Hoofdmenu

ff sturen

Gestart door DeWitte, 26 augustus, 2006, 11:59:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bianca

Citaat van: Busaberke op 17 augustus, 2011, 15:42:10
18:30 uur, schikt dat ?
A2, einde afslag 57, Eijsden / Oost Maarland?
Dan kunnen we van daaruit een mooi rondje door het land van Herve tot aan de Ardennen doen.

dat schikt... :)

Mounty

sorry..niet gered vandaag....klusje thuis was pas laat klaar en ik krijg mijn helm niet op vanwege een dikke kaak...
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Busaberke

Citaat van: YZF_Ron op 17 augustus, 2011, 22:13:18
sorry..niet gered vandaag....klusje thuis was pas laat klaar en ik krijg mijn helm niet op vanwege een dikke kaak...

Je hebt in elk geval niet veel km's rijden gemist ...  :?
We wilden "om de regen heen" rijden, maar dat was nogal een beperkende factor omdat we zo'n beetje in alle windstreken al snel weer de regenbuien tegenkwamen. Behalve in de regio Maastricht dan, maar da's niet echt interessant om te gaan motorrijden, toch?
Dus zijn we uiteindelijk maar bij "de Berwien" op het terras gaan zitten.  :mrgreen:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

DeWitte

terras zitten,


daar is zo'n Busa toch voor gemaakt?



:mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joepie1958

Mee eens :oops:

En da's intelligenter dan met zo'n vliegmachien je rijbewijs te verspelen :-X
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

R-yen

Citaat van: Joepie1958 op 18 augustus, 2011, 15:01:33
Mee eens :oops:

En da's intelligenter dan met zo'n vliegmachien je rijbewijs te verspelen :-X

Niet mee eens  :mrgreen:.

Het is intelligenter om met een ingeschat en aanvaardbaar risico je rijbewijs te verspelen, dan om een hersencelvernietigende terraszitting te houden :twisted:.