Loud is out???

Gestart door DeWitte, 18 september, 2005, 08:39:19

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Busaberke

Citaat van: "LTpaul"heb vandaag 280km mogen genieten, heb maar weinig MFL  leden zien plakken aan mijn achterlicht :cry:

Ach,

als ik 280 km/u rijd zie ik ook maar verrekte weinig LT rijders plakken aan m'n achterlicht, hoor je mij daar nu over janken ?
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

DeWitte

Citaat van: "Busaberke"als ik 280 km/u rijd zie ik ook maar verrekte weinig LT rijders plakken aan m'n achterlicht, hoor je mij daar nu over janken ?

een tevergeefs en wanhopige poging van een Gs met 195 op de klok, telt dat ook :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

t_rex1970

Citaat van: "Dwars"een tevergeefs en wanhopige poging van een Gs met 195 op de klok, telt dat ook :mrgreen:

He... gelukkig iemand die ik wel kan bijhouden (denk ik  :roll: )

t_rex1970

Veel leuke reacties hier gelezen, met een eigen conclusie cq bevestiging van wat ik al dacht te weten... zoveel mensen, zoveel opvattingen. Het blijft een mooie wereld  :D mits er respect voor mekaar is.

Gezien de huidige tijd qua milieueisen, en verdraagzaamheid tov elkaar, denk ik wel dat dwars met zijn stelling meer en meer gelijk gaat krijgen.

standuc

WAARSCHUWING!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :twisted:

Als je Dwars gelijk gaat geven dan is het hek pas echt van de dam................ :banghead4rv:

t_rex1970

Citaat van: "standuc"WAARSCHUWING!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :twisted:

Als je Dwars gelijk gaat geven dan is het hek pas echt van de dam................ :banghead4rv:

Geen probleem mee. als iemand een punt heeft moet dat wat mij betreft ook gezegt kunnen worden.

Gehaktbal

Heb zaterdag ook nog eens 20 kilometer gereden,met een moeizaam startende motor,de laatste keer ben ik nog aangeduwd :roll:

Ik moet wel zeggen dat lt paul een moooi onderschrift heeft,met respekt erin,iets wat ik mis in zijn teksten :cry:
naked bike or wife,i like it both

DeWitte

Citaat van: "t_rex1970"
Citaat van: "Dwars"een tevergeefs en wanhopige poging van een Gs met 195 op de klok, telt dat ook :mrgreen:

He... gelukkig iemand die ik wel kan bijhouden (denk ik  :roll: )

jow :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joep

Toch even reageren.

Loud is een ruim begrip, maar van herrie is niemand gedient. Een stampende twin is voor mij muziek in mijn oren en zal ik de laatste zijn die de beridjer voor aso uitmaakt, maar als die zelfde persoon met 90 door een dorpje komt knallen dan ja dan ben je een aso.

Vroeger was het gewenst en zelfs verplicht om je zelf te laten horen als je in een dorp of stad aan kwam. Tegenwoordig is dat jammer genoeg ook nog nodig als er weer iemand niet op aan het letten is, maar nu mag het niet meer.

Tsja, wat wil je herrie of gewoon een legale sound uit je pijp???
Ik wil je een mooie sound en dat is dat. En ik ben erg content met mijn "sound".

En verder wil ik mij ook niet verder uitwijden wanneer je nu een echte motorrijder bent of een stoere prater, want dat soort discussie's zijn op een ander limburgs forum al genoeg gevoerd. En daar wordt meer &%(^% van en ik hoop dan ook dat op dit forum niet van dat overloos gelul komt.

PatSpinner

Citaat van: "Desmo-devil":stupid:


Koop een Duc, gooi er open uitlaten op , en iedereen denkt dat het zo hoort.
M.a.w. nooit problemen gehad, aleen bewondering.
Even serieus, eigenlijk kan het niet maar het is wel mooi.

:stupid:
..Listen!...........It's getting closer.....Can you hear me?  8)

karz

Citaat van: "PatSpinner"
Citaat van: "Desmo-devil":stupid:


Koop een Duc, gooi er open uitlaten op , en iedereen denkt dat het zo hoort.
M.a.w. nooit problemen gehad, aleen bewondering.
Even serieus, eigenlijk kan het niet maar het is wel mooi.

:stupid:

Dit ging toch niet zo soepel bij jou dacht ik. Iets met software aan boord die je open uitlaten niet als origineel 'herkend'.  :roll:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

PatSpinner

Citaat van: "karz"
Citaat van: "PatSpinner"
Citaat van: "Desmo-devil":stupid:


Koop een Duc, gooi er open uitlaten op , en iedereen denkt dat het zo hoort.
M.a.w. nooit problemen gehad, aleen bewondering.
Even serieus, eigenlijk kan het niet maar het is wel mooi.

:stupid:

Dit ging toch niet zo soepel bij jou dacht ik. Iets met software aan boord die je open uitlaten niet als origineel 'herkend'.  :roll:

Nope je kan geen 2e hands erop gooien... Ik heb wel open pijpen.. Zonder chip! Ik los dat wel op met een ander tandwiel..... :D
..Listen!...........It's getting closer.....Can you hear me?  8)

standuc

Citaat van: "PatSpinner"
Citaat van: "Desmo-devil":stupid:


Koop een Duc, gooi er open uitlaten op , en iedereen denkt dat het zo hoort.
M.a.w. nooit problemen gehad, aleen bewondering.
Even serieus, eigenlijk kan het niet maar het is wel mooi.

:stupid:

:stupid:
Daarnaast zal het geluid van de open uitlaten nooit het geluid van de open koppeling kunnen verdringen. :yes6rs:

Herr Tod

Hmmmm in plaats van KRRR KRRRR KRRRRRRR GRRRRRRRRKT (open koppeling) heb ik toch liever MOAAAAAAAAP BWOOOOOOP (open uitlaat) :oops: 8)
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


standuc

Citaat van: "Herr Tod"Hmmmm in plaats van KRRR KRRRR KRRRRRRR GRRRRRRRRKT (open koppeling) heb ik toch liever MOAAAAAAAAP BWOOOOOOP (open uitlaat) :oops: 8)

Ligt aan het moment.................