Hoofdmenu

Eigenbouw

Gestart door karz, 07 augustus, 2006, 09:40:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

karz

Hee,

Hebben we ook eigenbouwers hier ?

Ik vroeg me af, als je een eigenbouw motor gaat maken op basis van een bestaand frame.

Wat doe met de kabelboom ?  In principe maak je een andere motor dus de kabelboom is niet meer te gebruiken.
Maak je dan zelf een andere ?  

What is the way of the walk ?
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Desmo-devil

Ik heb die destijds laten maken door een jongen die ik dan weer via via kende. Ik weet niet of hij dat nog doet maar als het zover is wil ik best voor je informeren.

Herr Tod

Dan moet je zelf een andere maken of je haalt weg wat niet nodig is uit de kabelboom die je hebt. De kabels zijn meestal het probleem niet maar de stekkers wel. Deze krijg je niet los, voor zover ik weet, bij een motorzaak. Je zou nog bij een aantal electronica zaken kunnen kijken maar je hebt kans dat de stekker die je zoekt alleen voor Suzuki, Yamaha, Honda etc. wordt gemaakt. Voor de rest is het een kwestie van de schakelaar bekijken en doormeten zodat je weet wat elke draad doet en dan aansluiten die handel. Met een stuk papier, een potlood, een kniptang en een multimeter kom je al een flink stuk.
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


DeWitte

wat doe je met die potlood dan? :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away