Ook maar effe voorstellen dan...

Gestart door SuperRoy, 06 september, 2006, 20:37:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

SuperRoy

Mensen, ik dacht dat ik op een forum met motorijders terecht was gekomen.
Maar schijnbaar alleen mensen die alleen aan hunzelf denken en niet nadenken voordat ze iets schrijven.

Iedereen moet zelf weten welke motor hij wil rijden.
Ik ben geen fan van bepaalde motoren, maar respecteer wel dat anderen die motoren wel mooi en leuk vinden.

Denk dat iedereen die er niet zo over denkt maar eens goed erover moet nadenken.

QuattroFrits

:P Welkom Roy. :P

:oops: Je moet van al die antwoorden de gein inzien en als je die vrouwen en mannen leert kennen is het ineens helemaal anders. :wink:

Eigenlijk is iedereen best gezellig. :wink:

( hoop ik :wink: )
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Joepie1958

Aprilia, Honda, BMW, Suzuki, Kawasaki, H.D., KTM, Husqvarna, Huysong, Zundapp of hoe ze ook allemaal heten, ze zijn hier allemaal welkom.
Circuit-rijders, rondje-om-de-kerk-rijders, woon-werkers, lange-afstand, zondagmorgen, veur-ein-frietje-noa-de-eiffel, ze zijn hier allemaal welkom.
Ieder heeft zijn eigen redenen om motor te rijden. Om mezelf als voorbeeld te nemen, ik was de dagelijkse files bij Maastricht zo beu dat ik ben gaan motor-rijden, in de nabije toekomst wil ik gaan trial-rijden (hoe langzamer hoe beter!!)(hoe ouder hoe gekker (volgens mij dochter))
Een beetje elkaar teasen hoort er nou eenmaal bij, maar in real-life heb ik nog geen forum-deelnemer gezien waar ik van dacht, wat een eikel, (nouja, de uitzondering bevestigd de regel :rofl: )
Dus, gewoon tegengas geven en je eigen mening doordrijven.
En ik wil het nog maar een benadrukken

GAS-GAS op je BMW (of suzuki of aprilia of een van allemaal die andere merken)
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

QuattroFrits

Citaat van: "Joepie1958"hoe ouder hoe gekker (volgens mij dochter)


:twisted: En ze heeft groot gelijk. :twisted:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Motzippaldy

Citaat van: "Joepie1958"Aprilia, Honda, BMW, Suzuki, Kawasaki, H.D., KTM, Husqvarna, Huysong, Zundapp


Gelukkig geen Yamaha met al die onzin  :worship-cool:  :nana9oi:


:rofl:  :rofl:
Proud on the South  

crazy j

living the life the way it comes

Schmetzke

Citaat van: "Motzippaldy"
Citaat van: "Joepie1958"Aprilia, Honda, BMW, Suzuki, Kawasaki, H.D., KTM, Husqvarna, Huysong, Zundapp


Gelukkig geen Yamaha met al die onzin  :worship-cool:  :nana9oi:


:rofl:  :rofl:

Yamaha? KTM bedoel je  :?

Motzippaldy

Citaat van: "Schmetzke"
Yamaha? KTM bedoel je  :?


Ik moet KTM rijden   :banghead4rv:  want Yamaha is te snel voor mij zegt mijn vrouw :shutup:
Proud on the South  

melskeh

Welkom op deze site... En als je maar kunt vinden wat je zoekt. Ook voor mij maakt het niks uit welke motor je rijdt. :lol:
Geneet van 't leave, Du leafs mir eine kier

karz

Citaat van: "SuperRoy"Mensen, ik dacht dat ik op een forum met motorijders terecht was gekomen.
Maar schijnbaar alleen mensen die alleen aan hunzelf denken en niet nadenken voordat ze iets schrijven.

Iedereen moet zelf weten welke motor hij wil rijden.
Ik ben geen fan van bepaalde motoren, maar respecteer wel dat anderen die motoren wel mooi en leuk vinden.

Denk dat iedereen die er niet zo over denkt maar eens goed erover moet nadenken.

.. Ben je al eens op andere motorforums geweest ?  :roll:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

SuperRoy

Citaat van: "karz"
Citaat van: "SuperRoy"Mensen, ik dacht dat ik op een forum met motorijders terecht was gekomen.
Maar schijnbaar alleen mensen die alleen aan hunzelf denken en niet nadenken voordat ze iets schrijven.

Iedereen moet zelf weten welke motor hij wil rijden.
Ik ben geen fan van bepaalde motoren, maar respecteer wel dat anderen die motoren wel mooi en leuk vinden.

Denk dat iedereen die er niet zo over denkt maar eens goed erover moet nadenken.

.. Ben je al eens op andere motorforums geweest ?  :roll:

Ben inderdaad ook al op andere motorforums geweest, maar daar heerste een andere sfeer moet ik zeggen... Maargoed. Schijnt dat jullie in real life niet zo zijn.
Wel jammer dat iemands eerste indruk zo een beetje wordt verpest..

B-Witch

Citaat van: "SuperRoy"
Citaat van: "karz"
Citaat van: "SuperRoy"Mensen, ik dacht dat ik op een forum met motorijders terecht was gekomen.
Maar schijnbaar alleen mensen die alleen aan hunzelf denken en niet nadenken voordat ze iets schrijven.

Iedereen moet zelf weten welke motor hij wil rijden.
Ik ben geen fan van bepaalde motoren, maar respecteer wel dat anderen die motoren wel mooi en leuk vinden.

Denk dat iedereen die er niet zo over denkt maar eens goed erover moet nadenken.

.. Ben je al eens op andere motorforums geweest ?  :roll:

Ben inderdaad ook al op andere motorforums geweest, maar daar heerste een andere sfeer moet ik zeggen... Maargoed. Schijnt dat jullie in real life niet zo zijn.
Wel jammer dat iemands eerste indruk zo een beetje wordt verpest..

Lees de diverse topics eens na Roy, en je komt heel gauw tot de conclusie dat iedereen wel eens het mikpunt van ouwhoerderij wordt. :wink:
Moet ook kunnen zo, in real life wordt er toch ook flauwekul uitgehaald?
Neem nou de eerste de beste kroeg op zaterdagavond, meer onzin dan wat anders, en toch vind iedereen (de meesten althans) het leuk om daar naar toe te gaan. :yes6rs:
Zo moet een forum ook zijn, soms serieus, vooral gezellig, met nu en dan wat flauwekul (want meer zijn zulk soort opmerkingen waar jij je aan stoort niet).
Samen onze hobby motorrijden bespreken. :!:
Het leven is veel te mooi om altijd serieus te zijn... :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

The Dominator

Citaat van: "SuperRoy"
Citaat van: "karz"
Citaat van: "SuperRoy"Mensen, ik dacht dat ik op een forum met motorijders terecht was gekomen.
Maar schijnbaar alleen mensen die alleen aan hunzelf denken en niet nadenken voordat ze iets schrijven.

Iedereen moet zelf weten welke motor hij wil rijden.
Ik ben geen fan van bepaalde motoren, maar respecteer wel dat anderen die motoren wel mooi en leuk vinden.

Denk dat iedereen die er niet zo over denkt maar eens goed erover moet nadenken.

.. Ben je al eens op andere motorforums geweest ?  :roll:

Ben inderdaad ook al op andere motorforums geweest, maar daar heerste een andere sfeer moet ik zeggen... Maargoed. Schijnt dat jullie in real life niet zo zijn.
Wel jammer dat iemands eerste indruk zo een beetje wordt verpest..

wat denk je dat menigeen voor een eerste indruk van jouw krijgt??
op andere fora moet je ook eerst een minimaal aantal posts hebben gedaan om iets te koop te zetten......  iets zo zonder meer te koop zetten kan ook op //www.marktplaats.nl weet je tenminste zeker dat je geen commentaar krijgt! :twisted:  :twisted:

dus mede door het feit dat je eerst je motor te koop zet en je vervolgens op aanraden van anderen je je eens normaal voorsteld (en dan nog es tussen neus en lippen zegt dat je een BMW wilt kopen) moet je ook wat "opbouwende" kritiek voorlief nemen.......
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

@Nippon

Citaat van: "SuperRoy"Mijn naam is Roy en woon in Kerkrade.

Rij op dit moment een Suzuki GSX-R 750 SRAD uit '96.
Deze staat momenteel in de verkoop omdat ik interesse heb in een BMW.

Mocht iemand vragen hebben over mezelf of over de fiets, dan hoor ik het graag natuurlijk...

De groenten...

Dat kan alleen maar een vooruitgang zijn  :wink:

BMW rijders zijn op veel forums een stiefkind  :wink:
het is zo als je zelf zegt "je voelt dat 't een BMW is" dat heb ik ook  :yes6rs:
m'n zadel en zijkappen zitten niet vast met klittenband  :shock: zoals op 'n nieuwe soes  :rofl:


wees vooral welkom  :wink:

karz

Citaat van: "SuperRoy"
Citaat van: "karz"
Citaat van: "SuperRoy"Mensen, ik dacht dat ik op een forum met motorijders terecht was gekomen.
Maar schijnbaar alleen mensen die alleen aan hunzelf denken en niet nadenken voordat ze iets schrijven.

Iedereen moet zelf weten welke motor hij wil rijden.
Ik ben geen fan van bepaalde motoren, maar respecteer wel dat anderen die motoren wel mooi en leuk vinden.

Denk dat iedereen die er niet zo over denkt maar eens goed erover moet nadenken.

.. Ben je al eens op andere motorforums geweest ?  :roll:

Ben inderdaad ook al op andere motorforums geweest, maar daar heerste een andere sfeer moet ik zeggen... Maargoed. Schijnt dat jullie in real life niet zo zijn.
Wel jammer dat iemands eerste indruk zo een beetje wordt verpest..

Niet om door te zeuren, maar welke mf's zijn dat dan geweest ? Ik weet zeker dat hier het auwehoer gehalte een stuk lager ligt dan andere gerenomeerde fora.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.