Hoofdmenu

off road piloten

Gestart door oldman, 12 september, 2006, 22:29:47

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

oldman

hoi, hoeveel offroaders zitten op forum ??
even en laten leven.

Schmetzke

Citaat van: "oldman"hoi, hoeveel offroaders zitten op forum ??

1 (buurman en buurman niet meegerekend)

Mounty

was HerTod laatst ook niet aan het offroaden ? iets met grind was het wel..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Schmetzke

Citaat van: "FZ_Ron"was HerTod laatst ook niet aan het offroaden ? iets met grind was het wel..

 :(->  :shutup:

oldman

slechts 3-4 ?
niet echt veel tot nu, ennuh, schmetzke, dacht dat jij 100% SM-er was of bent.
:?:
even en laten leven.

DeWitte

heb in een grijs verleden met een XTZ600, XTZ 750, XT350 (vd vrouw) en een heel riedel Gs-en wel wat gespeeld onverhard en wil het nog wel eens doen (op m'n gemakkie) maar de GSA met z'n dikke 260 kg is er niet zo geschikt voor (en dan druk ik me nog zwak uit) dan een DRZ of zo met 120 kg :? Ben er ook niet zo bedreven in als in "wegwerk" :? Doe het wel eens zoals gezegd, maar meer om beetje te oefenen zeg maar

mss een ouwe xt350 voor erbij kopen; :P  maar of ik dat spits krijg bij mijn financieel directeur :oops:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Zwerver

Ik ga nog wel eens af en toe de blubber in met de GSA; afgelopen 3 jaar voor MOKAM hun openings allroadrit uitgezet.
Ben bezig een XTZ660 wat aan te passen qua vering en gewicht om deze iets geschikter te krijgen voor wat geblubber, maar door tijdgebrek is ie
nog steeds niet helemaal klaar. Hoop hem echter voor de winter rijdbaar te hebben om wat paden te verkennen voor de MOKAM rit van komend jaar..
Geert Hp2
Only dead fish go with the flow

Schmetzke

Citaat van: "oldman"slechts 3-4 ?
niet echt veel tot nu, ennuh, schmetzke, dacht dat jij 100% SM-er was of bent.
:?:

Sinds ik de Husky heb wel ja  :cry:



oldman

Citaat van: "Dwars"heb in een grijs verleden met een XTZ600, XTZ 750, XT350 (vd vrouw) en een heel riedel Gs-en wel wat gespeeld onverhard en wil het nog wel eens doen (op m'n gemakkie) maar de GSA met z'n dikke 260 kg is er niet zo geschikt voor (en dan druk ik me nog zwak uit) dan een DRZ of zo met 120 kg :? Ben er ook niet zo bedreven in als in "wegwerk" :? Doe het wel eens zoals gezegd, maar meer om beetje te oefenen zeg maar

mss een ouwe xt350 voor erbij kopen; :P  maar of ik dat spits krijg bij mijn financieel directeur :oops:


hopen dat het gaat lukken
even en laten leven.

oldman

Citaat van: "Zwerver"Ik ga nog wel eens af en toe de blubber in met de GSA; afgelopen 3 jaar voor MOKAM hun openings allroadrit uitgezet.
Ben bezig een XTZ660 wat aan te passen qua vering en gewicht om deze iets geschikter te krijgen voor wat geblubber, maar door tijdgebrek is ie
nog steeds niet helemaal klaar. Hoop hem echter voor de winter rijdbaar te hebben om wat paden te verkennen voor de MOKAM rit van komend jaar..

ook good-luck gewenst.
even en laten leven.

oldman

Citaat van: "Schmetzke"
Citaat van: "oldman"slechts 3-4 ?
niet echt veel tot nu, ennuh, schmetzke, dacht dat jij 100% SM-er was of bent.
:?:

Sinds ik de Husky heb wel ja  :cry:



all round, dus.
hoeveel pks brengt husky ?
welke eventuele mods?
even en laten leven.

Schmetzke

Husky heeft 60 pk ongeveer op het achterwiel. 122 kg volgetankt.

Mods?
Motorisch: Enkel de carb naar mijn eigen wensen aangepast, en zo ook de vering.
Acc: Renthal FatBar, frameguards TC, engineguards TE, handguards UFO.

en nog wat kleine meuk. Volgende zomer komen er andere wielen in met een dikke vette 5.5" velg achteraan  :P

oldman

wow, mooi vermogen, zal eens met moeders praten over een inruil aktie. :cry:
meer piccies ??  aub.

ps heeft te510 zelfde vermogen ?
greetz henry
even en laten leven.

mattie

hie nog eine, meh unne wannabie!!!

(ff de tied opnumme dat schmetz neudig heijt um te reagere, en lit op wat her geijt zikke)

tied geijt noe louwpe...................
ffenTwin XRV650 1988

XR250 net verkoch, noe unne WR426F 2002

Schmetzke

Citaat van: "mattie"hie nog eine, meh unne wannabie!!!

(ff de tied opnumme dat schmetz neudig heijt um te reagere, en lit op wat her geijt zikke)

tied geijt noe louwpe...................

Citaat van: "Schmetzke"
Citaat van: "oldman"hoi, hoeveel offroaders zitten op forum ??

1 (buurman en buurman niet meegerekend)

Die eine, dat woars dich  8)