik het leuk als alle rondetijden dicht bij elkaar liggen.


:D

Een 1000 komt alleen tot zijn recht op Franco, voor de rest staan de meeste baanrecords geschreven op een persoon op een 600cc. Kijk maar naar Assen , meen dat het Arrie Vossen was, met een 600 die de snelste tijd als nederlander daar heeft staan.

Daarbij is het natuurlijk leuk dat je samen een beetje aan kunt raggen op de baan. Maar het leukste is altijd nog dat je allemaal zonder extra kosten en beschadigde delen aan jezelf en motor naar huis kunt.  :yes6rs:
b]Ledenon[/b]-------->15&16 maart
Zolder----------->10 mei
Pannonia------->18t/m20 mei
Hockenheim--->11 juni
Assen------------>9 juli
Zolder----------->23 juli
Spa Franco----->23 augustus

Leo!

:lol:
Ik bedoelde 1000 mensen... had ook 1200 kunnen pakken.

maar...
Arie Vos is met zijn 1000 toch een fractie sneller, dan met z'n 600. Beide Ten Kate Honda's. Het verschil is echter minimaal. Ik meen 1'45 t.o.v. 1'46 op Assen.

Deze coureur heb ik wel hoog zitten. Startte zijn carriëre in 1998 op Suzuki naast Kyro Verstraeten. Moest toen per ronde dik 2 seconden toegeven op 'onze' held.

Is enorm gegroeid; heeft momenteel een super-vorm!

Hoe kom ik aan al die info?!!
Van hem krijgen wij de bandjes!!
omp_en_onbezonnen!

Hakinnen

Citaat van: "Leo!":lol:
Ik bedoelde 1000 mensen... had ook 1200 kunnen pakken.

maar...
Arie Vos is met zijn 1000 toch een fractie sneller, dan met z'n 600. Beide Ten Kate Honda's. Het verschil is echter minimaal. Ik meen 1'45 t.o.v. 1'46 op Assen.

Deze coureur heb ik wel hoog zitten. Startte zijn carriëre in 1998 op Suzuki naast Kyro Verstraeten. Moest toen per ronde dik 2 seconden toegeven op 'onze' held.

Is enorm gegroeid; heeft momenteel een super-vorm!

Hoe kom ik aan al die info?!!
Van hem krijgen wij de bandjes!!


je had beter 5000 kunnen pakken denk ik..  :wink:

In de 1.46 is best een aardige tijd voor een "niet coureur" op zolder hoor..
Ik heb die "ook in mijn goede tijd" nooit gereden..kwam niet verder dan een 1.51 op zolder (op een TRX850..haha).
Het geheim zit 'm in de routine denk ik..veel en vaak rondes lappen daar..
wij hadden laatst Allard Kerkhoven voor de Endurance op Zolder.  Allard had nog nooit op Zolder gereden , ging naar buiten en zette in zijn eerste vrije training een 1.42 neer hetgeen te langzaam was..daarna was het een kwestie van die dag maar blijven rijden..rondes maken, rondes maken, fiets afstellen, rondes maken..etc...aan het begin van de tweede qualificatie training "pushte" ie een 1.36er eruit.(superstock GSX-R1000)  6 seconden progressie in 1 dag!  wel megaveel ronden gereden die dag

Arie is wel wat sneller dan 1.45 / 1.46 op assen hoor..de cup 1000 zit al tegen die tijden..

Ik volg m ook..hoop dat ie een keer echt voor een seizoen bij gerrit aan de bak kan..ik zie 'm graag rijden .al is het maar voor zijn "knokkersmetaliteit"..

Kyro..tsja...wie weet wat het had kunnen zijn...kyro had het talent..