Hoofdmenu

ff sturen

Gestart door DeWitte, 26 augustus, 2006, 11:59:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

Vanaaf "Mc. Mit de moel Dra" on the road (Doerak en Dwars) rond 19:00uur zullen we @ circuitje zijn? Cu there :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Rookie

Ik wil straks een paar uurtjes gaan sturen. Ruhrberg is mijn idee maar als iemand een beter idee heeft ook goed.

Of ik ga binnen 2 uur rijden of ga eerst het barrel poetsen en dan rijden.

Nog iemand zin om te gaan sturen? (oh ja poesten mag natuurlijk ook)

WhomBom

19:00...... moet wel lukken eigenlijk, kijken of ik ondertussen effe een ander achterwiel erin pleur, anders kom ik wel op de slick  :twisted:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Hakinnen

ben vanavond ook nog ff "on the grid"..zal wellicht ook circuitje ff aandoen als ik van te voren niet teveel toeristentypes tegenkom daar..
Eifelen gaat ff niet wegens open dempers en een te lang open(staande)  duitse bekeuring.. :oops:

The Dominator

Citaat van: "Hakinnen"ben vanavond ook nog ff "on the grid"..zal wellicht ook circuitje ff aandoen als ik van te voren niet teveel toeristentypes tegenkom daar..
Eifelen gaat ff niet wegens open dempers en een te lang open(staande)  duitse bekeuring.. :oops:

nou dan horen we je zeker wel aan komen donderen met die open spaghettimake dempers......... alleeh kga dr ook wel zijn rond die tijd denk ik.......
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

Hakinnen

Citaat van: "The Dominator"
Citaat van: "Hakinnen"ben vanavond ook nog ff "on the grid"..zal wellicht ook circuitje ff aandoen als ik van te voren niet teveel toeristentypes tegenkom daar..
Eifelen gaat ff niet wegens open dempers en een te lang open(staande)  duitse bekeuring.. :oops:

nou dan horen we je zeker wel aan komen donderen met die open spaghettimake dempers......... alleeh kga dr ook wel zijn rond die tijd denk ik.......

es ich teveul van die "hollenders" in kookblikken en op renfitsen ongerweag zeen wiek ich oet en num ich de alternatieve weag..

kiek waal

WhomBom

kan wat later worden van mijn kant, ligt eraan of ik nog moet afwassen  :shock:

:oops:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

The Dominator

alleeh ,was weer een lekker stukje olie verbranden :mrgreen:


damn hakki wat klonken die termidingesen op die caferacert sjoen toen je camerig afkwam...... :worship-cool:  :worship-cool:
(maareh wat was je nou op die rotonde aant doen??)
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

DeWitte

Citaat van: "The Dominator"alleeh ,was weer een lekker stukje olie verbranden :mrgreen:

:stupid: mogge ff peilen :lol:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Hakinnen

Citaat van: "The Dominator"alleeh ,was weer een lekker stukje olie verbranden :mrgreen:


damn hakki wat klonken die termidingesen op die caferacert sjoen toen je camerig afkwam...... :worship-cool:  :worship-cool:
(maareh wat was je nou op die rotonde aant doen??)

ik was ff naar "de snelweg" aan het zoeken..

zah een bordje eijsden  / luik en twijfelde ff..alé..dan nog maar twee rondjes..

caferacer sucks..heb weer es last van mijn polsen nu..alé, daar zal het dan wel een caferacert voor zijn na..

Hakinnen

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "The Dominator"alleeh ,was weer een lekker stukje olie verbranden :mrgreen:

:stupid: mogge ff peilen :lol:

ich peil nog es niks..de fricandel deat t ermaar mit..

sjoon ritje dwars al waor het grotendeals weer "dwars asfaljt" ..

da woar weer es get angers es get met dea paso rondjhobbele

hub genotuh..mit verdomme nog goan oetkieke angers ving ich dat straotragge dalijk weer zo sjeik dat ich mich weer zone "straot rag-prul" mot gaon kope...wor neet de bedoeling eigenlik..


een bizonjer woord vaan dank aan dea mit ziene GS..diene riestiel kint zo in een sjtripbeukse..zuut er ech cool oet..raggende mannuh..

The Dominator

Citaat van: "Hakinnen"

ik was ff naar "de snelweg" aan het zoeken..

zah een bordje eijsden  / luik en twijfelde ff..alé..dan nog maar twee rondjes..

aha was al bekans omgedraaid met de gedachte van hij zal toch niet he........
maargoed toen hoorde ik die termidingese weer ronken :mrgreen:
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

The Dominator

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "The Dominator"alleeh ,was weer een lekker stukje olie verbranden :mrgreen:

:stupid: mogge ff peilen :lol:

net nog effe gepeild, zat nog allemaal goed :mrgreen:
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

WhomBom

was inderdaad een lekker stukske raggen  :twisted:  op deze teller was ik eerst niet verder gekomen dan 170, nu wel  :shock:  en dat op die belsje weg  :?  

wat mij betreft wel voor herhaling vatbaar  8)
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

DeWitte

Citaat van: "WhomBom"was inderdaad een lekker stukske raggen  :twisted:  op deze teller was ik eerst niet verder gekomen dan 170, nu wel  :shock:  en dat op die belsje weg  :?  

wat mij betreft wel voor herhaling vatbaar  8)

idd, volgende keer wel wat eerder vertrekken :? : bij deze rijstijl kun je niet genoeg licht hebben  :twisted:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away