Reïnkanarie Husky 610

Gestart door Steefke™, 10 oktober, 2006, 20:44:01

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Desmo-devil

Heel gaaf spuitwerk Steefke. Ik denk er aan mijn bike  om te bouwen naar supermono, maar alle kuipdelen krijg je ongespoten, heb je tijd ???????/

DeWitte

Citaat van: "Joepie1958"da's een heeeel leuke step :worship-cool:  :worship-cool:
:laughing49so:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

Citaat van: "Desmo-devil"Heel gaaf spuitwerk Steefke. Ik denk er aan mijn bike  om te bouwen naar supermono, maar alle kuipdelen krijg je ongespoten, heb je tijd ???????/

had ik maar tijd als dit project klaar is moet ik nodig de buitenboel gaan schilderen en verder met de tuin (door omstandigheden op geschoven ligt pas van vorige zomer te wachten) maar het motoke gaat voor.

als je en spuiter nodig hebt moet je het maar ff laten ik ken der nog een paar :wink:
Smells like rubber

Desmo-devil


Schmetzke


Toledo

BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

Steefke™

saterday update :wink:

vandaag flink bezig geweest remmen voor en achter schoongemaakt gemonteerd en en ontlucht (tussedoor nog ff bie hakki gewaes) kettinggeleider gemodificeerd, tandwielen en ketting gemonteerd, uitlaat gemonteerd, (toch voor de LeoVince carbon SBK demper gekozen) alle kabels gemonteerd en kleppen gesteld en nog wat van die kleine dingskes.

conclusie:
bellen waar m'n plastics blijven radiateurs monteren hier en daar wat vloeistof erin en aan trappen die hap.

piccie volgt
Smells like rubber

Bianca


Steefke™

daar komt ie dan




De spatborden van voor (Seel replica sm 630) en achter (TC) zij besteld dit wordt gecombineerd met een DRC ledachterlamp em een blauwe koplamp van Polisport en blauwe handbeschermkappen.



De SBK demper ziet er toch een stuk vetter uit dan de dubble orginele demper
ik ben mss van plan om de velgen de zelfde kleur blauw te gaan spuiten als het frame maar dat komt later.



inmiddels heb ik ieder onderdeel van de motor uit elkaar gehad en schoon en in orde gemaakt

nu nog ff wachten op de nieuwe onderdelen da kan die eindelijk de weg op
Smells like rubber

WhomBom

we zijn dr biiiijna, we zijn dr bijnaaaaa!  :lol:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Schmetzke

Supermooooooi 8)

Maareuh...

Citaat van: "Steefke"blauwe koplamp van Polisport

Yamaha blauw? Dat past niet bij jou...  :?

Motzippaldy

Proud on the South  

Steefke™

Citaat van: "Schmetzke"Yamaha blauw? Dat past niet bij jou...  :?

jaaa je bent goed wakker :wink:  Ik dacht, k laat dat Yamaha ff weg.
SSTTTT dat weten toch alleen de insiders :wink:
Smells like rubber

Desmo-devil

Ziet er erg strak uit Steefke. " Da hejje mooi 'doan"
Veel plezier ermee.

Schmetzke

Citaat van: "Steefke"
Citaat van: "Schmetzke"Yamaha blauw? Dat past niet bij jou...  :?

jaaa je bent goed wakker :wink:  Ik dacht, k laat dat Yamaha ff weg.
SSTTTT dat weten toch alleen de insiders :wink:

Ja maar das een heel andere kleur blauw  :shock:

:o