Hoofdmenu

Alarmsysteem werkt niet

Gestart door Mr.Kawa, 26 augustus, 2006, 19:35:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mr.Kawa

Citaat van: "FZ_Ron"
Citaat van: "Mr.Kawa"Hallo. na een dagje gereden te hebben met mijn Z1000, (zonder alarm)
ben ik weer thuis en heb de beschrijving eens doorgelezen.
Hier kom ik natuurlijk niet uit, heb er geen verstand van.

Heb wel het tijpe alarm kunnen vinden.

AM/8510-NL
12AM8510NL
SPYBALL 5153

Er zit inderdaad ook een accu in het alarmkastje.

Ik zal morgen eens gaan proberen wat er allemaal op de beschrijving staat.

Als je hulp nodig hebt hoor ik het wel...

Is goed, denk dat ik inderdaad hulp hierbij gebruiken kan!

QuattroFrits

Citeer
als je batterij van je zendertje op, is dan sta je daar.

:roll: Dat is bij diverse alarmen met rem, koppeling, en/of div. schakelaartjes eenvoudig ui te schakelen. :roll:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

karz

Citaat van: "QuattroFrits"
Citeer
als je batterij van je zendertje op, is dan sta je daar.

:roll: Dat is bij diverse alarmen met rem, koppeling, en/of div. schakelaartjes eenvoudig ui te schakelen. :roll:

Dan schiet het alarm zijn doel voorbij, want dat weten dieven ook dan.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

QuattroFrits

Citaat van: "karz"Dan schiet het alarm zijn doel voorbij, want dat weten dieven ook dan.

Als ze weten waar het verstopte schakelaartje zit en de volgorde van handelen wel ja :cry:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Joepie1958

Data-tool rules :twisted:  :twisted:
De mijne stopte er vorige week na een paar weigerpogingen helemaal mee, motor op laten halen en vandaag weer terug, gelukkig waren de kosten 0,00 (met dank aan Ron H.) er is wel een nieuwe print in geplaatst en nieuwe afstandsbedieningen :lol:
Als de verzeikering daar niet om vroeg dan kwam er gewoon 240 v. op te staan :wink:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

karz

Citaat van: "Joepie1958"Data-tool rules :twisted:  :twisted:
De mijne stopte er vorige week na een paar weigerpogingen helemaal mee, motor op laten halen en vandaag weer terug, gelukkig waren de kosten 0,00 (met dank aan Ron H.) er is wel een nieuwe print in geplaatst en nieuwe afstandsbedieningen :lol:
Als de verzekeikering daar niet om vroeg dan kwam er gewoon 240 v. op te staan :wink:

Dat bedoel ik, afslopen die zooi, de verzekering kan s*ck my d!ck , keren toch niets uit als ze 'm jatten.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

er bestaan ook verzekering waar geen alarm en zelfs geen ART gekeurd slot nodig is  :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

melskeh

Citaat van: "Dwars"er bestaan ook verzekering waar geen alarm en zelfs geen ART gekeurd slot nodig is  :yes6rs:

Yep zeker weten ik heb nog nooit een alarm op mijn R1 of R6 of FJR1300 gehad, en dat zijn toch allemaal niet de goedkoopste motors. Oh ja ik ben verzekert bij Centraal Beheeer Achmea :D  :shock:  :shock:
Geneet van 't leave, Du leafs mir eine kier

R-yen

Citaat van: "melskeh"
Citaat van: "Dwars"er bestaan ook verzekering waar geen alarm en zelfs geen ART gekeurd slot nodig is  :yes6rs:

Yep zeker weten ik heb nog nooit een alarm op mijn R1 of R6 of FJR1300 gehad, en dat zijn toch allemaal niet de goedkoopste motors. Oh ja ik ben verzekert bij Centraal Beheeer Achmea :D  :shock:  :shock:

Ik ook bij Centraal Beheer, de motor moet dan wel 's nachts in een afgesloten ruimte staan  :? . Kan lastig zijn met vakantie ...

DeWitte

Citaat van: "R-yen"
Citaat van: "melskeh"
Citaat van: "Dwars"er bestaan ook verzekering waar geen alarm en zelfs geen ART gekeurd slot nodig is  :yes6rs:

Yep zeker weten ik heb nog nooit een alarm op mijn R1 of R6 of FJR1300 gehad, en dat zijn toch allemaal niet de goedkoopste motors. Oh ja ik ben verzekert bij Centraal Beheeer Achmea :D  :shock:  :shock:

Ik ook bij Centraal Beheer, de motor moet dan wel 's nachts in een afgesloten ruimte staan  :? . Kan lastig zijn met vakantie ...

Ik zit ook bij Centraal Beheer en zelfs de diefstal poging laatst op het werk kreeg ik gewoon vergoed en daar staat ie buiten :wink: Dan wacht je toch ff met de aangifte tot 's morgensvroeg :idea:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Varaderos

Welk alarm is nu eigenlijk "het beste".
Ik ben al een tijdje op zoek vaar iets om (zelf) in te bouwen.
Motorcycling is not a crime

karz

Citaat van: "Varaderos"Welk alarm is nu eigenlijk "het beste".
Ik ben al een tijdje op zoek vaar iets om (zelf) in te bouwen.

Geem datatool nemen iig.
Ik zou er uberhaupt geen nemen eigenlijk.
Alleen maar gezeik mee.
En in een busje gevuld met matrassen hoor je die beeper toch niet.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

Citaat van: "karz"Ik zou er uberhaupt geen nemen eigenlijk.
Alleen maar gezeik mee.

:stupid:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Helemaal mee eens, geen alarm, goed slot, en je motor een beetje in de gaten houden, willen ze hem klauwen, dan doen ze het toch al dan niet met alarm :?
You may own the bike, but the bike possesses you.

Jor

Hey Karz,
Heb toevallig gister het alarm uitgebouwd, goed zoeken en alle kabels volgen.
12 draden de helft voor de blinkers , 2x massa en 4 voor start onderbreking.
Alles losgekoppeld en het werkt ook nog, sta toch wel een klein beetje van mezelf te kijken..... had verwacht de motor nooit meer gestart te krijgen ma hij doet het nog. Dus eindelijk van dat iritante alarm af.
Suzuki TL1000R, ik heb een dikke beemer, maar kan de TLR liefde nog niet loslaten