het 1e kaarsje op de MFL taart

Gestart door DeWitte, 26 september, 2006, 13:18:19

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Busaberke

Bedankt voor de reacties............ maar wie gaat dan nu ff de motorforumbabyborrel organiseren ?  :angel:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Mounty

Citaat van: "Busaberke"Bedankt voor de reacties............ maar wie gaat dan nu ff de motorforumbabyborrel organiseren ?  :angel:

ik heb nog wel wat flessen wijn liggen die leeg mogen.. :lol:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

Citaat van: "FZ_Ron"
Citaat van: "Busaberke"Bedankt voor de reacties............ maar wie gaat dan nu ff de motorforumbabyborrel organiseren ?  :angel:

ik heb nog wel wat flessen wijn liggen die leeg mogen.. :lol:

en wat drinken de "mannen" dan ?? :mrgreen:  :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Youp

Citaat van: "QuattroFrits"
Citaat van: "Youp"gefeliciteerd MFL  8)

wat toevallig... gister was ik zelf jarig  :P


:shock: Ook daar was geen taart van te zien. :shock:

:P Hartelijk gefeliciteerd. :wink:

dank u  8)

taart!

opeloos benzine verslaafd...

WhomBom

img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

QuattroFrits

Citaat van: "Youp"
Citaat van: "QuattroFrits"
Citaat van: "Youp"gefeliciteerd MFL  8)

wat toevallig... gister was ik zelf jarig  :P


:shock: Ook daar was geen taart van te zien. :shock:

:P Hartelijk gefeliciteerd. :wink:

dank u  8)

taart!



U is thuis en doet niks. :twisted:

Ik ben hier en bewonder de taart en die ziet er goed uit. :thumbsup:

Dank je wel. :wink:

:roll: Alleen het aantal kaarsjes klopt geloof ik niet. :roll:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Mounty

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "FZ_Ron"
Citaat van: "Busaberke"Bedankt voor de reacties............ maar wie gaat dan nu ff de motorforumbabyborrel organiseren ?  :angel:

ik heb nog wel wat flessen wijn liggen die leeg mogen.. :lol:

en wat drinken de "mannen" dan ?? :mrgreen:  :wink:

Tja...HerTod weet daar wel wat op..Biére,Pivo,Servesa
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Motzippaldy

Citaat van: "FZ_Ron"

Tja...HerTod weet daar wel wat op..Biére,Pivo,Servesa

:shock:
Proud on the South  

Mounty

Citaat van: "Motzippaldy"
Citaat van: "FZ_Ron"

Tja...HerTod weet daar wel wat op..Biére,Pivo,Servesa

:shock:

ja ja..heb ik genoeg van genuttigd vele jaren geleden..Pivo en Rakya (of hoe schreeft men dat? erg heftig spul in ieder geval)
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Motzippaldy

Citaat van: "FZ_Ron"
Citaat van: "Motzippaldy"
Citaat van: "FZ_Ron"

Tja...HerTod weet daar wel wat op..Biére,Pivo,Servesa

:shock:

ja ja..heb ik genoeg van genuttigd vele jaren geleden..Pivo en Rakya (of hoe schreeft men dat? erg heftig spul in ieder geval)


Rakija  :lol:  :P
Proud on the South  

Mounty

Citaat van: "Motzippaldy"
Citaat van: "FZ_Ron"
Citaat van: "Motzippaldy"
Citaat van: "FZ_Ron"

Tja...HerTod weet daar wel wat op..Biére,Pivo,Servesa

:shock:

ja ja..heb ik genoeg van genuttigd vele jaren geleden..Pivo en Rakya (of hoe schreeft men dat? erg heftig spul in ieder geval)


Rakija  :lol:  :P

jah..zat in de buurt..haha Goed spul door de plaatselijke oude mannetjes aldaar gebrouwen. De dames dronken toen Procek of zo iets..rode wijn met iets meer karakter..ook lekker.. :lol:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

HD4ever

Citaat van: "crazy j"moooie toespraak dwars  :thumbsup:  :angel:

Volgens mij kan Dwars inderdaad over 2 maanden gelijk in de Haagse politiek. Die kan werkelijk lullen als Brugman.  :rofl:

Ik stem in elk geval op 'MFL 2006'. ( De partij voor hopeloos gestoorden bikers. ) :thumbsup:


MFL gefeliciteerd met je verjaardag !! :D
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

DeWitte

by the weg, als er iemand sponsors weet voor het nieuwe seizoen (2006-2007) mag hij dat (liefst per Pb) kenbaar maken> zo kunnen we de lopende kosten die op ons af komen delen door meerderen. Let wel  :!:  we vragen expliciet geen donaties van leden.

zoals gezegd: voor details PB me gerust  :wink:

ook als er iemand de handschoen wil opnemen voor een gezellige avond ter ere van MFL's 1e verjaardag: heel graag :P  :P Maak er een nieuw topic over aan en doe gerust een voorstel. prik een datum bijv. en een plaats en klaar: als ze er sjoes hebben ben ik iig vd partij :lol:  :lol:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

KICK voor een feestje??  :roll:

Trouwens we mogen een nieuwe sponsor erbij verwelkomen: met grote dank aan Suzuki-Girl voor de bemiddeling :thumbsup: ,
Schepers Motoren en Design in Brunssum.

Hier hun web-page


http://www.motorendesign.nl/
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Herr Tod

Gaat goed zo... feestje? MFL winter BBQ :twisted:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen: