122km overschrijding

Gestart door Toledo, 03 september, 2006, 17:57:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Toledo

Motorrijder rijdt 122 km te hard
Zondag 3 September 2006

TILBURG (ANP) - De politie in Tilburg heeft zaterdag een 30-jarige man uit Rijen aangehouden omdat hij met 202 km per uur over de Burgemeester Letschertweg reed. De toegestane snelheid is daar 80 km per uur. Dat heeft de politie zondag bekendgemaakt.

Het rijbewijs van de man is ingevorderd. Na overleg met de officier van justitie is zijn motorfiets in beslaggenomen. De politie heeft proces-verbaal opgemaakt voor overschrijding van de maximumsnelheid met 122 kilometer per uur.
BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Herr Tod

In het bos mag je ook maar 80 :shutup: :oops:

"Na overleg met de officier van justitie is de motorrijder geexecuteerd en zijn motorfiets als oefenmateriaal naar de EOD gestuurd"
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


DeWitte

Citaat van: "Herr Tod"In het bos mag je ook maar 80

ik dacht altijd als je dan met z'n 2-en bent dat het dan ook x2 is en dan 160 max was?? :?


Toch??
:mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away


Motzippaldy

Citaat van: "Herr Tod"In het bos mag je ook maar 80 :shutup: :oops:




:yes6rs:  :fuckyou:  :fuckyou:  :banghead4rv:  :rofl:  :nana9oi:  :(->
Proud on the South  

DeWitte

onderstaande ludiek bericht kwam ik tegen over dit wapenfeit :rofl:

CiteerFlauw motorberichtje
TILBURG - De politie in Tilburg heeft zaterdag een 30-jarige man uit Rijen aangehouden omdat hij met 202 km per uur over de Burgemeester Letschertweg reed. De toegestane snelheid is daar 80 km per uur. Dat heeft de politie zondag bekendgemaakt.

Wel een beetje flauw van de politie, hoor! Eerst iemand aanhouden en dan pas de dag erop bekend maken wat de toegestane snelheid is...
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

*LUCKY 13*

gt;>>**DRIVE LIKE A DEVIL, FEEL LIKE A GOD**<<<

Youp

dat doe ik ook zo vaak met de auto  :oops:

mn motor haalt dat soort snelheden niet  :roll:
opeloos benzine verslaafd...

Gieskes

Was dat niet die gast die pas 1 dag zijn rijbewijs had?

Volgens mij heb ik dit in een of ander bericht gelezen  :?
oFast! Racing @ Honda CBR600FSi
Aprilia RSV 1000 R

Road Racing Tonnie

Citaat van: "Gieskes"Was dat niet die gast die pas 1 dag zijn rijbewijs had?

Volgens mij heb ik dit in een of ander bericht gelezen  :?
Dat was niet zover bij mij uit de buurt (Twente) :cry:
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********