van geel-wit naar zwart, eindresultaat......

Gestart door oldman, 13 oktober, 2006, 11:48:01

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

oldman

oldman heeft alle plastic zorgvuldig zwart gespoten, lol. tank ook maar, (over stickers heen )

daarna ging ik 2 weekjes werken (ook het week-einde),  terwijl mijn vrouwtje mijn lieve soez ging "afwerken", met de kwast.
het eind resultaat, zelfs de poezen pootjes, die normaal all over my car zijn te vinden, zijn nu ook aanwezig.







Mooi of lelijk, of gewoon grappig, wie zal het zeggen. In ieder geval is mijn soeske UNIEK.

greetz.  henry
even en laten leven.

karz

Citaat van: "oldman"
Mooi of lelijk, of gewoon grappig, wie zal het zeggen. In ieder geval is mijn soeske UNIEK.

greetz.  henry


Un drol is ook uniek ;)
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

oldman

ik vind het leuk dat mijn vrouw zo veel aandacht aan mijn vriendin schenkt.
even en laten leven.

B-Witch

Citaat van: "oldman"ik vind het leuk dat mijn vrouw zo veel aandacht aan mijn vriendin schenkt.

Dat is volgens mij de wens van elke man :twisted:  :wink:

Dit heeft je vrouw heel erg leuk gedaan, idd een uniek exemplaar :!:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Herr Tod

:lol: Hoe kom je er op? Sjiek ding :mrgreen:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


oldman

de bedoeling was eigenlijk, dat mijn schatje iets minder zou opvallen in het bos (en zo), maar ben niet echt overtuigd dat dit gelukt is....
even en laten leven.

Schmetzke


Steefke™

gaaf man ik weet niet of het zelf zou durven maar ik vind het hartstikke stoer   :lol:
Smells like rubber

WhomBom

camo kleuren op de drz  :twisted:  ik vind het niet verkeerd uitzien!  :wink:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Herr Tod

Nu nog Mr. T met 20 kilo aan gouden kettingen er op en het plaatje is compleet :lol: ow nee hij heeft geen goud meer... kreeg last van zn rug
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Youp

gewaagd, apart, geinig en zeker uniek! maar houdt het wel....? of is het ultra flexibele verf :P
opeloos benzine verslaafd...

oldman

ja, is zeer flexi,  zal mettertijd wel wat afvallen, doordat oldman is gaan liggen, gewoon weer bij-pinselen.
even en laten leven.

oldman

before....


and after....


feel free to comment, we can take it, snif, snif.
even en laten leven.

Desmo-devil

Zwart is altijd stoer. Ik vind het absoluut wel wat hebben.