Het grote of wellicht kleine Knee-down topic ?

Gestart door *LUCKY 13*, 11 september, 2006, 21:33:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Desmo-devil

Volgende keer allemaal mee  Pocketbiken kunnen we de knee down lekker oefenen. Zelf doe ik het nooit (meer), maar vond het altijd wel stoer. Ik zet geen sliders op mijn pak , kom ik ook niet in de verleiding want een ongecontroleerde knee down kan ook heel fout aflopen.
Overigens heb ik geen enkel probleem met rijders die het wel doen op de openbare weg. Het ziet cool uit en getuigd van een goede motorbeheersing. En dwars als jij een knee down maakt op de GS tracteer ik op vlaai.

The Dominator

Citaat van: "Desmo-devil"
Overigens heb ik geen enkel probleem met rijders die het wel doen op de openbare weg. Het ziet cool uit en getuigd van een goede motorbeheersing.

vind je?? zijn ook vaak (lees: 80%) mensen die een KD maken voor de KD en niet meer letten op goede lijnen en verkeer wat voor/naast/achter hun zit, getuigd dat dan van goede motorbeheersing???? dacht het niet he!   :twisted:  :twisted:  :twisted:  :twisted:  (uh ow hier kijgt ik weer gezeur mee)
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

DeWitte

Citaat van: "The Dominator"
vind je?? zijn ook vaak (lees: 80%) mensen die een KD maken voor de KD en niet meer letten op goede lijnen en verkeer wat voor/naast/achter hun zit, getuigd dat dan van goede motorbeheersing???? dacht het niet he!   :twisted:  :twisted:  :twisted:  :twisted:  (uh ow hier kijgt ik weer gezeur mee)

van mij krijg je iig 100% gelijk :yes6rs: en btw voor een vlaai doe ik het niet: doe het wel een expres om een KD-er nadat ik um ingehaald heb in de bocht op z'n nummer te zetten :mrgreen: van vlaai wor je nl. dik :lol:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

WhomBom

Citaat van: "The Dominator"
Citaat van: "Desmo-devil"
Overigens heb ik geen enkel probleem met rijders die het wel doen op de openbare weg. Het ziet cool uit en getuigd van een goede motorbeheersing.

vind je?? zijn ook vaak (lees: 80%) mensen die een KD maken voor de KD en niet meer letten op goede lijnen en verkeer wat voor/naast/achter hun zit, getuigd dat dan van goede motorbeheersing???? dacht het niet he!   :twisted:  :twisted:  :twisted:  :twisted:  (uh ow hier kijgt ik weer gezeur mee)

80 % van de motorrijders letten sowieso niet op lijnen of verkeer  :shutup:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Schmetzke

:stupid:

90% van alle verkeersdeelnemers let niet op  :evil:

Joep

Citaat van: "WhomBom"
Citaat van: "Joep"Is het.............(heel veel verstandige zever over veiligheid en dergelijke)

Nee!

Is het leuk

Ja!!!!

Waarom geen idee. Al moet ik zeggen dat ik het gewoon humor vindt om die aaj sjinke aan de grond te rijden. En ja ik moet er ook een beetje als een aap er naast gaan hangen want anders ga ik op mijn plaat. Op mijn plaat omdat van alles van de motor aan de grond komt. Dus ik zet de motor wat rechterop door er meer naast te gaan hangen. En ja dan is het alleen nog maar een kwestie van het pootje een beetje naar buiten brengen. En dat laat ik dan natuurlijk niet na :twisted:

Moet toch maar eens iemand zien te vinden die stepjes hoger kan leggen en uitlaten :oops:


:stupid:  :stupid:

wat voor motor heb je? wellicht passen er steps van een ander fietsje op. Ik heb hetzelfde probleem, maar ik heb al gespot dat RGV voetsteunen ervoor gemaakt zijn gewoon  :twisted:

wat ook helpt is als je hem achter ophoogt, ligt eraan of je dat wil. Kan door een andere (langere) schokbreker, of kortere dogbones. Mijne is nu een cm of 4 hoger achter door een andere schokbreker, kortere dogbones heb ik ook nog, maar die ga ik niet meer gebruiken. Ik weet niet of die passen bij jou, moet je eens meten, anders mag je ze hebben, liggen mij grondig in de weg hier  :evil:

Ik rij op een honda VF750F uit '83

En ik heb het er ook al met Hakki over gehad, maar volgens mij is dat hok van mij niet een-twee-drie op te hogen. Zou wel goed uit komen als die hoger staat want dan hoe ik ook de voorpoten niet te laten zakken (H'e Hakki).

Maar over die uitlaten moet ik me ook eens buigen want die zijn een beetje kapot en dan wil ik natuurlijk mooie andere hebben voor niet te duur :oops:  

Maar als jij daar meer kijk op hebt kan ik wel eens komen buurten?

Desmo-devil

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "The Dominator"
vind je?? zijn ook vaak (lees: 80%) mensen die een KD maken voor de KD en niet meer letten op goede lijnen en verkeer wat voor/naast/achter hun zit, getuigd dat dan van goede motorbeheersing???? dacht het niet he!   :twisted:  :twisted:  :twisted:  :twisted:  (uh ow hier kijgt ik weer gezeur mee)

van mij krijg je iig 100% gelijk :yes6rs: en btw voor een vlaai doe ik het niet: doe het wel een expres om een KD-er nadat ik um ingehaald heb in de bocht op z'n nummer te zetten :mrgreen: van vlaai wor je nl. dik :lol:

GS en Dominator was het toch. Tsa dan heb je inderdaad geen sliders nodig. Iedereen zijn mening maar feit is dat het leuk is als het je lukt.
Ik bedoel maar, wat is de zin van een wheelie of een burn out,
wat is de zin van  heel hard rijden, waarom kopen mensen een Hayabusa ?
en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Gaat toch ook om de fun in het leven.

DeWitte

daar heb je wel een sterk argument: FUN  :yes6rs: zeker als je het een beetje onder de "Knee" hebt. maar kom me niet met "beheersing" of "toegevoegde waarde" want dat klopt gewoonweg niet :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Hakinnen

maar jong,,dat gezeaver euver "mit dea knee aan de grond" altied..

wea interseert dat noe nog..das get veur coureurs en jungskes mit te wenig ervaring en teveul pk's om ergens angers euver te moele

KD's oppe stroat zin voor posers en veur luuj die het geweun leuk vinje om te doon..

niks veur der hakki...het gaet om het "sjtuur good vashouwe, gaaz geve, laat remmuh, das riejuh. neet zoveul zeivere euver dea knee en wheelie breuzelkal"

das ummer hetzelfde..goan ze riejuh...zin ze een oer weg..riejuh ze teen miuten van wie e ouwkut en goan dan 50 minuten op het terras KD gemoel vertelle..
pfffff..

dat boeit toch geine get,...geweun lekker get ragge op dea fricandel..das het beste



:D

DeWitte

Citaat van: "Hakinnen"geweun lekker get ragge op dea fricandel

:mrgreen: wienië gunt vier (joe bar team) wer  :twisted:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Hakinnen

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "Hakinnen"geweun lekker get ragge op dea fricandel

:mrgreen: wienië gunt vier (joe bar team) wer  :twisted:

zodra ik die adventure 990 geregeld heb  :oops:  :wink:

DeWitte

Citaat van: "Hakinnen"
Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "Hakinnen"geweun lekker get ragge op dea fricandel

:mrgreen: wienië gunt vier (joe bar team) wer  :twisted:

zodra ik die adventure 990 geregeld heb  :oops:  :wink:

meer pk's heb je niet nodig  :lol: , maar wel meer veerweg en een dikker zadel :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

WhomBom

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "Hakinnen"
Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "Hakinnen"geweun lekker get ragge op dea fricandel

:mrgreen: wienië gunt vier (joe bar team) wer  :twisted:

zodra ik die adventure 990 geregeld heb  :oops:  :wink:

meer pk's heb je niet nodig  :lol:


ik wel  :roll:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

The Dominator

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "Hakinnen"geweun lekker get ragge op dea fricandel

:mrgreen: wienië gunt vier (joe bar team) wer  :twisted:

dink dat vr dit gewoen elke week motte goon inplanne :mrgreen:
de joe-bar avondrit
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

DeWitte

Citaat van: "The Dominator"
Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "Hakinnen"geweun lekker get ragge op dea fricandel

:mrgreen: wienië gunt vier (joe bar team) wer  :twisted:

dink dat vr dit gewoen elke week motte goon inplanne :mrgreen:
de joe-bar avondrit

:worship-cool:  :stupid: as zaterdag ben ik verhinderd, vrijdag dan maar?? ietwat eerder vertrekken?? zo rond 18:30uur :?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away