8e Wepse treffen, MVC Weps, 15-16-17 september, Born

Gestart door Ozze, 12 september, 2006, 18:30:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ozze

Aangezien ik elk weekend naar een treffe wil, meestal lukt da ook  :D , ga ik komend weekend naar de MVC WEPS, deze gezellige club heeft dan hun 8e Wepse treffen  :D

resident Frans Bauer fanclub chapter Belfeld

B-Witch

Leuke dolle bende die Wepse, mijn vorige buurman zijn vrouw en zijn broer zijn ook van die Wepse.
Mr.Kawa isl eens meegeweest naar één van hun treffens, schijnt idd gezellig te zijn...:wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Ozze

Ahaa, en wie waren da? Heb ik tenminste gesprekstof daaro  :wink:

Verder zijn de treffens prima, geen gezeik treffens, iedereen is welkom, de kinderen kunnen daar zonder probleem rond huppelen.

De meeste van die club ken ik behoorlijk goed, met 1 daarvan zijn we verleden jaar terug gekomen vanuit Mallorca, was een HD-custom treffen maar alle merken welkom, dus ook mien BMW........ 8) En 2 weken geleden heb ik ze net gemist in Zuid-Frankrijk, ik heb daaro effe een uitstapje gemaakt van de Alpen naar de Piereneejen, en de Mont Ventoux gepakt, dezelfde week zaten ze daaro in de buurt en hebben ook de Mont Ventoux gepakt, maar helaas, we wisten da nie  :? Maar daarnaast, kom ik ze elke maand wel ergens 1 of meerdere keren tegen  :D
resident Frans Bauer fanclub chapter Belfeld

B-Witch

dat zijn Rene en zijn vrouw Liesbeth en broer Jan. :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Ozze

De eerste 2 zeggen me net niks, mevrouw volges mij wel eens gezien, maar die 3de zegt me wel wa, is de achternaam soms Geil? Sorrie, daar kan Jantje ook niks aan doen. Als da zo is, das ook net degene die met ons terug gereden is vanuit Mallorca  :)
resident Frans Bauer fanclub chapter Belfeld

B-Witch

rene is diegene die een grijze pan european zijspan en een Yamaha XJR rijdt, heeft 2 dochters, eentje nog heel klein, eentje al een tiener.
en ja er zit iets van Geil in de naam.....(.+en)
Mocht je Jantje nog eens zien, doe hem maar de groete van die blonde van ohe en Laak, dan weet die wel over wie je het hebt :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Ozze

Oh, hoort der een "e" achter, da wist ik dus weer nie  :oops:

Maar ik zal hem komend weekend wel zien, zal de groeten doorgeven  8)



Hier staat Jan met Daantje de zangeres van Stone Cold Heels, is een foto geknips op Mallorca, en komend weekend speelt die band ook op de Weps  :D
resident Frans Bauer fanclub chapter Belfeld

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away