Hoofdmenu

ff sturen

Gestart door DeWitte, 26 augustus, 2006, 11:59:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

B-Witch

Ik ben net Mr.Kawa gaan ophalen van zijn werk in Roermond, nog ff een terrasje samen aangedaan en toen via een leuke binnenweg samen naar huis gereden, waar nu as we speak de BBQ gaat worden aangestoken...
Was het maar altijd zomer 8)
You may own the bike, but the bike possesses you.

B-Witch

Vanmiddag weer de hort op, ff nog genieten van het mooie weer, want ik moet het hele weekend werken geen tijd dan.
vanaf een uur of 13.00 ben ik in het heuvelland te vinden :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

The Dominator

Citaat van: "suzuki-girl"Vanmiddag weer de hort op, ff nog genieten van het mooie weer, want ik moet het hele weekend werken geen tijd dan.
vanaf een uur of 13.00 ben ik in het heuvelland te vinden :wink:

wil je daar gevonden worden dan?? :mrgreen:
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

B-Witch

Citaat van: "The Dominator"
Citaat van: "suzuki-girl"Vanmiddag weer de hort op, ff nog genieten van het mooie weer, want ik moet het hele weekend werken geen tijd dan.
vanaf een uur of 13.00 ben ik in het heuvelland te vinden :wink:

wil je daar gevonden worden dan?? :mrgreen:


Ligt er dan maar helemaal aan wie me vind :twisted:

:mrgreen:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Karin

Misschien vind ik je wel, ga straks ook nog een stukje sturen. Checken of ik het nog niet verleerd ben  :wink:

B-Witch

Citaat van: "Karin"Misschien vind ik je wel, ga straks ook nog een stukje sturen. Checken of ik het nog niet verleerd ben  :wink:

zou leuk zijn :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Karin

Ga nu naar huis en me snel omkleden  8)

B-Witch

Ik rij om 13.00 hier weg, dan gaat de jongste weer naar school, pak de autoweg en ben dan rond 13.45 bij het ijsboerke in Epen :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

The Dominator

Citaat van: "suzuki-girl"
Citaat van: "The Dominator"
Citaat van: "suzuki-girl"Vanmiddag weer de hort op, ff nog genieten van het mooie weer, want ik moet het hele weekend werken geen tijd dan.
vanaf een uur of 13.00 ben ik in het heuvelland te vinden :wink:

wil je daar gevonden worden dan?? :mrgreen:


Ligt er dan maar helemaal aan wie me vind :twisted:

:mrgreen:

ik dus niet vanmiddag :mrgreen:

have fun!!
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

DeWitte

Be Aware :!:  MFL Bitches on the move :mrgreen:

:wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Youp

ik voel sterk de neiging om nog even de soes van stal te halen... ookal heb ik letterlijk nog maar 1 tand op mn achtertandwiel  :lol:  het rijdt evengoed nog alsof er niks aan de hand is..  :?
opeloos benzine verslaafd...

WhomBom

gelukkig niks van gemerkt gisteren.... ik kwam door de S bocht te partij getuffen, stond daar een motorjuut op de stoep. ik maar rustig door getufd, maar gelukkig niet aangehouden (migty "slick" achter erop liggen)  :roll:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

B-Witch

Citaat van: "Dwars"Be Aware :!:  MFL Bitches on the move :mrgreen:

:wink:

idd on the move, maar de ene MFL Bitch is de andere helaas niet tegen gekomen.
Was om 13.50 bij het ijsboertje heb daar een 2 peuken lang gewacht, maar geen Karin, helaas.
Toch evengoed even een lekker stukje gereden, was helemaal niet druk, dus ff goed kunnen doortoefelen 8)
You may own the bike, but the bike possesses you.

B-Witch

En nu voor diegene die vanavond nog een rondje gaan maken:
Uitkijken naar een groene Z1000, Mr.Kawa is net naar het zuiden vertrokken :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

The Dominator

Citaat van: "suzuki-girl"En nu voor diegene die vanavond nog een rondje gaan maken:
Uitkijken naar een groene Z1000, Mr.Kawa is net naar het zuiden vertrokken :wink:

uitkijken naar of uitkijken voor?? hihi
anyway ga seffes ook nog een rondje maken, zal me wel uit de voeten maken voor die gif(groene)kikker
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl