het boetes verzamel topic

Gestart door DeWitte, 13 september, 2006, 08:18:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bianca

met correctie 48 km te hard, dus ik heb nog geluk gehad opzicht.. 2 km harder en ik had kunnen zwaaien na dat rose pasje  :?

Mounty

Citaat van: "Zwerver"Verkeerscrimineel dat ik ben... Mag ik ook weer een bijdrage leveren aan de staatskas.. Welgeteld 17 euro wegen 1-5 km te hard op de A2....  :?
Zat nog te slapen....

Tis niet eerlijk..ik 18 euro voor gemeten 109 en met correctie 105...op de stads auto weg heerlen..
(ja\ja..die met die flitsers)

Gelukkig betaalt mijn baas via een compensatie... :lol:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Bianca

HerrTod en ik staan bij deze op nummer 1 voor de 2de helft van 2007.
Beide 600 euro in Zwitserland voor een @#%$^&* 23 km te hard  :guns:

Joep

Citaat van: "Bianca"HerrTod en ik staan bij deze op nummer 1 voor de 2de helft van 2007.
Beide 600 euro in Zwitserland voor een @#%$^&* 23 km te hard  :guns:

Yep Zwitserland is echt zwaar klote wat betreft boetes. 600 euro echt niet normaal.

Bianca

Citaat van: "Joep"
Citaat van: "Bianca"HerrTod en ik staan bij deze op nummer 1 voor de 2de helft van 2007.
Beide 600 euro in Zwitserland voor een @#%$^&* 23 km te hard  :guns:

Yep Zwitserland is echt zwaar klote wat betreft boetes. 600 euro echt niet normaal.

inderdaad echt niet normaal... hebben ze even snel 1200 euro verdiend  :?

DeWitte

600 euro :shock:  :shock: voor 23 km ?? :shock:

wist dat die zwisters debielen waren, maar zo. Tering wat een bedragen :?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

Citaat van: "Bianca"
Citaat van: "Joep"
Citaat van: "Bianca"HerrTod en ik staan bij deze op nummer 1 voor de 2de helft van 2007.
Beide 600 euro in Zwitserland voor een @#%$^&* 23 km te hard  :guns:

Yep Zwitserland is echt zwaar klote wat betreft boetes. 600 euro echt niet normaal.

inderdaad echt niet normaal... hebben ze even snel 1200 euro verdiend  :?

En jullie vakantie snel even naar de kl...  :cry:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Jor

Ik kreeg er laatst een binnen van 127km/h waar je 120km/h mag, das toch van de zotte.....!!  :evil:  :evil:

24eu wel besteed...... :cry:
De koste die ze maken met alles is wss duurder dan mijn rekening, rare lui daar bij CASH BV  :evil:
Suzuki TL1000R, ik heb een dikke beemer, maar kan de TLR liefde nog niet loslaten

QuattroFrits

Citaat van: "Jor"Ik kreeg er laatst een binnen van 127km/h waar je 120km/h mag, das toch van de zotte.....!!  :evil:  :evil:

24eu wel besteed...... :cry:
De koste die ze maken met alles is wss duurder dan mijn rekening, rare lui daar bij CASH BV  :evil:

Het gaat die gasten maar om één ding, hebbe, hebbe, hebbe. :x
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Herr Tod

We mogen echt niet klagen :banghead4rv:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Steefke™

agent ziet spoken.

:banghead4rv: Ik kreeg gisteren een ticket van 130 euries omdat ik volgens ome gent  over een verdrijvingsvlak zou hebben in gehaald. :guns:  Ome gent met bril heeft zulke goede ogen dat hij staand achter een lantaarnpaal van achter een lazergun bij schemering op 300 mtr kan zien dat ik over een verdrijvingsvlak inhaal.  :twisted: Wie gaat er bij lichte regen met een motor over een verdrijvingsvlak inhalen :?  ikke niet. :shutup:

Smells like rubber

SuzukiLimburg

Lijkt me ook sterk dat hij dat zo gezien heeft. Maar de vraag is of je wel hebt ingehaald, ongeacht of je daarmee op het verdrijvingsvlak bent gekomen.
Zover ik kan zien namelijk mag je daar niet inhalen, ook niet over de voorsorteerstrook, dus dan zal hij het daar op gooien.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Steefke™

Citaat van: "SuzukiLimburg"Lijkt me ook sterk dat hij dat zo gezien heeft. Maar de vraag is of je wel hebt ingehaald, ongeacht of je daarmee op het verdrijvingsvlak bent gekomen.
Zover ik kan zien namelijk mag je daar niet inhalen, ook niet over de voorsorteerstrook, dus dan zal hij het daar op gooien.

Als je het zo bekijkt heb ik niet in gehaald maar ben van richting veranderd en weer terug, dit mag zolang je de doorgetrokken streep niet overschrijd en dat heb ik niet gedaan. Het feit is dat ik een boete kreeg voor het rijden over een verdrijvingsvlak en dat heb ik niet gedaan. Dus is het onterecht naar mijn mening. Ik wil niet zijken als je het verdient moet je gewoon dokken en niet zeuren, maar als iemand je beschuldigt van iets wat je niet hebt gedaan laat je dat toch niet toe.
Smells like rubber

karz

Citaat van: "Steefke"
Als je het zo bekijkt heb ik niet in gehaald maar ben van richting veranderd en weer terug, dit mag zolang je de doorgetrokken streep niet overschrijd en dat heb ik niet gedaan. Het feit is dat ik een boete kreeg voor het rijden over een verdrijvingsvlak en dat heb ik niet gedaan. Dus is het onterecht naar mijn mening. Ik wil niet zijken als je het verdient moet je gewoon dokken en niet zeuren, maar als iemand je beschuldigt van iets wat je niet hebt gedaan laat je dat toch niet toe.

Hmm da's prijzig toch ? Dat is wel lullig..

Heb zelf een keer veel te hard gereden de berg op bij Bocholtz, inhalen met tegenmoetkomen verkeer, volles röhr etc.
Toen oom Agent me uiteindelijk te pakken had, bleef het na een tirade bij inhalen over doorgetrokken streep (130,-) .  
Hoewel daar maar een heel klein stukje doorgetrokken streep was en de agent dat nooit heeft kunnen zien van die afstand of ik nu wel of niet daar net aan het inhalen was, heb ik er toch maar genoegen mee genomen.
Ik had genoeg uitgevreten , voor dat geld vond ik het prima. :lol:

Maar ja als je echt niets gedaan hebt en je krijgt dan zo'n mannelijke boete  :guns:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

eey Steefke :lol:  vast en zekers heb je al eens ingehaald over een verdrijvingsvlak zonder dat je er voor bekeurd werd. Dan is deze boete voor toen :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away