ff voorstellen

Gestart door Danny#82, 09 augustus, 2006, 18:30:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Steefke™

Citaat van: "Hakinnen"
Citaat van: "Karin"Welkom Danny, en veel succes met je races. Tot nu toe gaat het goed :D

alé..zal het maar ff posten..en posen... :wink:

Danny is vandaag op zijn sloffen kampioen geworden in de 1000cc supercup 2006!





seizoen is om...en was zeer geslaagd..in 2007 internationaal Fim-Cup 1000 superstock voor Danny met de "Van Mol GSX-R1000K7"..op bitubo he!


:wink:

hey Danny welkom en gefeliciteerd met je titel :worship-cool:  :worship-cool:
Smells like rubber

crazy j

np hakki
kan iedereen gebeuren zoiets :wink:
living the life the way it comes

Danny#82

iedereen bedankt voor de felicitaties. Heb het goed naar mijn zin gehad op de van Mol Suzuki in combinatie met de Bitubo vering.

Zal volgend seizoen weer onder aan de ladder moeten beginnen maar heb het er graag voorover. Ik hou jullie op de hoogte.

Groeten,
Danny de Boer :lol:

Karin

Citaat van: "Danny#82"Zal volgend seizoen weer onder aan de ladder moeten beginnen maar heb het er graag voorover. Ik hou jullie op de hoogte.

Groeten,
Danny de Boer :lol:

Gefeliciteerd! en zeker ons op de hoogte houden incl piccies  :D

Hakinnen

Oja...bijna vergeten

komend weekend ONK supermotard in Spa-francorchamps..

#82 Danny zal aantreden als gastrijder gewapend met een 540cc Husaberg om mee te strijden in deze voor hem niet "alledaagse" tak van motorsport.


Komende donderdag worden de eerste trainingsmeterkes gemaakt op de kartbaan in Veldhoven op de Husa..

mocht er iemand willen gaan kijken / supporteren  en het tijdschema nodig hebben voor Spa...mailtje naar mij dan maar..

Ik kan er helaas niet bij zijn. wellicht kan schmetzke 'm wat rijles geven ..als danny dan in ruil schmetzke leert raggen met ne superstock GIX1000...  :mrgreen:

Hakinnen

5de + 6de plaats voor Danny in de twee manches om het ONK supermoto nationaal gisteren op Spa-Franco.

ale'..kan dus ook aardig met ne supermoto uit de voeten

Rondetijd 1.08..weet verder niet wat dat zegt...?

wat doe jij daar schmetzke?

Motzippaldy

Citaat van: "Hakinnen"

wat doe jij daar schmetzke?


Kijkt als toeschouwer  :mrgreen:
Proud on the South  

Steefke™

Citeerwat doe jij daar schmetzke?


motos  kijken :cum:
Smells like rubber

Motzippaldy

:?

Na een lange en moeizame onderhandeling stopt de samenwerking tussen het Racing team  Dirk Van Mol en Danny de Boer.

Dirk Van Mol:

"Het is de vader van Danny die afgelopen week zelf de beslissing heeft genomen om de samenwerking te stoppen. Eind september hadden wij naar ons gevoel een goed voorstel op tafel. Maar er werd steeds uitgesteld. Wij moeten ook verder en hadden nog een aantal goed aanbiedingen van rijders. Deze zijn nu intussen zo ver dat ik einde volgende week kan bekend maken wie de nieuwe rijder zal worden.
Ik vind het persoonlijk spijtig voor Danny dat wij niet verder gaan. Hij heeft me meer dan ooit overtuigd dat er in hem toekomst zit. Ik dank hem dan ook nogmaals langs deze weg voor het fijne jaar dat wij samen hebben gehad, dat hij afsloot met zijn kampioenstitel."


Gerrit de Boer, de vader en zaakwaarnemer van Danny:

"Zoals racesport.nl op 10 oktober publiceerde in een teambericht, verzonden en aangeboden door Racing team van Mol, was er een definitieve overeenkomst voor het seizoen 2007.  Moeizaam was dit niet gegaan. Zoals iedereen weet is het een kwestie van financieel onderhandelen en kom je tot een deal. Zo ook betreffende de overeenkomst tussen Danny, Marion en Dirk van Mol.
Een zeer belangrijk onderdeel o.a. van deze overeenkomst was, dat Danny één Suzuki motorfiets zou inbrengen d.m.v. sponsoring, naast de normale financiële verplichtingen. Daarnaast zou Dirk er zelf één aanschaffen om de band met Suzuki België warm te houden aangezien Dirk al jaren goede zaken deed met de Vlaamse importeur. Er zouden dus twee Suzuki motoren geprepareerd worden voor de FIM Cup 1000 met één rijder, te weten Danny.
Circa 3 weken geleden kregen wij telefoon van Dirk van Mol die na zijn zeggen toch al wel een aantal dagen met een probleem rondliep wat hem niet lekker zat aldus Dirk van Mol. Hij had namelijk al een aantal gesprekken gevoerd  en een betaalde aanbieding gekregen van een Duits Team om daarvoor als team manager te gaan fungeren. Een team wat nog geen start heeft in de FIM Cup en ook niet heeft gehad in de voorgaande jaren maar actief was in het IDM. Het team bracht naast een coureur ook een ander merk motoren mee.
Wel werd ons te kennen gegeven dat Danny nog wel kon blijven maar dan moest de overeenkomst opnieuw worden bekeken, aangezien het financiële plaatje er anders zou gaan uitzien en Danny maar één motor ter beschikking zou krijgen. Er was wel een tweede Honda voor handen maar indien beiden een probleem zouden hebben was het toch de Duitse coureur die de tweede motor zou mogen gebruiken. Maar volgens Dirk van Mol kwam dit bijna niet voor.
Na dit te hebben aangehoord werd nu Dirk zijn probleem ons probleem. Dit aangezien er ons te kennen werd gegeven dat er niet met twee merken gereden kon worden in één team. Ja, en daar sta je dan. In oktober een overeenkomst met Dirk van Mol en twee weken daarna wordt je gedwongen om een keuze te maken. Rekening houdend met Danny zijn betrouwbare sponsoren die vooraf zijn mee gegaan in het verhaal van Dirk van Mol. Aangezien wij geen sponsoren zouden laten vallen hebben wij gekozen om de samenwerking per direct met het Racing team van Mol te beëindigen."

Laten we hopen dat beide partijen snel hun eigen weg kunnen vinden en dat niet opnieuw een jong talent de dupe wordt voordat er ook nog maar een meter gereden is in het nieuwe seizoen waar een aantal weken terug nog door twee partijen reikhalzend naar werd uitgekeken.

Wat de nieuwe plannen zijn van de huidige nationaal kampioen in de Supercup 1000 is nog niet bekend maar men hoopt hierover zeer binnenkort meer duidelijkheid te kunnen geven.



BRON: Racesport.nl
Proud on the South  

Schmetzke

Citaat van: "Hakinnen"
Rondetijd 1.08..weet verder niet wat dat zegt...?

wat doe jij daar schmetzke?

Ow shit, wat laat gezien  :oops:

Tijden zijn niet te vergelijken, normaal zit het stuk onverharde er niet bij:



Gefeliciteerd trouwens nog met de 5e & 6e plaats! Zeer netjes!!!

Hoe ging dat nou, op een SuperMotard? Lukte het sliden? Danny zal zeker ook wel gecrosst hebben vroeger?

QuattroFrits

Citaat van: "Schmetzke"
Citaat van: "Hakinnen"
Rondetijd 1.08..weet verder niet wat dat zegt...?

wat doe jij daar schmetzke?

Ow shit, wat laat gezien  :oops:

Tijden zijn niet te vergelijken, normaal zit het stuk onverharde er niet bij:



Gefeliciteerd trouwens nog met de 5e & 6e plaats! Zeer netjes!!!

Hoe ging dat nou, op een SuperMotard? Lukte het sliden? Danny zal zeker ook wel gecrosst hebben vroeger?

:shock: O noemen ze dit nou sliden, ik dacht dat het liggen of vallen heette :wink:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

WhomBom

neenee! das de kunst van de camouflage, opgaan in de achtergrond! dan vlam je ze voorbij en ze hebben je niet eens gezien  :lol:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Steefke™

Citaat van: "WhomBom"neenee! das de kunst van de camouflage, opgaan in de achtergrond! dan vlam je ze voorbij en ze hebben je niet eens gezien  :lol:
:)} :)} :)} :)} :)} :)} :)} :)}
Smells like rubber

Motzippaldy

Proud on the South  

Hakinnen

Citaat van: "Motzippaldy"Off  :roll:

ok ..jouw post..

korte reactie..


Ja ..klopt..

-Danny de Boer is weg bij Team Dirk van Mol
-Het hoe en waarom doet er ff niet toe
-Team Dirk van Mol zal sowieso in 2007 weer FIM-Cup1000 superstock rijden op Bitubo met een andere (zeer) competetieve rijder.
-Danny de Boer is momenteel bezig met andere opties en ook hem hoop ik volgend jaar weer op de vering te kunnen zetten.

Meer kan ik er op het moment ff niet over kwijt..
Binnenkort meer..

:wink: