off-road locaties in limburg ?

Gestart door oldman, 11 september, 2006, 13:38:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

oldman

iemand een voorstel, waar men nog legaal van-de-weg-af kan en mag rijden in limbabwe ?

greetz, henry
even en laten leven.

DeWitte

In het heuvelland kun je wel een paar uurtjes onverharde wegen rijden :wink: als je de weg kent tenminste. Wel link als je dat solo wilt doen: ga je onderuit zou je wel een lang kunnen liggen voordat je iemand vindt. :?

of was je niet van plan te vallen ?? :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

oldman

was eigenlijk niet van plan eraf te vallen, lukte me gisteren nog, zat vast
in blubber, voetje moest aan de grond, zakte echter meteen  ca 30cm weg.
resultaat: plat en buurman lachen (trouwens ook op drz).
fietsje zag er ongeveer zo uit
[/URL]

misschien wat meer info over routes ??
alvast bedankt.

greetz, henry
even en laten leven.

DeWitte

ja echt die wegen benoemen in veelal locale aanduidingen is lastig :roll: . Rij er zo naar toe en overheen maar Mss dat Schmetzke route's voor off-road op papier heeft? :?

G??
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

crazy j

maak dan gewoon samen een ritje
ideetje mes  8)
living the life the way it comes

oldman

dwars, in welke plaats moet ik gaan zoeken, plek of gemeente ?
even en laten leven.

DeWitte

nou in Gulpen-Wittem-Margraten-Vaals kun je echt wel een paar uurtjes off-roaden 8) en nee mijn GSA is geen partij voor een DRZ op onverhard :? we kunnen wel eens afspreken en dat ik je bepaalde wegen laat zien :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

oldman

bedankt voor info, gaan we meteen ff proberen..
greetz, henry
even en laten leven.

Youp

Citaat van: "Dwars"nou in Gulpen-Wittem-Margraten-Vaals kun je echt wel een paar uurtjes off-roaden 8) en nee mijn GSA is geen partij voor een DRZ op onverhard :? we kunnen wel eens afspreken en dat ik je bepaalde wegen laat zien :wink:

op het verharde ook niet  :wink:  :P
opeloos benzine verslaafd...

oldman

:P  :P  :P  :D
ooops, sry dwars  :oops:

geen beter vermaak als leed vermaak ? :twisted:

greetz, henry
even en laten leven.

Schmetzke

Citaat van: "oldman"dwars, in welke plaats moet ik gaan zoeken, plek of gemeente ?

De voerstreek en een groot gedeelte van het heuvelland ken ik beter als de binnenkant van m'n broekzak.

Veel stukken zijn legaal, zitten echter ook stukken illegaal bij.. Maar met de originele uitlaat van de DRZ is dat allemaal geen probleem.

Is echter onmogelijk om dat middels geschreven tekst uit te leggen...

In de zomer doe ik offroad gewoon met de SM, het voordeel van noppen is dan nihil gezien de harde ondergrond. In de winter is dat echter een ander verhaal..

Wellicht dat we een keer samen op pad kunnen  :wink:

oldman

klinkt goed, ben echter maar amateurtje.. :oops:
even en laten leven.

mattie

schmetzke disse winter hubs se toch unne XR250 oet ut joar toebak!!!!!

en dan goan ver soe wieso al mit sien 3juh.
ffenTwin XRV650 1988

XR250 net verkoch, noe unne WR426F 2002

mattie

Oldman, ig bin aoch meh inge amateur en es ut soe door blief goan blief iech dat aoch,
meh wil wel uns mit goan rieje!

OOIT OOIT bin iech 2x kier moage mitgoan mit der schmetz, inge kier mit de XR en inge kier mit der AffenTwin,

mot en kin zikke dat der Schmetz gooje weege wit te veende, meh her wilt niemie mit miech rieje, reeje: onbekend.

dus es ver hum weer vroage, dan begint ut toch weer te kriebele bie hum, of dat noe in de broekzak van hum is, wat der neet kint, of urgens anges.
ffenTwin XRV650 1988

XR250 net verkoch, noe unne WR426F 2002

Schmetzke

Citaat van: "oldman"klinkt goed, ben echter maar amateurtje.. :oops:

Dat zijn we toch allemaal  :wink: