francorchamps medio 2006

Gestart door The Dominator, 16 september, 2005, 11:00:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

The Dominator

Citaat van: "Hakinnen"
Citaat van: "hayasjeelski"
Citaat van: "May Day"235 vind ik belachelijk veel zelfs. Heb toch wel wat organisatoren gezien die het voor 160-170 doen op Spa.

weet je toevallig ook namen van die organisatoren????
ik heb laatst via de "bikersdays"gereden.

vrij rijden = 4 manches voor 160,-

via bikerschool is t dus 235 voor 4 sessies (maximaal 8pax per instructeur en 20 motoren op de baan)
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

le Rodg Royal

Citaat van: "Busaberke"
Citaat van: "le Rodg Royal"Spa staat zekers op de lijst :wink:
Vind €235 btw wel veel, maar het zal toch de moeite waard zijn, lijkt me.

:shock:  :shock:

tering!

ERRUG veel zelfs!
Voor dat geld kan ik 2x op Zolder rijden (110,--) incl eten en drinken.........

Heren, dit is wel incl. marshalls, maw geen vrijrijden maar cursus.
Is dat nog steeds veel ... :?: (in vergelijking met Zolder wel) Kan iemand iets over de kwaliteit van de cursus vertellen. Ze promoten zichzelf als een organisatie die wel veel aandacht aan het individu geeft.

NrGiZeR

Heb het afgelopen jaar toch nogal wat circuits bereden en voor die prijs had ik een 2 daagse circuitdag op Mas du Clos en dan maakt het niet uit of je bij de Beginners-->met instructeur of Gevorderden/Experts-->zonder instructeur reed Trouwens deze dag was nog €10,- goedkoper  8)

Dus maw JA, BIKERDAYS = EN BLIJFT DUUR.
b]Ledenon[/b]-------->15&16 maart
Zolder----------->10 mei
Pannonia------->18t/m20 mei
Hockenheim--->11 juni
Assen------------>9 juli
Zolder----------->23 juli
Spa Franco----->23 augustus

The Dominator

Citaat van: "NrGiZeR"
Dus maw JA, BIKERDAYS = EN BLIJFT DUUR.

spa francorchamps is in het algemeen met alles duur dus denk niet dat het aan bikerdays ligt maar aan het circuit (F1 kaartjes zijn op spafranco ook megaduur in vergelijk met andere circuits)

maar toch wil ik the spa-franco experience een keer meemaken, dus als dat dan wat extra zou kosten heb ik t er graag voor over.... blijft een megamooi circuit!
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

NrGiZeR

Citaat van: "hayasjeelski"
Citaat van: "NrGiZeR"
Dus maw JA, BIKERDAYS = EN BLIJFT DUUR.

spa francorchamps is in het algemeen met alles duur dus denk niet dat het aan bikerdays ligt maar aan het circuit (F1 kaartjes zijn op spafranco ook megaduur in vergelijk met andere circuits)

maar toch wil ik the spa-franco experience een keer meemaken, dus als dat dan wat extra zou kosten heb ik t er graag voor over.... blijft een megamooi circuit!

idd, ik wil er ook rijden, maar niet met Bikerdays, maar met degene waar Steff dit jaar heeft gereden, voor ik meen €180,-

Da scheelt nogal wa ;)
b]Ledenon[/b]-------->15&16 maart
Zolder----------->10 mei
Pannonia------->18t/m20 mei
Hockenheim--->11 juni
Assen------------>9 juli
Zolder----------->23 juli
Spa Franco----->23 augustus

The Dominator

Citaat van: "NrGiZeR"
Citaat van: "hayasjeelski"
Citaat van: "NrGiZeR"
Dus maw JA, BIKERDAYS = EN BLIJFT DUUR.

spa francorchamps is in het algemeen met alles duur dus denk niet dat het aan bikerdays ligt maar aan het circuit (F1 kaartjes zijn op spafranco ook megaduur in vergelijk met andere circuits)

maar toch wil ik the spa-franco experience een keer meemaken, dus als dat dan wat extra zou kosten heb ik t er graag voor over.... blijft een megamooi circuit!

idd, ik wil er ook rijden, maar niet met Bikerdays, maar met degene waar Steff dit jaar heeft gereden, voor ik meen €180,-

Da scheelt nogal wa ;)

voor het verschil kunnen we idd weer een koelbox vol biertjes halen (en voor mij een koelbox redbull en een fles wodka)
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

Hakinnen

Citaat van: "NrGiZeR"
Citaat van: "hayasjeelski"
Citaat van: "NrGiZeR"
Dus maw JA, BIKERDAYS = EN BLIJFT DUUR.

spa francorchamps is in het algemeen met alles duur dus denk niet dat het aan bikerdays ligt maar aan het circuit (F1 kaartjes zijn op spafranco ook megaduur in vergelijk met andere circuits)

maar toch wil ik the spa-franco experience een keer meemaken, dus als dat dan wat extra zou kosten heb ik t er graag voor over.... blijft een megamooi circuit!

idd, ik wil er ook rijden, maar niet met Bikerdays, maar met degene waar Steff dit jaar heeft gereden, voor ik meen €180,-

Da scheelt nogal wa ;)

160 euro Marc.   4manches.

dat was met de bikerdays organisatie.  
je hebt de "vrijrijden " dagen, dat is de bikerdays
je hebt de "lesdagen" , dat is de bikerschool
en je hebt de door die organisatie georganiseerde wedstrijden dat is de bikerscup.

allemaal dezelfde organisatie.

160,- euro is idd best veel geld maar imo beter besteed dan "voor wat minder geld" op zolder rijden.

Wat lesgeven betreft op spa.  idd, ruim 200 euro.  je rijdt dan wel op een echte baan, in kleine groepjes met goede instructeurs waar je veel van leren kunt. en bovendien een zeer uitgebreidt theorie programma heb ik me laten vertellen.

zolder?  tsja..



Spa is nu eenmaal spa.     supermooi, snel rijden en ook belangrijk veilig rijden bij een degelijke organisatie.

de motorsportschool organiseert ook wel eens een dag op Spa


de prijzen van het rijden op spa-franco hebben alles te maken met de huur van het circuit voor een dag en het aantal deelnemers dat de bikersdays toelaat.
Spa is heel wat duurder om af te huren dan zolder daardoor is de prijs per deelnemer hoger en bovendien rijdt de bikersdays organisatie vanwege veiligheid met minder deelnemers dan de motorsportschool.
Heb je dus een hogere prijs die opgebracht moet worden door minder deelnemers.
(de motorsportschool had dit jaar 7000! inschrijvingen voor de circuitdagen!  kassa!)

je rijdt dus "mooier", sneller en veiliger.  kost dus ook wat meer.

NrGiZeR

Klopt allemaal, en niet te min zal ik voor dit geld ook wel gaan rijden.
Maar ik heb het geluk dat ik een voorrijder ken met een DUC 749  :P
b]Ledenon[/b]-------->15&16 maart
Zolder----------->10 mei
Pannonia------->18t/m20 mei
Hockenheim--->11 juni
Assen------------>9 juli
Zolder----------->23 juli
Spa Franco----->23 augustus

le Rodg Royal

Okay Gents, dan motte we alleen nog fkes wachten op de data voor 2006.
En dan boeken die handel :twisted:

Hoe dan ook, je mag iig met open uitlaat rijden 8) plus, zoals gezegd, rijden op een mooie baan.

The Dominator

Citaat van: "le Rodg Royal"Okay Gents, dan motte we alleen nog fkes wachten op de data voor 2006.
En dan boeken die handel :twisted:

Hoe dan ook, je mag iig met open uitlaat rijden 8) plus, zoals gezegd, rijden op een mooie baan.

pffft nog altijd geen data voor 2006 bekend, wordt er krimi van, wil mn agenda gaan vullen!!!!!
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

Bakkertjedeeg

Citaat van: "hayasjeelski"
Citaat van: "le Rodg Royal"Okay Gents, dan motte we alleen nog fkes wachten op de data voor 2006.
En dan boeken die handel :twisted:

Hoe dan ook, je mag iig met open uitlaat rijden 8) plus, zoals gezegd, rijden op een mooie baan.

pffft nog altijd geen data voor 2006 bekend, wordt er krimi van, wil mn agenda gaan vullen!!!!!

Jan. of feb. wordt het bekend. Nog ff geduld dus. :wink:

NrGiZeR



Dus laat maar horen wanneer iemand wil gaan.

Mijn optie is of ergens achteraan in April of in Mei
b]Ledenon[/b]-------->15&16 maart
Zolder----------->10 mei
Pannonia------->18t/m20 mei
Hockenheim--->11 juni
Assen------------>9 juli
Zolder----------->23 juli
Spa Franco----->23 augustus

Bakkertjedeeg

Ik ben al ingeschreven bij MSS. 29 augustus 2006.

Hakinnen

Citaat van: "Bakkertjedeeg"Ik ben al ingeschreven bij MSS. 29 augustus 2006.


Yep ,...me to..!!


thundering twin!

May Day

Ik ga me NU inschrijven bij MSS dan. Wist niet dat het al kon. 29 augustus it is!
edenon: 15 + 16 maart
Pannoniaring: 18 t/m 20 mei
Zolder: 23 juli
Spa-francorchamps: 13 + 14 aug
Assen: waarschijnlijk juni
Brno: waarschijnlijk oktober