Loud is out???

Gestart door DeWitte, 18 september, 2005, 08:39:19

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Joepie1958

zie mijn reactie hieronder :oops:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Joepie1958

Dicht die pijpen :twisted:
Wat maken sommige weggebruikers een tering-herrie, soms zo erg dat ik storing op mijn pace-maker zou krijgen als ik die had. :shock:
Sommige vette amerikaanse motors van een merk dat ik niet kan schrijven (iets van adHD of zoiets) maken soms zo'n lawaai dat ik ze het liefst van de weg zou schieten, maar ook golfjes, honda crx'jes, bmw 3series en andere omgekeerd petjesvolk auto's zouden ze wat mij betreft zo van de weg mogen halen, als ik veel lawaai wil horen ga ik wel naar M.A.A., zojuist kwam er in Heerlen nog een kevertje voorbij, die maakte meer lawaai dan een Leopard 2.
Er is natuurlijk al veel geschreven over aangepaste uitlaten, maar ik denk dat je rekening moet houden met je mede-mensen, of zou jij het leuk vinden als je buurman zo'n bleeeerpijp zou hebben en elke morgen 1 uur voordat jouw wekker gaat de straat uit zou rijden.
Als u niet wil dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet :shock:
Circuit vind ik een heel ander hoofdstuk, als je daar teveel lawaai maakt halen ze je er zo uit :cry:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

DeWitte

Citaat van: "t_rex1970"Er is voor mij geen mooiere symphonie...

nou :shock:

Nog nooit van de Zauberflöte van WAM nooit gehoord zeker? :mrgreen:

:wink: oftwel alles is relatief en te luid geluid is gewoon te hard :yes6rs: en zeker niet meer van deze tijd :!:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Gehaktbal

Citaat van: "Joepie1958"Dicht die pijpen :twisted:

Laat ze maar open,dat is nog eens genieten,tegenwoordig is er al eenheidsworst genoeg.

Van de autos kan ik enigszins inkomen dat je die teveel herrie vindt maken,echter een amerikaanse bak met een 8 cilinder hoor ik ook wel graag.
naked bike or wife,i like it both

Herr Tod

Als iemand me naar mn favoriete geluid zou vragen was het antwoord 'een toerenjagende bulderende verbrandingsmotor' ... liefst buskruit verbrandend :twisted: Super super super 8)

Voor mij is het zelfs een stukje zomergevoel om constant motoren voorbij te horen bulderen. Laat maar lekker zo blijven :thumbsup:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


B-Witch

daar moet ik herr Tod toch effe gelijk in geven,
niks mooiers als op een zonnige dag vooral veel motoren horen langsrijden :wink:
das mooier dan een radio die staat te bleren 3 deuren verder...das pas pokkeherrie, dat moesten ze verbieden :!:
You may own the bike, but the bike possesses you.

t_rex1970

Citaat van: "suzuki-girl"daar moet ik herr Tod toch effe gelijk in geven,
niks mooiers als op een zonnige dag vooral veel motoren horen langsrijden :wink:
das mooier dan een radio die staat te bleren 3 deuren verder...das pas pokkeherrie, dat moesten ze verbieden :!:

Juist... zit je lekker in de tuin, biertje in de hand, hoor je dan Frans B drie tuinen verder.  :guns:

DeWitte

Citaat van: "t_rex1970"
Citaat van: "suzuki-girl"daar moet ik herr Tod toch effe gelijk in geven,
niks mooiers als op een zonnige dag vooral veel motoren horen langsrijden :wink:
das mooier dan een radio die staat te bleren 3 deuren verder...das pas pokkeherrie, dat moesten ze verbieden :!:

Juist... zit je lekker in de tuin, biertje in de hand, hoor je dan Frans B drie tuinen verder.  :guns:

ja idd Frans B nix aan :wink: doe dan maar Frans Bauer :twisted:

:rofl:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

Citaat van: "suzuki-girl"daar moet ik herr Tod toch effe gelijk in geven,
niks mooiers als op een zonnige dag vooral veel motoren horen langsrijden :wink:

Ook al je ze al hoort, een kwartier later pas ziet en ze daarna nog minstens een kwartier tot 20 minuten hoort najanken :?:  :?:

NEE sorry, doe mij dan toch maar die 3 minuten Frans B. (maakt dan niet uit wie die B is) :twisted:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

B-Witch

Citaat van: "QuattroFrits"
Citaat van: "suzuki-girl"daar moet ik herr Tod toch effe gelijk in geven,
niks mooiers als op een zonnige dag vooral veel motoren horen langsrijden :wink:

Ook al je ze al hoort, een kwartier later pas ziet en ze daarna nog minstens een kwartier tot 20 minuten hoort najanken :?:  :?:

NEE sorry, doe mij dan toch maar die 3 minuten Frans B. (maakt dan niet uit wie die B is) :twisted:

Hier hoor ik veel motoren, alles beter dan 3 klarinetten, een hoorn, en 2 drumstellen, die op zondag morgen besluiten om toch maar eens te gaan oefenen, net als ik lekker met mijn croissantje rustig buiten wil gaan ontbijten :shock:
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

volstrekt oneens :wink: Muziek is echt per definitie wat anders dan lawaai :!: vraag maar eens na bij de mensen in Schinveld die hard strijden om behoud van een bos boven geluidslawaai van verouderde Navovliegtuigen. :idea:

en dan worden hun argumenten nog door de politiek eenvoudig terzijde geschoven
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

Vind het bulderen van een motor met open pijpen wel lekker klinken, maar stoor me wel eraan als ik een boswandelingetje maak en wil genieten van de natuur...maar niet alleen aan het gebulder van motoren maar ook auto's en schreeuwende mensen etc..

miz horen open pijpen met veel lawaai op het circuit.

En als we toch over buren klagen die muziek maken, lig je sávonds tegen de "batterie"van vrouwlief aan..hoor je de buren met potten en pannen "kroamen" deze mensen eten pas laat in de avond, zo 22.00-23.00 uur en gaan dan nog eens een keuken opruimen en de afwas doen...de keuken staat tegen de tussenmuur van ons..

Maar goed..met alles kun je leven als je elkaar respecteert, er komt een tijd dat mijn kids "disco" gaan draaien op hun slaapkamer, dus muziek hard..tja..dan hebben de buren last van mij..geven en nemen..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Motzippaldy

Motzy heeft nergens last van in tegenstelling van meeste andere mensen  :?
Proud on the South  

DeWitte

Citaat van: "Motzippaldy"Motzy heeft nergens last van in tegenstelling van meeste andere mensen  :?

wellicht dat jij het door je "ervaringen" beter kunt relativeren M?? (zonder gein en bloedserieus meen ik dit) denk dat als wij in jouw schoenen zouden hebben gestaan het leven wellicht iets makkelijker zouden kunnen nemen :?:  toch???
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Motzippaldy

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "Motzippaldy"Motzy heeft nergens last van in tegenstelling van meeste andere mensen  :?

wellicht dat jij het door je "ervaringen" beter kunt relativeren M?? (zonder gein en bloedserieus meen ik dit) denk dat als wij in jouw schoenen zouden hebben gestaan het leven wellicht iets makkelijker zouden kunnen nemen :?:  toch???



:yes6rs:  :yes6rs:
Proud on the South