Het grote of wellicht kleine Knee-down topic ?

Gestart door *LUCKY 13*, 11 september, 2006, 21:33:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

May Day

Het is ook zinloos om je knie uit te steken, maar je kan het hele recreatieve rijden scharen onder zinloos. Net zoals het zinloos is om te ***** terwijl je hoopt dat er geen zwangerschap volgt. Toch kan ik beide niet laten  :twisted:
edenon: 15 + 16 maart
Pannoniaring: 18 t/m 20 mei
Zolder: 23 juli
Spa-francorchamps: 13 + 14 aug
Assen: waarschijnlijk juni
Brno: waarschijnlijk oktober

*LUCKY 13*

Achja voor k t in "normale bochten" zal doen zal k wel heel wat verder zijn, vond t gewoon es leuk om te kijken of t kon........Moet er dan ook eerlijk bij zeggen, dat na de eerste keer de step goed vonkend in de grond hapte, der meteen een kleine schrik in me kwam.....Niet echt verwacht dat dat ding aan de grond kwam voor men knie t asfalt raakte......
gt;>>**DRIVE LIKE A DEVIL, FEEL LIKE A GOD**<<<

DeWitte

Citaat van: "May Day"Het is ook zinloos om je knie uit te steken, maar je kan het hele recreatieve rijden scharen onder zinloos. Net zoals het zinloos is om te ***** terwijl je hoopt dat er geen zwangerschap volgt. Toch kan ik beide niet laten  :twisted:

dus eigenlijk wil je zeggen dat het leven op zich zinloos is? uiteindelijk in huize avondrood achter de geraniums heb je aan dat "gedoe" geen fluit gehad?  :? mss wel stoer om te vertellen aan je "kaartkoempels" hoevaak je ge-knee-downd hebt en hoeveel vrouwen je "genageld" hebt :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Road Racing Tonnie

Een KD is misschien leuk, om je vrienden te laten zien, dat je pads goed gebruikt zijn, het zegt helemaal niets over snel ronden v/d bochten.
evenzo een schaamrand op de band, wat NIET wil inhouden dat je langzamer bent, dan een totaal gebruikte band, evenzo het profiel op een motorband, wat in feite totaal GEEN functie heeft, ook niet in de regen.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Bakkertjedeeg

Kneedown op de weg is PUUR posen!!! Waat unne kwats en ik heb der zelf ook aan mee gedaan. 8)  Ik vond het toendertijd ook geweldig, maar het brengt echt niks. Sterker nog. Je aandacht gaat volledig naar de knie, terwijl je bochten snelheid inkakt. Op het circuit raak ik nauwelijks mijn knie, terwijl ik toch echt een 'hang er naast' rijstijl heb. Gaaf is als je de knie raakt terwijl je het niet verwacht. Dan gaat het serieus plat!! Mooi voorbeeld is dit ploatje.


WhomBom

nog een nadeeltje van kneedownen ontdekt  :roll:



tis gelukkig niet helemaal door, alleen het klitteband en wat van dat schuim wat eronder zit  :oops:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."


karz

Citaat van: "WhomBom"nog een nadeeltje van kneedownen ontdekt  :roll:



tis gelukkig niet helemaal door, alleen het klitteband en wat van dat schuim wat eronder zit  :oops:

Je moet ook met de flex bij dat pak wegblijven :mrgreen:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

WhomBom

kijk, dat zijn de tips waar je wat aan hebt  :!:

:mrgreen:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Herr Tod

:rofl:

We waren eens met RTL op Avantis, 1 april vorig jaar was dat meen ik, op eeng gegeven moment kwam daar een hollender die had dat nog veel erger :lol: Was al de 3e keer helemaal doorgeschuurd vertelde die :mrgreen:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


*LUCKY 13*

Mmmtoch wel zonde :rofl:

Kijke dat me dat dan ma niet gebeurt next time
gt;>>**DRIVE LIKE A DEVIL, FEEL LIKE A GOD**<<<

melskeh

Citaat van: "*LUCKY 13*"ff wat anders.....Heb net men eerste knietje aan de grond gezet......Ofja een keer of 20 op avantis hehehe, heerlijk....en men stepje al vonkend ontmaagd......Was van plan t helemaal neit te probern in men eerste jaartje, ma vandaag toch overgehaald....heerlijk gevoel, van de week ff zelf sliders halen(nu van een jonge zijn andere geleent)

sorry moest er ff uit haha :twisted:

Ik weet uit ervaring (ook pas sinds 3 Juli j.l) hoe het voelt om met je knee-slider(s) aan de grond te komen. Vooral omdat ik er al jaren geprobeerd heb en dan toch nog eindelijk voor mijn 50ste jaar. Maar ik moet andere ook gelijk geven. Doe het niet op de openbare weg maar doe het b.v. op een circuit. Tijdens een circuit training kan misschien nog wel veel meer aan de grond krijgen (gecontroleerd wel te verstaan) :D
Geneet van 't leave, Du leafs mir eine kier

RoadRage

Knee Down is leuk om te zien, maar voor mezelf hoeft het niet zo zeer. De tijd van proberen heb ik gehad... ik rij de toe-sliders van mijn laarzen en dat is mij genoeg  :wink:
k heb mijn principes, maar als ze je niet bevallen, heb ik wel andere
Kleren maken de man, naakte mensen hebben weinig tot geen invloed in de maatschappij

Joep

Is het.............(heel veel verstandige zever over veiligheid en dergelijke)

Nee!

Is het leuk

Ja!!!!

Waarom geen idee. Al moet ik zeggen dat ik het gewoon humor vindt om die aaj sjinke aan de grond te rijden. En ja ik moet er ook een beetje als een aap er naast gaan hangen want anders ga ik op mijn plaat. Op mijn plaat omdat van alles van de motor aan de grond komt. Dus ik zet de motor wat rechterop door er meer naast te gaan hangen. En ja dan is het alleen nog maar een kwestie van het pootje een beetje naar buiten brengen. En dat laat ik dan natuurlijk niet na :twisted:

Moet toch maar eens iemand zien te vinden die stepjes hoger kan leggen en uitlaten :oops:

WhomBom

Citaat van: "Joep"Is het.............(heel veel verstandige zever over veiligheid en dergelijke)

Nee!

Is het leuk

Ja!!!!

Waarom geen idee. Al moet ik zeggen dat ik het gewoon humor vindt om die aaj sjinke aan de grond te rijden. En ja ik moet er ook een beetje als een aap er naast gaan hangen want anders ga ik op mijn plaat. Op mijn plaat omdat van alles van de motor aan de grond komt. Dus ik zet de motor wat rechterop door er meer naast te gaan hangen. En ja dan is het alleen nog maar een kwestie van het pootje een beetje naar buiten brengen. En dat laat ik dan natuurlijk niet na :twisted:

Moet toch maar eens iemand zien te vinden die stepjes hoger kan leggen en uitlaten :oops:


:stupid:  :stupid:

wat voor motor heb je? wellicht passen er steps van een ander fietsje op. Ik heb hetzelfde probleem, maar ik heb al gespot dat RGV voetsteunen ervoor gemaakt zijn gewoon  :twisted:

wat ook helpt is als je hem achter ophoogt, ligt eraan of je dat wil. Kan door een andere (langere) schokbreker, of kortere dogbones. Mijne is nu een cm of 4 hoger achter door een andere schokbreker, kortere dogbones heb ik ook nog, maar die ga ik niet meer gebruiken. Ik weet niet of die passen bij jou, moet je eens meten, anders mag je ze hebben, liggen mij grondig in de weg hier  :evil:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."