Het grote of wellicht kleine Knee-down topic ?

Gestart door *LUCKY 13*, 11 september, 2006, 21:33:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

VFReaky

Citaat van: "WhomBom"In spijkerbroek durf ik nu echt niet meer voluit te gaan

In je SPIJKERBROEK voluit gaan?? Shame on U :shock:
oses are red and so are VFR's

VFReaky

Citaat van: "The Dominator"zijn ook vaak (lees: 80%) mensen die een KD maken voor de KD en niet meer letten op goede lijnen en verkeer wat voor/naast/achter hun zit, getuigd dat dan van goede motorbeheersing???? dacht het niet he!

Ik zie het verband niet tussen KD maken en niet op het verkeer letten? :?
Beide verschijnselen blijken heel goed zonder elkaar te kunnen bestaan.
Daarbij zie ik zeker wel het nut van een KD in als ie functioneel is. Er zijn nl 2 soorten KD's nl. de functionele KD en de poser KD. Die 1e bestaat uit een KD op snelheid om meer gevoel voor je bike te krijgen in een mooie bocht en daarmee de grenzen van jou en je bike te verleggen. De 2e is puur voor de show en dan zie je ze idd als halve bavianen naast hun motor hangen op een rotonde aan 30 kmh of zo. Let op, dit is voor beide varianten geen veroordeling of zo maar slechts een constatering van de feiten. Ikzelf heb geen sliders op mij pak zitten, dus mijn knie zul je niet rap aan de grond zien (of het moet al heel fout gaan, maar dan zit er meer aan de grond als alleen maar mij knie, lol). Maar dat neemt niet weg dat ik graag sportief rij en daarom ook lekker naast de bike hang en mijn knie een flink stuk uitsteek. En het helpt wel degelijk om een bepaalde bochtensnelheid aan te kunnen. Soms ben ik wel eens, al dan niet in een groepje, iets rustiger aan't rijden en zit dus gewoon rechtop. Als er dan onverwacht toch een bocht iets scherper is dan dat ik in 1e instantie meende, krijg ik hem al zittend, meestal niet meer op een fatsoenlijk manier gerond. Gauw ernaast gaan hangen geeft dat effect vervolgens wel. Bovendien ben ik van mening dat alle technieken die je je op een circuit hebt aangeleerd zeker van voordeel kunnen zijn op de openbare weg. Zulke mensen zullen qua motorbeheersing meer reserves in huis hebben in een noodgeval. (Heb zelf nog nooit op circuit gereden, dus het is maar een veronderstelling)
oses are red and so are VFR's

Steefke™

Smells like rubber

Motzippaldy

Kan nog platter weet je toch  :shock:

Het is plat  8)  platter  :worship-cool:  en  :banghead4rv:  :mrgreen:
Proud on the South  

QuattroFrits

Citaat van: "Motzippaldy"Kan nog platter weet je toch  :shock:

Het is plat  8)  platter  :worship-cool:  en  :banghead4rv:  :mrgreen:

:shock: Laat zien, laat zien, Motzi ligt plat en piccies aub. :shock:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away