Reïnkanarie Husky 610

Gestart door Steefke™, 10 oktober, 2006, 20:44:01

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Steefke™

#135
Citaat van: karz op 22 februari, 2009, 08:27:53
Rem ook verzwaren, dan gaan je armen tenminste wel gelijk op  :yes6rs:

:schater: :laughing49so:


Smells like rubber

Steefke™

Ik had aan het eind van de zomer (vorig jaar) het vermoeden dat er iets met de koppakking van de Husk aan de hand was. Ik heb hem daarom van de week maar voor de zekerheid ff uit elkaar getrokken. En ja hoor de ijzeren ring die in de pakking zit was de koelkamer van de cilinder in geblazen :twisted:. Gelukkig had ik de nieuwe al besteld dus morgen gaat ie weer in elkaar als het goed is.
Smells like rubber

Steefke™

Jammer dan niks in mekaar zetten. Bij het monteren kwam ik er achter dat het kettingslot van de distributieketting niet helemaal jofel was. ik i het koekblik gesprongen half Limburg afgekachelt maar niks he. Gelukkig dat ik mijn vaste adresje in Geel nog heb. Ik rond 16.00 uur Frans van Vangenechten Motors een mailtje gestuurd, kreeg ik 10 minuten later al een mailtje terug dat ie bij de post was afgegeven. met een beetje geluk kan ik hem dinsdag of woensdag weer in elkaar zetten. Wat ik ook nog moet doen is de koppeling. Hiervan heb al een tijdje een nieuw binnenhuis liggen dus die ga ik ook maar gelijk erin zetten
Smells like rubber

Steefke™

Naa, vandaag weer ff ut durp laote weite dat den Husk weer luip. Ich hub veur de verandering den dubbele oetloat mer weer ins derop gegooid zuut er echt gaaf oet dat dubbel demperke  :yes6rs:
Smells like rubber

Steefke™

Naa, vandaag weer ff ut durp laote weite dat den Husk weer luip. Ich hub veur de verandering den dubbele oetloat mer weer ins derop gegooid zuut er echt gaaf oet dat dubbel demperke  :yes6rs:
Smells like rubber

DeWitte

Citaat van: Steefke™ op 28 juli, 2010, 21:46:49
Naa, vandaag weer ff ut durp laote weite dat den Husk weer luip. Ich hub veur de verandering den dubbele oetloat mer weer ins derop gegooid zuut er echt gaaf oet dat dubbel demperke  :yes6rs:

:thisthreadisworthlesswopics:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

Citaat van: Dwars® op 29 juli, 2010, 07:56:29
Citaat van: Steefke™ op 28 juli, 2010, 21:46:49
Naa, vandaag weer ff ut durp laote weite dat den Husk weer luip. Ich hub veur de verandering den dubbele oetloat mer weer ins derop gegooid zuut er echt gaaf oet dat dubbel demperke  :yes6rs:

:thisthreadisworthlesswopics:

Dubbele uitlaat, dubbele post, dus moet er ook een dubbele foto komen.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Steefke™

is good ich zal zoaterdig ff een paar piccies schete :mrgreen:
Smells like rubber

Steefke™

Ik kan voor de verandering weer eens een uitlaatklepje van de zuiger af gaan plukken GVD. Was ff een stukje gaan rijden na dat ik de koppeling venieuwd had en dat ie ging tot in de 4 op het achterwiel. Ik rijd nog ff bij ons langs richting Stein draai verdrop in de bocht om ruk hem nog ff open en zei ie ineens blehhhhh GVD weer een uitlaat klep afgebroken. Heb ik net na de vorige gebroken klep 500km met een nieuwe zuiger en cilinder gereden. Denk dat ik maar titaniun krengen er in laat zetten. :twisted:
Smells like rubber

karz

I gooide dat ding van de sjarberg af als ik daar zoveel zeik mee had  :yes6rs:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

ik weet niet waar dat is, maar bel ff, dan komen wij kijken :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

SuzukiLimburg

Ik wil hem wel bij je komen weghalen. Dan ben je er vanaf  :mrgreen:
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Steefke™

Echt niet de sjarberg aaf.

De cilinderkop en kleppen waren het enige dat nog niet vernieuwd was. Ik moet de shit nog uit elkaar halen. Hoop dat het zaakie niet te zeer beschadigd is. Ik baal wel stevig net nu de koppeling eindelijk niet meer doorslipt dit weer gvd. Eerder kreeg ik de koppeling niet inorde. Maar nu die oke is gaat ie (als ie loopt) heftig op het achterwiel ik schrok er zelfs een beetje van ik moest in de 2 het gas terugdraaien om niet achterover te gaan. Goedverdoeme dat kreng heeft veel power. De topsnelheid was met een slippende koppeling 180km ben benieuwd wat dat is met een goeie koppeling. Eerst maar eens op vancans als ik terug kom is ie de eerste.
Smells like rubber

Steefke™

Nou het heeft wat voeten in aarde gehad maar op 1 uitlaatklep na heb ik weer alle stukken compleet. Ik zit alleen nog te twijfelen of ik het blok terug ga brengen naar de orginele krukas en dus niet meer tot in de 5e versnelling op het achterwiel. Of de kop van de zuiger iets te laten uitdiepen dat de kleppen niet meer kunnen raken als ze weer eens gaan zweven. 
Smells like rubber

Mounty

tja, beter een motor blok wat blijft lopen en dan maar iets minder power dan een blok met veel power en altijd stuk gaan...toch?
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009