Hoofdmenu

Bilstain..

Gestart door Schmetzke, 07 juni, 2006, 17:49:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Schmetzke

7 Juni:

Net terug van een middagje knallen op Bilstain.
Heb me zeer goed vermaakt onder het gezelschap vaan een aantal gekke belgen, waaronder ook een ervaren BK wedstrijdcoureur (Hans van Humbeek).

Ik kwam helaas wel tamelijk wat grip te kort aan de achterkant, waarschijnlijk een te zachte compound achterband. Dat leverde wel een aantal mooie powerdrifts op, maar echt sneller ga je er niet van...

Ook had ik erg veel last van m'n onderarmen en een slechte conditie, maargoed, dat mocht de pret niet drukken.

Toch nog een mooie tijd kunnen neerzetten  :yes6rs:
Volgens Hans zou ik in de top 10 van het BK goed meekomen  :shock:

Als het goed is zijn er een aantal foto's gemaakt door een semi-prof fotograaf, dus dat beloofd wat  :o

Schmetzke

12 Juni:

Alles staat weer klaar voor een middagje knallen. FF eten en ik ben ermee weg  :lol:  8)

DeWitte

Veel plezier en suc6  8) en zoals altijd :twisted:


Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Schmetzke

Miljaar dat was weer lekker  :shock:  :D

Heb lekker m'n rondjes kunnen draaien, en had véél minder last van m'n conditie. Zeker tegen het einde merk je goed dat je concentratievermogen gewoon veel beter is. Ook fysiek klopte het beter, hoewel ik wel nog wat last van m'n onderarmen had (zoals gewoonlijk).
Al met al toch een goed gevoel, heb over de hele middag hoog tempo kunnen rijden, en weer enkele BK rijders de baas kunnen blijven  8)

Monsieur Eddy Seel himself was er ook weer.... Damn wat gaat die hard  :shock:  :shock:  :shock: Echt ongelofelijk wat een techniek die gast heeft, onwerkelijk gewoon.
Altijd weer leuk als hij je langs komt geblazen  8)

Na, pics komen eraan  :D