Hoofdmenu

Karting

Gestart door Bakkertjedeeg, 29 augustus, 2006, 19:09:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Hakinnen

Citaat van: "Bakkertjedeeg"
Citaat van: "Hakinnen"Heb ik ook wel eens aan gedacht.

Kart erbij kopen en dan s'zomers wat gaan raggen in Genk op de kartbaan..
Had ook al eens voor zo'n kart gekeken bij uh ..havel racing (of zoiets)
Ik zou dan graag (weet ik ..beetje raar)  een kart willen hebben met een dikke ééncilinder viertakt krachtbron.KTM blokske of zo..

Alleen ik weet hoe dat gaat..voor ik het weet ben ik weer ne bak met geld kwijt en heb ik toch geen tijd om ermee te rijden..
En ik weet niet waar ik zo'n kart neerga zetten, geen plaats meer hier..

Heb dus eerst een alternatief gevonden voor het sportieve straatrijden..circuitrijden  en ging toen weer op zoek naar een alternatief daarvoor..iets waarbij ik me niet maanden van te voren hoef in te schrijven en wat .."zin hebben, inladen, wegwezen, rijden" is..
karten...Supermotardke (hoef niet eens een kenteken) of zo..whatever..

Ik ben momenteel ook helemaal enthousiast over een supermono racert....Vindt de supermono klasse wel erg cool...Aprillia RS250 of Suzuki RGV 250 rijwielgedeelte met een zware ééncilinder krachtbron ala DR750 of Yammie 660 erin...das ook tof..maarja...zit je weer met circuitdagen waarvan ik van te voren niet weet of ik wel kan..

Moeilijk, moeilijk...ben eigenlijk wel van plan om een watergekoelde pocketbike erbij te kopen en van de winter wat in echt te gaan bollen..

en zo blijven we aan de gang he

:wink:


edit: f*ck...zat ik dus weer te denken aan ne deftige supermono racert..
ne Cagiva Mito met een van één cilinder ontdane blok van een Duc 996!
da zou ook cool zijn he..maar dat gaat weer veel eurokes kosten ben ik bang

:D

We zijn me zootje bij elkaar woh. Steeds weer nieuwe dingen zoeken. Ik begin me ook een beetje te storen aan het ver van te voren inschrijven. Laatste paar keer slecht weer gehad of steeds die klote dreiging. Nat rijden is niet mijn grootste hobby, alhoewel het gisteren toch best stoer was op Spa. Tering wat een grip op de natte baan.

Ik ga het volgend jaar anders doen met de motor. Gewoon ernaar toerijden als het goed weer is. :yes6rs: Mocht er echt geen plek zijn, dan wacht je toch gewoon ff tot dat er ene crasht. Ik zie wel. Voorlopig gaat hij nog niet weg, daar vind ik veel te vet voor.

yeah..

trouwens ..viel me net op..
#52 in je avatar..??

dacht dat jij "# vermeulen"  was  ?

Bakkertjedeeg

Citaat van: "NrGiZeR"Yo Bakkie,

Heb ik zeker vaker aan gedacht, maar uuhhhhh, geld is het grote probleem.
Qua tijd zou het ideaal zijn voor mij omdat ik in de Winter wat meer tijd heb dan in de zomer, gezien de thuis situatie.

Als ik deze winter van m'n straatfiets afkom voor een redelijke prijs zal ik zeker overwegen wat ik ga doen.

Ben ook vaker aan het twijfelen geweest om een ouwere ragbak te kopen,  subaru  impreza of honda CRX V-tec etc etc, en dan NS gaan knallen, dit lijkt me ook geweldig. Alleen het probleem hierbij is dat het in de winter ook gesloten is.

Ik ga waarschijnlijk met een vriend een kart kopen. Zou me ook allemaal te duur worden. Ik denk dat als ik 4 sessies in een kart rij, ik helemaal gaar ben. Met karten kan je ongelimiteerd de baan op dus eigenlijk helemaal niet z'on verkeerde optie om dit samen te doen. Anayway. Eerst maandag flink stuuve op de ring. :evil:

Bakkertjedeeg

Citaat van: "Hakinnen"

yeah..

trouwens ..viel me net op..
#52 in je avatar..??

dacht dat jij "# vermeulen"  was  ?


:D

#52 is mijn DNQ startnummer... :)}

Heeft niks met Tose te maken.

Bakkertjedeeg

SO, vandaag ga ik test rijden in Genk op een Rotax max senior kart. Ik ben benieuwd.