GSX 750 L reanimatie

Gestart door Herr Tod, 30 september, 2006, 17:03:32

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Joepie1958

CiteerMisschien dat ik van het weekend even een rondje om de kerk kan rijden, letterlijk,
Nou, dan zal pastoor wel weer blij met jou zijn :lol:  :lol:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Herr Tod

Nieuwe bandjes 8)





De Gix zonder wielen... nu kwam dat stomme rek wel goed van pas :lol:



Maf systeem bij dat achterwiel. Je schroeft twee blokjes los die aan de achterkant van de achterbrug zitten en dan trek je het wiel met tandwiel, as en alles er uit :D Ketting zit vast met een clipje, ook handig.

Vandaag de groene kaart gekregen dus misschien kan ik zondag gaan chopperen. Het geluid met die ontplofte dempers bevalt me in ieder geval prima :mrgreen:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


DeWitte

Herr Tod wordt nog een echte helse engel  :lol: nog veters aan je jas en een kitsch vossestaart aan je sleutel :wink: wel dat hok laten komen kieken wa 8)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

met al dat load op de draeger zal er waal constant op ut achterwiel reije
Smells like rubber

Herr Tod

Gisteren alles snel in elkaar gezet en een stukje gereden :lol: Volgens mij zijn de o-ringen van de carburateurs een beetje versleten want hij loopt wat rijk. Vandaag liep die al wat beter dus meteen maar eens de grondspeling getest, heeft die niet :twisted: Het achterwiel breekt ook sneller uit dan gedacht maar op zich rijdt het ding wel lekker 8)
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Herr Tod

Vandaag weer een stuk gereden, hij loopt nu vrij goed. Ben niet verder dan 8500 toeren gegaan want toen zat ik op 150 of zo en begon alles te wiebelen :rofl: Misschien maar eens wat nieuwe olie in de voorvork doen.





Dan de über ruige uitlaten :lol: 8) Die maken een heerlijk geluid, komt misschien door die 2 grote gaten aan de zijkanten. Plof plof boem :mrgreen:







Vandaag er mee naar het werk en als ik weer wat onderdelen binnen heb gaat die weer uit elkaar om de laatste dingen aan te pakken. Daarna eens goed laten gaan bij het bos :twisted:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Steefke™

eigelik moste nog ene apehanger drop zette dan is er gans compleet
Smells like rubber

crazy j

moet zeggen ziet dr wel vet uit zo met dat andere stuur. 8)
mooi gedaan.
living the life the way it comes

Arrty

oorlopig nog met de fiets :D

karz

sometimes the same is different, but mostly it's the same.