Toerrit voor gehandicapte biker

Gestart door De Sjeng, 12 september, 2006, 18:35:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

De Sjeng

Hallo allemaal..!!



Ik ben Stefan Haenen en ik kom uit Klimmen.

Ook ik ben altijd motorrijder geweest en ik ging ook altijd naar bikes & music. Gezellig..!!

Maar sinds vorig is daar helaas een eind aan gekomen,

Vorig jaar Juni heb ik een zwaar motorongeluk gehad, doordat een automobilist wel heel erg diep in het glaasje had gekeken en mij dus niet gezien had. Sindsdien heb ik een dwarslaesie.

Mijn hele leven en dat van mijn gezin is in een paar seconden helemaal veranderd.

Gelukkig kan ik mijn armen en bovenlichaam nog gebruiken zodat ik zelf mijn rolstoel kan besturen en nog leuke dingen kan doen met mijn zoontje Joey.

Gino Salden en motorclub de Hill Climbers hebben geregeld dat ik 14 Oktober tijdens de Biketoberrit mee kan gaan in een zijspan.

liever zou ik natuurlijk zelf rijden maarja..!!

Dat jullie dit doen vindt ik geweldig..!!
ik hoop op een grote opkomst.





ECHT TE GEK..!!    Bedankt..!!





                                              Stef.



www.hillclimbers.nl
God Forgives, I Don't

crazy j

das toch mooi als zoiets geregeld wordt voor iemand die altijd met liefde moter heeft gereden
toppie vind ik zoiets  :thumbsup:  :thumbsup:  :thumbsup:  :D
living the life the way it comes

De Sjeng

God Forgives, I Don't

B-Witch

Lijkt me een goed idee, mss met een aantal van MFL :?:  :?:  :?:
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

14 oktober heb ik (nog) niets opstaan :wink: lijkt me wel een leuk idee voor een ritje
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

*LUCKY 13*

Is n zaterdag, moet ik helaas werken.....Anders was k zeker meegereden....
gt;>>**DRIVE LIKE A DEVIL, FEEL LIKE A GOD**<<<

Mounty

als het meezit ga ik ook wel mee...ff de diensroosters bekijken..wil niet zo zijn als SuzukiGirl.. :twisted:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

B-Witch

Citaat van: "FZ_Ron"als het meezit ga ik ook wel mee...ff de diensroosters bekijken..wil niet zo zijn als SuzukiGirl.. :twisted:

En Thanx Ron!!!!
maar voor deze heb ik mijn rooster bekeken...Ik ben VRIJ!!!!
You may own the bike, but the bike possesses you.

Mounty

:lol: no thanks.. :lol:

14 oktober heb ik Storings/wachtdienst..mischien een colega strikken die een paar uurtjes wil ruilen..anders kan ik niet mee..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

Citaat van: "suzuki-girl"En Thanx Ron!!!!
maar voor deze heb ik mijn rooster bekeken...Ik ben VRIJ!!!!

tegen die tijd zeker :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "suzuki-girl"En Thanx Ron!!!!
maar voor deze heb ik mijn rooster bekeken...Ik ben VRIJ!!!!

tegen die tijd zeker :mrgreen:

Nou ja, dan heb ik nog meer tijd om leuke toertjes te maken :wink:

maar niks meer van mijn boze bazin gehoord, zal mijn mail wel gelezen hebben :twisted:
You may own the bike, but the bike possesses you.