Suzuki-Girl Kicks Ass @ Germany

Gestart door suzuki-girl, 03 september, 2006, 21:50:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

B-Witch

Zo ook weer terug.
Leuk ritje, enne het is waar wat ze zeggen: je krijgt het weer dat je verdient.
Dus in mijn geval: geen regen, lekker zonnetje op de zaterdag, en perfect terrasweer in de avond . en zelfs vandaag met terugrijden maar 2 piepkleine buitjes gehad 8)
Leuke route op zaterdag daar door de taunus gereden, door Limburg, via Nassau (hoe chauvinistisch kan je zijn) langs de Loreley en via Bad Schwalbach en Smitten weer terug naar Braunfels.
Nog ff een stel stoere Duitsers laten zien dat ook vrouwen kunnen motorrijden :angel:
Al met al een leuk weekend met veel bochten in een hele mooie omgeving.
Zeker de moeite waard om nog eens terug te gaan :!:

een paar piccies:

Ons hotel;


uitrusten na een wandeling Am Schloss


Am Rhein


In Smitten, bij de bikertreff aan de uitkijktoren vonden we deze.... (let op de details):twisted:


De duitse Polizei...........


WAT IS DAT?? naast mijn motor staat een echte Rus :?

You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

Citaat van: "suzuki-girl"

ff een apart Topic voor jullie tripje gemaakt :wink: maar die foto da's nie leuk he :?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

Citaat van: "suzuki-girl"
WAT IS DAT?? naast mijn motor staat een echte Rus :?



..Echte voormaliger DDR-er (Zschopau) volgens mij  :yes6rs:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

nope, Tis een Mz Streetfighter  :yes6rs: Uit Tsjechie als ik me niet vergis :?


Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

Citaat van: "Dwars"nope, Tis een Mz Streetfighter  :yes6rs: Uit Tsjechie als ik me niet vergis :?

What Nope ? Waarop Nope ?  Zschopau is de stad/dorp waar MZ zit en dus waar het ding vandaan komt niet 'de naam van de motor'  :banghead4rv:
..voormalig DDR dus
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

Citaat van: "karz"
Citaat van: "Dwars"nope, Tis een Mz Streetfighter  :yes6rs: Uit Tsjechie als ik me niet vergis :?

What Nope ? Waarop Nope ?  Zschopau is de stad/dorp waar MZ zit en dus waar het ding vandaan komt niet 'de naam van de motor'  :banghead4rv:
..voormalig DDR dus

rustig denk aan je bloeddruk :mrgreen: druk je dan ook wat beter uit :rofl:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "karz"
Citaat van: "Dwars"nope, Tis een Mz Streetfighter  :yes6rs: Uit Tsjechie als ik me niet vergis :?

What Nope ? Waarop Nope ?  Zschopau is de stad/dorp waar MZ zit en dus waar het ding vandaan komt niet 'de naam van de motor'  :banghead4rv:
..voormalig DDR dus

rustig denk aan je bloeddruk :mrgreen: druk je dan ook wat beter uit :rofl:

Fabriek staat idd in Zschopau, vormalige DDR.  :yes6rs:
dit is de MZ 1000SF Superfighter.
Het is ook echte DDR Tupperware hoor, zelfs de tank is van kunststof gemaakt.
Afwerking is niet echt super, deze motor was van Januari, en Mr.Kawa had al gezien dat ie al roest vertoonde :shock:
En dan te bedenken dat deze motor 10.000 euro heeft gekost.

nog een paar piccies:





You may own the bike, but the bike possesses you.

karz

sometimes the same is different, but mostly it's the same.

WhomBom



volges mij hebben ze ook nog alle oude RGV voorvorken opgekocht  :shutup:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

B-Witch

Helemaal vergeten te vertellen.
De schrik van mijn leven gehad, toen we net op weg terug waren :?
We reden over een vrij overzichtelijke weg, met aan 2 kanten flinke partijen berm, toen ik ineens een vogel zag opstijgen, een hele grote bruine, ik had gelijk in de gaten dat het niet goed ging, want dat beest vloog laag over de grond weg uit die berm.
En jawel wat ik al vermoedde de een of andere havik ofzo, boem onder tegen mijn motorblok. :shock:
Op dat moment stond mijn hart wel ff stil, maar gelukkig niks verder gebeurd, beestje vloog gelijk terug de berm in, en ik was zo verstijfd van schrik dat ik gewoon door ben blijven rijden.  :?
Achteraf bedacht ik me dat ik toch een verdomd goede beschermengel moet hebben gehad op dat moment, want als ik die tegen mijn voorwiel had gehad, was ik zeer zeker onderuit gegaan. :!:
En nu denk ik alleen, (softie dat ik ben) waarom ik niet gestopt ben om te kijken of dat beestje misschien nog leefde :cry:
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

Citaat van: "suzuki-girl"
We reden over een vrij overzichtelijke weg, met aan 2 kanten flinke partijen berm, toen ik ineens een vogel zag opstijgen, een hele grote bruine, ik had gelijk in de gaten dat het niet goed ging, want dat beest vloog laag over de grond weg uit die berm.
En jawel wat ik al vermoedde de een of andere kanarie of valk-parkiet  ofzo, boem onder tegen mijn motorblok.

:shock:  :shock: :rofl: :rofl:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "suzuki-girl"
We reden over een vrij overzichtelijke weg, met aan 2 kanten flinke partijen berm, toen ik ineens een vogel zag opstijgen, een hele grote bruine, ik had gelijk in de gaten dat het niet goed ging, want dat beest vloog laag over de grond weg uit die berm.
En jawel wat ik al vermoedde de een of andere kanarie of valk-parkiet  ofzo, boem onder tegen mijn motorblok.

:shock:  :shock: :rofl: :rofl:

:(->  :D
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

B-Witch

Gisteravond thuis gekomen van een heel erg leuk klein weekje Schwarzwald.
Buiten dat het weer niet zo mee zat, het was veel te koud, rond de 11 graden overdag( donderdagmorgen -2gr.) :shock:, is het toch een geslaagd reisje geweest,
547 km op de autobaan heen gehobbeld, onvoorstelbaar veel file gehad :?
Sommige mensen gebruiken daadwerkelijk hun spiegel (behalve de dames) :roll: dus ging het tussen de file door. meen alleen dat dat in Duitsland eigenlijk niet mag. Maar what the hell, gewoon doen.
Wat was het lekker om dan in je gasthof te komen en lekker verwent te worden met culinaire hoogstandjes uit het Schwarzwald :lol:

volgende dag ging het richting de Feldberg, waar op dat moment een Alphorn treffen was, leuk om gezien te hebben, maar daar kwamen we niet voor, dus rechts omkeer, en richting St.Blasien...
Supermooie Strecke, perfect asfalt  :cool:

Feldberg.




Watervalletje??? :lol:


Maandag, het weer zou redelijk moeten zijn dus binnendoor richting Freundestadt, daar de Schwarzwaldhochstrasse op.
Wederom een supermooie route om te rijden ;)

boven aan de Hochstrasse, waar de bomen door een Tyfoon een aantal jaar geleden omgewaaid zijn...


Bij aankomst in Baden Baden begon het te regenen (en nog niet zo'n beetje), dus rechtsomkeer en via de autoweg 150km naar de gasthof, om daar weer op tempratuur te komen, nat tot op de onderbroek, en dan zouden onze pakken waterdicht moeten zijn :?

Dinsdag, regen, dus niet rijden, een dagje naar Freiburg.
Samen met een aantal duitsers die we leerden kennen in de Gasthof, de trein genomen, en de stad in.
beetje gewinkeld, beetje rond gekeken, en Mr.Kawa is de toren van de grote kerk in geweest, een stuk of 300 trappen omhoog  :shock:




ow ja :mrgreen:



Woensdag, weer was weer opgeklaard, dus nu dan de Schauinslandstrasse rijden, eerst de todtnauberg op, super, super, super.. :worship-cool:

gewoon een bochtje op de Todtnauberg:



boven aan de Todtnauberg:



Donderdag, nog meer bochten, wel weer snel terug, want het begon weer te regenen, en we hadden geen zin om weer nat te worden.
(Een mede GSR rijder nog even laten zien dat een GSR ook snel kan zijn) :mrgreen:

pauze:




Dan maar koffie gaan drinken in het dorp, Torte erbij...



En later de Gaststube van de Gasthof aangedaan voor een lekker pilske, snapske, en later op de avond een heerlijk glas Sekt, alvast voor mijn verjaardag.

Hier wird richtig aufgetankt :mrgreen:




Vrijdag, naar huis, op ons gemak richting huis gekoetsjt.
Bij Bonn flinke file gehad, 2 uur heeft ons dat gekost, niemand die zich ook maar wat van ons aantrok, ineens was iedereen vergeten om aan de kant te gaan, Ik heb me ingehouden, maar een paar keer de neiging gehad om die onnodige spiegels van die koekblikken af te trappen. :twisted:




Was een mooi weekje, zeker voor herhaling vatbaar, gasthof was prima, alleen lag dat aan een drukke weg.
Wij hadden gelukkig een kamer aan de achterkant, dus daar eigenlijk geen last van gehad.
Voor een week vakantie, een aanrader, voor een weekend te ver.



















You may own the bike, but the bike possesses you.

karz

goed dat ik zie dat je haren gekleurt zijn, dan herken ik je dadelijk tenminste ;)
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

B-Witch

Citaat van: karz op 08 september, 2007, 07:39:54
goed dat ik zie dat je haren gekleurt zijn, dan herken ik je dadelijk tenminste ;)


Ja idd, tot dadelijk bij de Ride4fun ;)
You may own the bike, but the bike possesses you.