Reïnkanarie Husky 610

Gestart door Steefke™, 10 oktober, 2006, 20:44:01

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Steefke™

hier een paar piccies van mijn project(je)

Ik heb de motor gekocht met een geschuurd blok vandaar deze reïnkanarie

Ik heb het motorblok uit elkaar moeten omdat het carter van voor bij de ophanging tot aan het kopplingsasje gescheurd was.

Ik ben er imiddels ook achter gekomen dat dit is gekomen door een verkeerde afstelling van ontstekingstijdstip waar door hij bij het starten een terugslag krijgt (en dat vind ie niet leuk)





En zo het blokske in delen

ik kan nog even vooruit
Smells like rubber

B-Witch

nou veel plezier ermee zou ik zeggen :lol:
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

:shock: doe jij ook Sudoko-puzzels ??
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Youp

ga je hem alleen reviseren? of word hij ook in elkaar gebouwd met high end race materiaal?  8)
opeloos benzine verslaafd...

Steefke™

Citaat van: "Dwars":shock: doe jij ook Sudoko-puzzels ??

eitje! dat is nou net de uitdaging (gelukkig maar een een cilinder) motoren zijn voor mij ook ontspanning als ik er aan kan sleutelen (met crossmotors zoals ik eerst reed doe je niet anders)
Smells like rubber

Steefke™

Citaat van: "Youp"ga je hem alleen reviseren? of word hij ook in elkaar gebouwd met high end race materiaal?  8)

ik heb hem gekocht voor de high end  race delen die erop zaten zoals blauwe Akront velgen met gouden Talonnaven, Leovice carbondemper deze motor is bij 4Strokes Only opgebouwd maar de eigennaar waar ik hem van gekocht heb had geld nodig. Ik ga er wel nog het een en ander aan veranderen, andere kleur en alu delen polijsten en nog meer van die ongein
Smells like rubber

Youp

Citaat van: "steefke"
Citaat van: "Youp"ga je hem alleen reviseren? of word hij ook in elkaar gebouwd met high end race materiaal?  8)

ik heb hem gekocht voor de high end  race delen die erop zaten zoals blauwe Akront velgen met gouden Talonnaven, Leovice carbondemper deze motor is bij 4Strokes Only opgebouwd maar de eigennaar waar ik hem van gekocht heb had geld nodig. Ik ga er wel nog het een en ander aan veranderen, andere kleur en alu delen polijsten en nog meer van die ongein

ik had het even puur over het motorblok :P
opeloos benzine verslaafd...

Steefke™

Citaat van: "Youp"
Citaat van: "steefke"
Citaat van: "Youp"ga je hem alleen reviseren? of word hij ook in elkaar gebouwd met high end race materiaal?  8)

ik heb hem gekocht voor de high end  race delen die erop zaten zoals blauwe Akront velgen met gouden Talonnaven, Leovice carbondemper deze motor is bij 4Strokes Only opgebouwd maar de eigennaar waar ik hem van gekocht heb had geld nodig. Ik ga er wel nog het een en ander aan veranderen, andere kleur en alu delen polijsten en nog meer van die ongein

ik had het even puur over het motorblok :P

het blokje is in handen van JP jorissen (4Strokes Only fabriekstuner van husqvarna) geweest, er is het een en ander aan gedaan maar wat moet ik hem nog vragen. wat zeg ik de motor is door 4Strokes omgebouwd naar SM.
Smells like rubber

karz

sometimes the same is different, but mostly it's the same.

WhomBom

dat gaat dus wat worden als ie weer in mekaar staat  :worship-cool:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Steefke™

Citaat van: "WhomBom"dat gaat dus wat worden als ie weer in mekaar staat  :worship-cool:

laten we hopen :lol:
Smells like rubber

Schmetzke

JP Jorissen rulez  :!:

Heeft de Suzuki van Eddy Seel ook al onder handen gehad  :wink:

Vet project Steefke  :wink:

Ben beniewd als hij af is  :wink:

Busaberke

Gaaf!

Zo'n werkbank met een exploded block doet me denken aan m'n zundapp tijd  8)

veel plezier en keep us posted!
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Steefke™

Citaat van: "Busaberke"Gaaf!

Zo'n werkbank met een exploded block doet me denken aan m'n zundapp tijd  8)

veel plezier en keep us posted!

daar kan ik over meespreken, die Zundapp GTS van mij was zo opgepept dat ik ieder 3 maanden een mtorblokrevisie moest doen aders liep ik het risico dat ie zou vastpinnen.
Smells like rubber

WhomBom

wat is dat toch met zundapp volk  :shock:  Volges mij de helft op het forum hier heeft vroegah een dapp gehad  :wink:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."