Hoofdmenu

Tof speelgoed

Gestart door Schmetzke, 07 augustus, 2006, 18:44:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

QuattroFrits

Citaat van: "Desmo-devil"Nou veel plezier dan op je tractorbanden, Heeft imo niets meer met motorrijden te maken. Doet me denken aan die Leopard waar ik vroeger mee moest rijden.

:lol: Maar die had ook iets met rupsen of zo. :roll:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Schmetzke

Citaat van: "Desmo-devil"Nou veel plezier dan op je tractorbanden, Heeft imo niets meer met motorrijden te maken. Doet me denken aan die Leopard waar ik vroeger mee moest rijden.

Jij weet gewoon niet wat vet is.

rsv2002

En rupsjen is onbeleefd...  8)
 dirty mind is a joy forever!!!

QuattroFrits

Citaat van: "Schmetzke"
Citaat van: "Desmo-devil"Nou veel plezier dan op je tractorbanden, Heeft imo niets meer met motorrijden te maken. Doet me denken aan die Leopard waar ik vroeger mee moest rijden.

Jij weet gewoon niet wat vet is.

:twisted: Vet is iets waar veel olie of andere vettigheid opzit. :twisted:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

QuattroFrits

Citaat van: "rsv2002"En rupsjen is onbeleefd...  8)

Ook jij werd vroeger geslagen als je niet wou rupsjen, jong geleerd is oud gedaan en ik doe het nog met plezier. :wink:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Desmo-devil

Citaat van: "Schmetzke"
Citaat van: "Desmo-devil"Nou veel plezier dan op je tractorbanden, Heeft imo niets meer met motorrijden te maken. Doet me denken aan die Leopard waar ik vroeger mee moest rijden.

Jij weet gewoon niet wat vet is.

edit by dwars :wink: : ik vind dat machientje echt wel vet, maar is voor mij geen motorrijden, daarbij hadden we het toch over de banden of niet ?
Het probleem bij jou is dat iedereen alles wat met SM te maken heeft vet moet vinden anders ben je op je teentjes getrapt.

Wel blijven lezen he, ook als je gepikeerd bent.

DeWitte

Citaat van: "rsv2002"En rupsjen is onbeleefd...  8)
:rofl:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Schmetzke

Citaat van: "Desmo-devil"
Citaat van: "Schmetzke"
Citaat van: "Desmo-devil"Nou veel plezier dan op je tractorbanden, Heeft imo niets meer met motorrijden te maken. Doet me denken aan die Leopard waar ik vroeger mee moest rijden.

Jij weet gewoon niet wat vet is.

Edit by dwars: ik vind dat machientje echt wel vet, maar is voor mij geen motorrijden, daarbij hadden we het toch over de banden of niet ?
Het probleem bij jou is dat iedereen alles wat met SM te maken heeft vet moet vinden anders ben je op je teentjes getrapt.

Wel blijven lezen he, ook als je gepikeerd bent.


Desmo-devil

tis goed Desmo :wink: edit by Dwars

DeWitte

tis goe geweest: blijf aub on-topic en probeer elkaar met argumenten te overtuigen: Zo gaat het dalijk nergens meer over :wink: stuur elkaar Pb's mochten jullie onoverkomelijkheden hebben.

dank u :arrow:

weiter im text :idea:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Desmo-devil

Je hebt gelijk, maar dan moet je niet alleen mijn berichten verwijderen !

DeWitte

wees niet bevreesd :wink:

gaan we nu verder hier? of een slotje???
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Schmetzke


Schmetzke


Schmetzke