Reïnkanarie Husky 610

Gestart door Steefke™, 10 oktober, 2006, 20:44:01

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Steefke™

ik heb er een bij Bon besteld zoals ze op de nieuwer types husqvarna zitten. of dat nu Yamaha blauw is weet ik niet.
Smells like rubber

Steefke™

Vrijdag na het werk gelijk ff doorgestoom naar Den Bosch om m'n nieuwe onderdelen op te halen, helaas was het achterspatbord nog niet binnen en was de achterlamp verkeerd. Maar ik had weer genoeg spullen om er weer een flink stuk verder te komen.



Nog te doen:

achterspatbord en lamp monteren (krijg ik hopelijk deze week)
afvullen (olie en koevloeistof)
afwerken grondplaat van m'n nieuwe trailtech kmteller
aansluiten van lichtschakelaar en een nieuwe kabelboom maken

Tussendoor ook de helm nog ff onderhanden nemen want het design is niet echt meer van deze tijd.
De bedoeling is dat het geel en blauw van de motor terug komt in de helm.





Klaar voor een nieuwe grondlaag

Smells like rubber

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

Vandaag was het de dag van de waarheid.

:yes6rs: Het machinke heeft gelopen. :yes6rs:  Amai zeg wat komt er een tof geluid uit diene carbondemper. :cum:  Niet dat de buurt er blij mee zal zijn. :shock:  :twisted:

Wel een vinger verbrand aan de uitlaat maar dat mag de pret niet meet drukken.

Ik stond de eerste keer een partijtje te trappen maar hij gaf geen kick. :?  Toen ik weer op adem was gekomen heb ik een paar andere manieren geprobeerd (algemeen bekent bij ne husk geen gas want dat kost je een poot/voet) en per toeval ontdekte ik een manier waarbij hij in één trap aansloeg  :lol: (volgens de geleerde in huskland uniek voor ne husk met kickstarter).

Ik kwam natuurlijk ook nog een paar kleine mankementen tegen zoals een lekkende radiateur. :guns:
mss heeft iemand een tip het is een aluminium radiateur.
Heb ook nog een andere maar die is weer gedeukt.

Mijn avond kan naar een paar maanden sleutelen niet meer stuk. :joy:
Smells like rubber

DeWitte

rieje mit dea keatel  8)

:wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Hakinnen


Steefke™

Vandaag ut hok verzekerd en de schorsing op gezegt dus hou je maar vast de komende dagen :lol: wat een geld 4 euro verzekering per maand daar kun je nog geen 49 cc Dapp voor rijden

Citaat van: "Steefke"Ik kwam natuurlijk ook nog een paar kleine mankementen tegen zoals een lekkende radiateur. :guns:
mss heeft iemand een tip het is een aluminium radiateur.

probleem opgelost :!:
er zat een haar scheurtje in.
2 componenten epoxy metaallijm :worship-cool:  :thumbsup: super spul, ff het scheurtje open gefreest met de dremel en toen gevult met lijm. Ik had in het verleden al eens een carter van mijn crossmotoke gerepareerd met epoxylijm.
Smells like rubber

DeWitte

dus wanneer kom je met die ketel posen??? 8)

RIEJE................
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

Citaat van: "Dwars"dus wanneer kom je met die ketel posen??? 8)

RIEJE................

as soon as posseble bel wel ff van te vore
Smells like rubber

Bianca

wat is dee husky toch verweend gewoore :mrgreen: Is eg sjiek gewoore! Vuil plezeer dermit :mrgreen:

Steefke™

Omdat ik nog steeds geen achterspatbord heb ben ik vandaag naar Vangenechten in Geel (B) geweest. K heb m'n ogen uitgekeken. Ze hebben alle plasticdelen van de verschillende types gewoon op voorraad liggen. Zo gebeurde het dat er een set gele radiateurkappen met de orginele decorset die bij m`n zadel past aan de vingers is blijven plakken (zo als Vangenechten zij gaat ge hem in het geel steken). Helaas had hij het achterspadbord aan iemand mee gegeven om te passen dus moet volgende week nog ff terug.

nu moet ik nog het spatbord en de achterlamp monteren dan kan ik ook een rondje limburg maken kan nu ook maar ik wil helemaal af hebben voor dat ik ga posen :wink:
Smells like rubber

Bianca

keums ste heij mer pose, kin ste metein helpe mit de CR .. :mrgreen: grepke hè :wink:

Steefke™

nog ff een paar piccies





Miene prive monteur

Smells like rubber

Bianca

Citaat van: "Steefke"nog ff een paar piccies





Miene prive monteur


dee liste foto is leuk!! :mrgreen:

B-Witch

waat ein sjtuk op die letste foto, kins ste trots op zeen, zonne leuke monteur :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.