francorchamps medio 2006

Gestart door The Dominator, 16 september, 2005, 11:00:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

NrGiZeR

@ Hakinnen & Mayday

Welke groep pakken jullie bij MSS, Snel of minder snel
b]Ledenon[/b]-------->15&16 maart
Zolder----------->10 mei
Pannonia------->18t/m20 mei
Hockenheim--->11 juni
Assen------------>9 juli
Zolder----------->23 juli
Spa Franco----->23 augustus

May Day

OMdat het mijn eerste keer is dat ik het hele circuit rijd heb ik minder snel gepakt
edenon: 15 + 16 maart
Pannoniaring: 18 t/m 20 mei
Zolder: 23 juli
Spa-francorchamps: 13 + 14 aug
Assen: waarschijnlijk juni
Brno: waarschijnlijk oktober

Hakinnen

Citaat van: "NrGiZeR"@ Hakinnen & Mayday

Welke groep pakken jullie bij MSS, Snel of minder snel

minder snel

Zat de vorige keer in de snelle groep met de 748 en kon niet mee met de snelle mannen op de 1000cc's. Kon er telkens weer bijna bij komen met het aanremmen maar werd er ook telkens weer af gereden bij het uitaccelereren.  Ik denk dat er boven op het "bijna einde rechte stuk" toch zeker zo'n 35 km snelheidsverschil was tussen mijn Duc en de 1000cc viercilinders.  Nu stond de Duc toen wel nog (en nu nog steeds) op een "circuit zolder" tandwiel verhouding maar toch...
Vermogen tekort met de 748 om op spa met de snelle groep te kunnen meeblazen.

T is spa-franco he. mega snelle baan waar je veel vermogen nodig hebt

Bakkertjedeeg

Kix man. Heb der nu al zin in :wink:  Wordt gezellie. Die hard MFL circuitrijders op Spa. 8)

DeWitte

kan je toch ook kome kieke wa ?? 8) gooi het tzt ff hier neer  :thumbsup: :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

NrGiZeR

Citaat van: "Dwars"kan je toch ook kome kieke wa ?? 8) gooi het tzt ff hier neer  :thumbsup: :mrgreen:

Tuurlijk kan je komen kijken, als je in de pits wil heb ik nog wel VIP kaartje voor je  :lol:
b]Ledenon[/b]-------->15&16 maart
Zolder----------->10 mei
Pannonia------->18t/m20 mei
Hockenheim--->11 juni
Assen------------>9 juli
Zolder----------->23 juli
Spa Franco----->23 augustus

Mounty

Ik heb zelf (bog) geen intresse om op een circuit te rijden, maar eens komen kijken lijkt me wel leuk..mischien eens wat regelen..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Hakinnen

Heb inmiddels de 2006 tarieven voor spa gezien via de "bikersdays"


wordt je niet vrolijk van.

190 euro voor vier sessies vrij rijden van 25 minuten.
Als je wat later inschrijft (wat ik meestal doe) komt er nog 30 euro bij.

Zit je dus op 220 euro voor 4 keer 25 minuten (in het beste geval, als er iemand redelijk op zijn plaat gaat wordt de sessie afgevlagd)

dus behoorlijk duur...of duur..t'is veel geld.  setje bandjes erbij ...pff

zit je zo op minstens 450 euro voor een uur en 20 minuten circuitrijden op spa via de bikersdays...voor dat geld kan hakki Jr een half jaar kartbanen raggen op zijn pocketbike racerke..

denk dat ik toch maar wat meer op zolder ga aanprutsen dan..goedkoper en ik kan daar twee dagen met een set banden.

May Day

Inderdaad veel te duur. Dan maar Assen of Nurburgring en inderdaad Zolder even bekijken met het nieuwe asfalt.
edenon: 15 + 16 maart
Pannoniaring: 18 t/m 20 mei
Zolder: 23 juli
Spa-francorchamps: 13 + 14 aug
Assen: waarschijnlijk juni
Brno: waarschijnlijk oktober

NrGiZeR

Citaat van: "Hakinnen"Heb inmiddels de 2006 tarieven voor spa gezien via de "bikersdays"


wordt je niet vrolijk van.

190 euro voor vier sessies vrij rijden van 25 minuten.
Als je wat later inschrijft (wat ik meestal doe) komt er nog 30 euro bij.

Zit je dus op 220 euro voor 4 keer 25 minuten (in het beste geval, als er iemand redelijk op zijn plaat gaat wordt de sessie afgevlagd)

dus behoorlijk duur...of duur..t'is veel geld.  setje bandjes erbij ...pff

zit je zo op minstens 450 euro voor een uur en 20 minuten circuitrijden op spa via de bikersdays...voor dat geld kan hakki Jr een half jaar kartbanen raggen op zijn pocketbike racerke..

denk dat ik toch maar wat meer op zolder ga aanprutsen dan..goedkoper en ik kan daar twee dagen met een set banden.

Citaat van: "May Day"Inderdaad veel te duur. Dan maar Assen of Nurburgring en inderdaad Zolder even bekijken met het nieuwe asfalt.

:stupid:

Zit 10 april op Assen, en mss dat ik ergens medio april mei voor ik naar Mas du Clos ga nog een keer op Zolder ga en dan nog een keer in juni.

Ben blij dat ik me ingeschreven en betaald heb via mss op Francourchamps
b]Ledenon[/b]-------->15&16 maart
Zolder----------->10 mei
Pannonia------->18t/m20 mei
Hockenheim--->11 juni
Assen------------>9 juli
Zolder----------->23 juli
Spa Franco----->23 augustus

May Day

Ik heb ook al mijn geplande dagen al betaald. Dus Mas du Clos en Franco zijn nu voor mij ook definitief  8)
edenon: 15 + 16 maart
Pannoniaring: 18 t/m 20 mei
Zolder: 23 juli
Spa-francorchamps: 13 + 14 aug
Assen: waarschijnlijk juni
Brno: waarschijnlijk oktober

Bakkertjedeeg

Citaat van: "NrGiZeR"
Zit 10 april op Assen

Hey, heb  je het toch voor mekaar gekregen. :?:

Bakkertjedeeg

Citaat van: "May Day"Ik heb ook al mijn geplande dagen al betaald. Dus Mas du Clos en Franco zijn nu voor mij ook definitief  8)

Mooi, het wordt een echte MFL Spa dag..:)

NrGiZeR

Citaat van: "Bakkertjedeeg"
Citaat van: "NrGiZeR"
Zit 10 april op Assen

Hey, heb  je het toch voor mekaar gekregen. :?:

Yep, heb ze ff een paar keer gebeld en ze hadden dus een wachtlijst, daarop stond ik in 1e instantie niet vooraan.
Heb toen ff netjes die man gevraagd op welke manier de rangorde bepaald werd op de wachtlijst, dat wist hij op dat moment nog niet want ze hadden nog niet alles verwerkt.
Ik ben hier toen verder op ingegaan en hem gezegd dat ik het toch heel netjes zou vinden dat de rangorde bepaald word op de eerste plaats degene die al betaald hebben en daarna op datum van betalen. Ik heb toen direct op 7 dec al ingeschreven en betaald dus denk dat ik een van de eerste was die zich ingeschreven had. Alleen werkte de inschrijving niet met Mozilla Firefox browser die ik gebruik.
Denk dat hij zelf ook ingezien heeft dat dit de eerlijkste manier was waarvoor ik deze man heel dankbaar ben.
b]Ledenon[/b]-------->15&16 maart
Zolder----------->10 mei
Pannonia------->18t/m20 mei
Hockenheim--->11 juni
Assen------------>9 juli
Zolder----------->23 juli
Spa Franco----->23 augustus

Bakkertjedeeg

Citaat van: "NrGiZeR"
Citaat van: "Bakkertjedeeg"
Citaat van: "NrGiZeR"
Zit 10 april op Assen

Hey, heb  je het toch voor mekaar gekregen. :?:

Yep, heb ze ff een paar keer gebeld en ze hadden dus een wachtlijst, daarop stond ik in 1e instantie niet vooraan.
Heb toen ff netjes die man gevraagd op welke manier de rangorde bepaald werd op de wachtlijst, dat wist hij op dat moment nog niet want ze hadden nog niet alles verwerkt.
Ik ben hier toen verder op ingegaan en hem gezegd dat ik het toch heel netjes zou vinden dat de rangorde bepaald word op de eerste plaats degene die al betaald hebben en daarna op datum van betalen. Ik heb toen direct op 7 dec al ingeschreven en betaald dus denk dat ik een van de eerste was die zich ingeschreven had. Alleen werkte de inschrijving niet met Mozilla Firefox browser die ik gebruik.
Denk dat hij zelf ook ingezien heeft dat dit de eerlijkste manier was waarvoor ik deze man heel dankbaar ben.

:thumbsup:

Leuk, dan zie ik je 10 april met de shackdown!!!