Het grote of wellicht kleine Knee-down topic ?

Gestart door *LUCKY 13*, 11 september, 2006, 21:33:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*LUCKY 13*

ff wat anders.....Heb net men eerste knietje aan de grond gezet......Ofja een keer of 20 op avantis hehehe, heerlijk....en men stepje al vonkend ontmaagd......Was van plan t helemaal neit te probern in men eerste jaartje, ma vandaag toch overgehaald....heerlijk gevoel, van de week ff zelf sliders halen(nu van een jonge zijn andere geleent)

sorry moest er ff uit haha :twisted:
gt;>>**DRIVE LIKE A DEVIL, FEEL LIKE A GOD**<<<

Motzippaldy

Citaat van: "*LUCKY 13*"ff wat anders.....Heb net men eerste knietje aan de grond gezet......Ofja een keer of 20 op avantis hehehe, heerlijk....en men stepje al vonkend ontmaagd......Was van plan t helemaal neit te probern in men eerste jaartje, ma vandaag toch overgehaald....heerlijk gevoel, van de week ff zelf sliders halen(nu van een jonge zijn andere geleent)

sorry moest er ff uit haha :twisted:



Wekom  :worship-cool:  :angel:
Proud on the South  

*LUCKY 13*

gt;>>**DRIVE LIKE A DEVIL, FEEL LIKE A GOD**<<<

WhomBom

kijk maar uit... das verslavend  :roll:   :twisted:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

DeWitte

knietje aan de grond is op de openbareweg grote onzin :!:  ech wel: wannabee rossi's noem ik die voor het gemak: heeft nl nix met motorbeheersing oid te maken: ziet er maar "stoer" uit (en imo dat zelfs niet) en zelfs belachelijk als ik er met m'n stoomboot langs rag (in een bocht) :yes6rs:

ieder z'n feestje en van mij mag iedereen lekker doen en laten wat ie wil: maar bochtentechniek op de openbare weg is heel wat anders dan op een circuit :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

*LUCKY 13*

:shock:  sooow goejemorge dwars..........

mag k me ff verdedigen........Bij normaal rijden haal ik het nieteens in men hoofd het te proberen, op t klaverblad wou k wel, maa ging t in mijn ogen niet veilig, dus doe k t niet..... en as je dan op avantis rijd om 9 uur sávonds, er is geen hond op de weg, en je bent met twee man, 1 die rijdt, en 1 die de belangrijkste afslag in de gaten houdt.......Dan moet t in mijn ogen toch wel kunnen......En as je me dan wilt inhalen, be my geust.....Kan ik men vader weer blij maken dat een bmwtje me ingehaald heeft :wink:

Ma met alle respect snap k jou standpunt ook!
gt;>>**DRIVE LIKE A DEVIL, FEEL LIKE A GOD**<<<

DeWitte

wil je niet persoonlijk "aanvallen" ech niet :wink: Wil je wel aan het denken zetten: :wink: en daarom wellicht mijn betoog :?

kijk als je die rijstijl wil hanteren moet je met bijv. May-day, NrGizer, Gieskes en Bakkertje het circuit op gaan: dan leer je er ook nog wat van  :thumbsup:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Schmetzke

:lol:  :lol:  :lol:

KNEEDOWN IS VOOR MIETJES  :twisted:  :twisted:  :twisted:

:rofl:

WhomBom

Citaat van: "Dwars"knietje aan de grond is op de openbareweg grote onzin :!:  ech wel: wannabee rossi's noem ik die voor het gemak: heeft nl nix met motorbeheersing oid te maken: ziet er maar "stoer" uit (en imo dat zelfs niet) en zelfs belachelijk als ik er met m'n stoomboot langs rag (in een bocht) :yes6rs:

ieder z'n feestje en van mij mag iedereen lekker doen en laten wat ie wil: maar bochtentechniek op de openbare weg is heel wat anders dan op een circuit :wink:

Heeft imo zeker wel met motorbeheersing te maken,

a) je voelt hoe plat je gaat
b) je kunt je motor een beetje bijsturen, zeker in de korte bochtjes.
c) Als je wat fanatiek op het gas gaat na de bocht kun je het prima opvangen op je knie.

heeft natuurlijk ook nadelen... alleen niet zoveel

a) die dingen slijten best snel
b) ik ben er laatst effe mee over wat kinderkopjes aan de binnenkant van een bocht gegaan (soort goot zeg maar) DAMN dat rammelt.

je moet het alleen een beetje oefenen, duurt best wel effe voordat je er voordeel van hebt, maar daarna moet je eigenlijk wel. In spijkerbroek durf ik nu echt niet meer voluit te gaan, gewoon omdat ik niet effe kan voelen hoe plat ik ga, en omdat ik de hele tijd eraan moet denken om mn knie binnenboord te houden  :?
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

DeWitte

Citaat van: "WhomBom"
Citaat van: "Dwars"knietje aan de grond is op de openbareweg grote onzin :!:  ech wel: wannabee rossi's noem ik die voor het gemak: heeft nl nix met motorbeheersing oid te maken: ziet er maar "stoer" uit (en imo dat zelfs niet) en zelfs belachelijk als ik er met m'n stoomboot langs rag (in een bocht) :yes6rs:

ieder z'n feestje en van mij mag iedereen lekker doen en laten wat ie wil: maar bochtentechniek op de openbare weg is heel wat anders dan op een circuit :wink:

Heeft imo zeker wel met motorbeheersing te maken,

a) je voelt hoe plat je gaat
b) je kunt je motor een beetje bijsturen, zeker in de korte bochtjes.
c) Als je wat fanatiek op het gas gaat na de bocht kun je het prima opvangen op je knie.

heeft natuurlijk ook nadelen... alleen niet zoveel

a) die dingen slijten best snel
b) ik ben er laatst effe mee over wat kinderkopjes aan de binnenkant van een bocht gegaan (soort goot zeg maar) DAMN dat rammelt.

je moet het alleen een beetje oefenen, duurt best wel effe voordat je er voordeel van hebt, maar daarna moet je eigenlijk wel. In spijkerbroek durf ik nu echt niet meer voluit te gaan, gewoon omdat ik niet effe kan voelen hoe plat ik ga, en omdat ik de hele tijd eraan moet denken om mn knie binnenboord te houden  :?

dat voordeel zit tussen je oren : je steps geven de max hellinghoek wel aan: Op het circuit kun je middels de Knee-down voordeel halen: maar daar mag/kun je in tegenstelling tot de openbare weg de hele breedte van een weggebruiken en zo de snelheid in de bocht hoger houden.
let wel: als jij er half naast hangt of "gewoon" op zit (knietjes tegen de tank) is je correctiemogelijkheid veel beperkter.......

druk op het voorwiel verhogen mss?? Moet men de Knee-Down wel "correct" uitvoeren en niet alleen maar verzitten en een knie uitsteken. Je hele houding is dan anders.

Shoot.... :?:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Schmetzke

Citaat van: "Dwars"
dat voordeel zit tussen je oren : je steps geven de max hellinghoek wel aan: Op het circuit kun je middels de Knee-down voordeel halen:

Voordeel?

Knee-down op de openbare weg geeft ook veel voordeel: "voordeel" in de zin van... je hebt meer plezier  8)

Op het circuit heb je er ook niks aan, tenzij je een wedstrijd rijdt. Dan moet (wil) je immers zo snel mogelijk zijn.
In alle andere gevallen doe je het puur voor je plezier.  :wink:

WhomBom

of je sneller bent als je kd't valt te betwijfelen...dan moet je erg goed zijn. en erg hard op het randje gaan zitten, imho op de openbare weg niet te doen.

maar inderdaad, het voordeel dat je veel meer plezier hebt maakt het alleen al waard. Net als een wheelie, je hebt er he-le-maal niks aan, maar wat n sjpas  :D  Toch blijf ik erbij dat het meer voordelen heeft zoals ik al zei... je rijdt wat "mooier", vloeiender erdoor denk ik  :wink:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."


karz

Mensen die niet over kneedowns lopen te zeveren, zeveren weer over bok,voetsteunen of boxercilinders aan de grond. Tomato tomato
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Herr Tod

In ieder geval verplaats je meer gewicht naar buiten, dat is voordeel :wink:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen: