Hoofdmenu

Zandvoort: 8-8-2006

Gestart door Leo!, 02 augustus, 2006, 11:37:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Leo!

Ja, het idd intussen wel sneller gaan... Dat was aan het begin van het seizoen. Hij lachte ons uit! Dat wij niet onder de 2 minuten kwamen toen!

:oops:
omp_en_onbezonnen!

NrGiZeR

Zo ben d'r alweer, nou nog ff wachten op de piccies van BAkkie
b]Ledenon[/b]-------->15&16 maart
Zolder----------->10 mei
Pannonia------->18t/m20 mei
Hockenheim--->11 juni
Assen------------>9 juli
Zolder----------->23 juli
Spa Franco----->23 augustus

Bakkertjedeeg

Citaat van: "NrGiZeR"Zo ben d'r alweer, nou nog ff wachten op de piccies van BAkkie

Hier ook terug. Heb meteen Doc Horror een mail gestuurd. Zal wel eind van deze week worden. Echt genoten vandaag!!! Zandvoort is echt een super vette baan. Scheivlak RULEZ!!!!

Op naar Spa @ 29 augustus!!!

DeWitte

eeuh een verslagje heren mss??? :? en met veul sjieke kneedown op e piccie's estebleef  8)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Schmetzke

Ja, waar blijven die pics  :twisted:  :twisted:  :twisted:  :twisted:

Leo!

Superrrr!
Wat een dag... met een geweldige afsluiting!!

1. Leo!      2'04.30
2. Bakkie  2'04.33
3. Spar     2'04.41


:worship-cool:

Het verslag zal zeer uitgebreid zijn. Daarvoor moeten we straks wel verwijzen naar onze site. Ga er zometeen mee beginnen!
omp_en_onbezonnen!

Schmetzke

Citaat van: "Leo!"

1. Leo!      2'04.30
2. Bakkie  2'04.33


Bakkie!!!!!!!!!!!!!!!!! WAT DOE JE!!!!!!!!!!!!!

Zat je te slapen ofzo  :?  :roll:  :roll:  :roll:  :?  :?  :?

Leo!

Nee, natuurlijk niet Schmetzke!  :?

Bakkie ging gruwelijk hard... maar ik liet op start/ finish nog een dikke scheet!! Dat maakte het verschil.  :roll:
omp_en_onbezonnen!

Leo!

Citaat van: "Bakkertjedeeg"

Ik ga voor een ambiteuse 2.02,xx :wink:


Kijk eerst maar 'ns of je je broer nog kunt bijhouden!!



Two in a row!!

:nana9oi:  :nana9oi:
omp_en_onbezonnen!

Bakkertjedeeg

Citaat van: "Schmetzke"
Citaat van: "Leo!"

1. Leo!      2'04.30
2. Bakkie  2'04.33


Bakkie!!!!!!!!!!!!!!!!! WAT DOE JE!!!!!!!!!!!!!

Zat je te slapen ofzo  :?  :roll:  :roll:  :roll:  :?  :?  :?

No worries... :D

Het was een bewuste keuze van mezelf. Ik vond dat het al erg hard ging. Natuurlijk kan het harder, maar dan is het altijd baas boven baas. Heelhuids terugkomen zonder schade stond gisteren centraler dan dagzege. Iets wat normaal gesproken bij NOT DONE is. Ik heb daarom gisteren ook meer genoten, dan constant die streberige houding aan te nemen. Voor Spa doe ik hetzelfde. Plezier prefereert boven de tijd. Hard zal het zeker gaan, maar niet meer kost wat kost. Het niveau in onze groep is bovendien gegroeid. Voorheen had ik ruime  marge ten opzichte van de rest. Dit is nu anders. Ik heb geen zin om de veiligheidsmarge op te geven ten koste van de dagzege. Zeker op Zandvoort waar sommige plaatsen niet optimaal zijn om er af te gaan. Bijv. Bosuit. Dit is de plaats waar je met marge rijdt. Die marge ga je verkleinen om tot een betere tijd te komen. Ga je er daar vanaf, dan heb je een probleem. Anyway. Ik heb al een schitterend plaatje gevonden van gisteren op het wereldwijde web. :wink:


Bakkertjedeeg

Citaat van: "Leo!"
Citaat van: "Bakkertjedeeg"

Ik ga voor een ambiteuse 2.02,xx :wink:


Kijk eerst maar 'ns of je je broer nog kunt bijhouden!!



Two in a row!!

:nana9oi:  :nana9oi:

Pfff...sissi

Schmetzke

:worship-cool: Oke bakker, het is je vergeven.  :lol:  :wink:

NrGiZeR

Citaat van: "Bakkertjedeeg"
Citaat van: "Schmetzke"
Citaat van: "Leo!"

1. Leo!      2'04.30
2. Bakkie  2'04.33


Bakkie!!!!!!!!!!!!!!!!! WAT DOE JE!!!!!!!!!!!!!

Zat je te slapen ofzo  :?  :roll:  :roll:  :roll:  :?  :?  :?

No worries... :D

Het was een bewuste keuze van mezelf. Ik vond dat het al erg hard ging. Natuurlijk kan het harder, maar dan is het altijd baas boven baas. Heelhuids terugkomen zonder schade stond gisteren centraler dan dagzege. Iets wat normaal gesproken bij NOT DONE is. Ik heb daarom gisteren ook meer genoten, dan constant die steberige houding aan te nemen. Voor Spa doe ik hetzelfde. Plezier prefereert boven de tijd. Hard zal het zeker gaan, maar niet meer kost wat kost. Het niveau in ons groep is bovendien gegroeid. Voorheen had ik ruime  marge ten opzichte van de rest. Dit is nu anders. Ik heb geen zin om de veiligheidsmarge op te geven ten koste van de dagzege. Zeker op Zandvoort waar sommige plaatsen niet optimaal zijn om er af te gaan. Bijv. Bosuit. Dit is de plaats waar je met marge rijdt. Die marge ga je verkleinen om tot een betere tijd te komen. Ga je er daar vanaf, dan heb je een probleem. Anyway. Ik heb al een schitterend plaatje gevonden van gisteren op het wereldwijde web. :wink:

:stupid:

Heelhuids thuiskomen, zonder materiaale schade.
En een leuke dag hebben.
Ga je kosten wat het kost op tijd rijden en dus geforceerd sturen en remmen.
Eindigd het meestal met geluk in de grindbak.

Ik kan gewoon weer m'n fietskuh pakken zoals ik hem heb weggezet voor Spa.  :thumbsup:
b]Ledenon[/b]-------->15&16 maart
Zolder----------->10 mei
Pannonia------->18t/m20 mei
Hockenheim--->11 juni
Assen------------>9 juli
Zolder----------->23 juli
Spa Franco----->23 augustus

Hakinnen

:stupid:

laptimerke okay marc?


heb eergisteren trouwens andere ondekt in Italie..

Goed spul,.helemaal digitaal..inclusief snelheid, toerental, temperatuur, laptimes(met zender) , laptimergeheugen, gearindicator, "schakelmomentleds" en nog wat meuk..

super geprijst...maar hier nog niet te koop..

ff kijken of ik dat spul kan krijgen voor NL

;)

tof te lezen dat je je weer geamuseerd hebt ..

NrGiZeR

Laptimer werkt super.

Je gaat er echt anders door rijden, heb in begin heel erg hoekig gereden, en naar mate de sessie vorderde ging ik wat soepeler door de bochten en liet de motor meer z'n gangetje gaan, dus minder verkrampt.
En wat denk je,  in ene keer 4 sec eraf.

Dus het heeft zeker z'n voordelen.
b]Ledenon[/b]-------->15&16 maart
Zolder----------->10 mei
Pannonia------->18t/m20 mei
Hockenheim--->11 juni
Assen------------>9 juli
Zolder----------->23 juli
Spa Franco----->23 augustus