Hoofdmenu

Hel remleidingen

Gestart door Herr Tod, 17 september, 2005, 21:08:51

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Herr Tod

Remt zeker goed. Ik heb ondertussen gratis een langere remleiding gekregen, minder had ik ook niet verwacht. Ik denk toch dat dit het laatste is wat ik van Hel heb gekocht, erg duur en je krijgt er niets extra's voor.
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Sirkwietjuh

Citaat van: "Herr Tod"Remt zeker goed. Ik heb ondertussen gratis een langere remleiding gekregen, minder had ik ook niet verwacht. Ik denk toch dat dit het laatste is wat ik van Hel heb gekocht, erg duur en je krijgt er niets extra's voor.

Ligt er mijn inziens er nog altijd aan wat je ervan verwacht  :?:
Het verschil tussen stalen remleidingen en de originele was bij mijn motor wel duidelijk te merken in een veel harder remhandle.
Dus ja verschil is er wel degelijk.
Voor wat betreft de garantie mag je denk ik niet klagen, omdat je mijn inziens toch naar behoren bent geholpen.
Maar goed ieder zijn ding zeg ik maar  :!:
Fuck the system !!!

TTigertje

Citaat van: "Sirkwietjuh"
Citaat van: "Herr Tod"
Voor wat betreft de garantie mag je denk ik niet klagen, omdat je mijn inziens toch naar behoren bent geholpen.
:!:

Is de jongens in Margraten wel toevertrouwd... :thumbsup:
hat we're dealing with here is a complete lack of respect for the law.

DeWitte

Citaat van: "TTigertje"
Citaat van: "Sirkwietjuh"
Citaat van: "Herr Tod"
Voor wat betreft de garantie mag je denk ik niet klagen, omdat je mijn inziens toch naar behoren bent geholpen.
:!:

Is de jongens in Margraten wel toevertrouwd... :thumbsup:

:stupid:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Motzippaldy

Proud on the South  

DeWitte

Citaat van: "Motzippaldy"

wrom? je mag toch wel schrijven dat een zaak goede service verleend?? als je slechte ervaringen hebt schrijf je die toch ook op??? of nie?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Motzippaldy

Ze wilden me remleidingen voor 210€ verkopen terwijl 100€ is een redelijke prijs  :evil:
Proud on the South  

Hakinnen

Hel = out!
Brembo = in! (vanaf Januari)

Yeah..

;)

WhomBom

Deutsch ist altijd besser jaah!  :twisted:

(tis toch duits hoopt ik....)
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Bakkertjedeeg

Laat ze dat maar niet in Italie horen...

Hakinnen

Citaat van: "WhomBom"Deutsch ist altijd besser jaah!  :twisted:

(tis toch duits hoopt ik....)

Nope..

Hel is engels, Brembo is Italiaans

Sirkwietjuh

Citaat van: "Hakinnen"
Citaat van: "WhomBom"Deutsch ist altijd besser jaah!  :twisted:

(tis toch duits hoopt ik....)

Nope..

Hel is engels, Brembo is Italiaans

Nah italiaans is niet te vertrouwen, dat je motor het begeeft allee tot daar aan toe maar als je remmen het begeven heb je echt een probleem  :wink:
Fuck the system !!!

The Dominator

afgelopen vrijdag ook maar es de ondertussen al 18 jarige voorremleiding van de dominator vervangen want bij de hoge temperaturen afgelopen zomer zag je zowat de remleiding dikker worden bij aanremmen en vertragen ho maar!

meteen effe hele zwik er aan de voorkant afgegooid (was een stukje remleiding, dan blokje en bij het balhoofd een stukje metalen leiding en dan weer flexibel naar de remklauw) en er een leiding uit één stuk in de plaats gezet!

nou, verschil was meteen te merken hoor, rem voelt weer "hard" aan en tijdens avondritje al een paar keer veels te vroeg mn rempunt genomen omdat ie toch wel voelbaar beter vertraagd nu! al met al dus een goede investering die t rijplezier weer verhoogd (vandaar dus het idee om heel t weekend met de domi eropuit te trekken)

resultaat is nu wel dat mn remschijf aan de voorkant een mooie blauwe kleur krijgt...... :rofl:
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

DeWitte

Citaat van: "The Dominator"resultaat is nu wel dat mn remschijf aan de voorkant een mooie blauwe kleur krijgt...... :rofl:

past toch mooi bij die Bitubo-stickers :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

WhomBom

Citaat van: "The Dominator"

resultaat is nu wel dat mn remschijf aan de voorkant een mooie blauwe kleur krijgt...... :rofl:

klinkt bekend, bleude enkele schijven ook  :guns:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."