Hoofdmenu

Karz

Gestart door karz, 06 september, 2005, 22:44:47

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

karz







Dit is mijn Suzuki TL1000R uit '99.

mods:

zwevende wave remschijven
stalen remleidingen
zwart bubbelruitje
bos dempers
WP schokdemper achter
Gel seat met carbon finish
GSXR 1000 voorvork (zwarte poten) erin met radiaal gemonteerde remmen
carbon voorspatbord
voorvork versteller
powercommander PC2



En mijn Honda CB 750 F  Bol d'or uit 81

Mods:
Geperforeerde remschijven.


Eerdere motors:
Suzuki Bandit GSF 400
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Busaberke

8)

coole bikes, Karz!
met name de TLR, die heeft heel lang op m'n verlanglijstje gestaan! en toen kocht ik een foute Fireblade ............
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

karz

Heb de cb 750 ingeruild op deze vf 750 s (sabre)



Uit 84, heeft cardan, 6 versnellingen en ... gear indicator :shock:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

:shock: wrom ?? :? was de bol do'r zo slecht :cry:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

Citaat van: "Dwars":shock: wrom ?? :? was de bol do'r zo slecht :cry:
De Bol d'or was cool, maar die was er als pendelfiets. Ik rij bijna alleen autoweg, en met die Bol d'or ging het net, en dan was het ram hoge toeren blazen met z'n 5 versnellingen
De vf is een V4 met 6 versnellingen. Op papier heeft deze hetzelfde vermogen als de bol d'or. Maar deze knalt echt 10x beter.

De bol d'or zou ik nog veel werk aan gaan krijgen in de toekomst, en dat is niet handig wat dat ding moet lopen. Het was geen hobby project (dan had ik wel een cb900 gepakt ;)  ).
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

QuattroFrits

:D Gelukkig, toch weer een echte honda erbij. :lol:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

QuattroFrits

Trouwens Karz,  :?: Hoeveel liter benzine gaat er in jouw tank :?: .
Als deze groter is dan de mijne, van de magna, denk ik dat zo'n tankje er bij mij ook op past.
:oops: Bij mij gaat er volgens opgave 13 ltr. in en dat is incl +\- 3 ltr reserve :oops: .
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Busaberke

Citaat van: "karz"Heb de cb 750 ingeruild op deze vf 750 s (sabre)

Uit 84, heeft cardan, 6 versnellingen en ... gear indicator :shock:

:shock:

Sjeezus Karz .............. dat meeeeeeen je niet!!

Waarom heb je die semi-klassieker nou ingeruild op zo'n foute brik ??  :?
Wastie dan zo slecht ?
Ik zou i.i.g. maar snel een donker vizier aanschaffen! :mrgreen:

Maar goed , ut is tenminste geen euhhh ...............
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

DeWitte

tis een kwestie van geduld :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Hakinnen

Citaat van: "Busaberke"
Citaat van: "karz"Heb de cb 750 ingeruild op deze vf 750 s (sabre)

Uit 84, heeft cardan, 6 versnellingen en ... gear indicator :shock:

:shock:

Sjeezus Karz .............. dat meeeeeeen je niet!!

Waarom heb je die semi-klassieker nou ingeruild op zo'n foute brik ??  :?
Wastie dan zo slecht ?
Ik zou i.i.g. maar snel een donker vizier aanschaffen! :mrgreen:

Maar goed , ut is tenminste geen euhhh ...............


omdat die semi klassieker zijn cilinders niet in V vorm had staan.
:mrgreen:


dat deze er desondanks twee teveel heeft ....tsja.. :wink:

karz

Citaat van: "Busaberke"

Sjeezus Karz .............. dat meeeeeeen je niet!!

Waarom heb je die semi-klassieker nou ingeruild op zo'n foute brik ??  :?
Wastie dan zo slecht ?
Ik zou i.i.g. maar snel een donker vizier aanschaffen! :mrgreen:


Kom op hei, semi klassieker ?  Vertel dat maar tegen de gast die hem ingeruild heeft. Semi klassiekers gaan niet voor een paar honderd euro van de hand, meenigeen wil hem nog niet hebben om de barbeque mee aan te maken.

Als ik een klassieke bol d'or wilde dan had ik wel de 900 of 1100 met kuip gepakt. Ik moet een pendelfiets hebben die goed loopt en verder niks. Deze foute brik is daar prima voor. De bol d'or trok het niet comfortabel en ik voorzag te veel tijd/geld investeringen om het ding aan het lopen te houden.

Neemt niet weg dat ik hem ook leuk vond, zeker het karakteristieke rammelen van de distributie ketting. Maar het is niet relaxed als pendelfiets als je bijna alleen autoweg rijdt.

Maareh, als jullie hem zo te gek vinden .. kijk es op marktplaats, voor een appel en een ei zijn ze te krijgen. ;)

Donker vizier en vossestaartjes zijn al besteld ;)
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

karz

Citaat van: "QuattroFrits"Trouwens Karz,  :?: Hoeveel liter benzine gaat er in jouw tank :?: .
Als deze groter is dan de mijne, van de magna, denk ik dat zo'n tankje er bij mij ook op past.
:oops: Bij mij gaat er volgens opgave 13 ltr. in en dat is incl +\- 3 ltr reserve :oops: .

Hoi Fritz , hier moet ik nog even achterkomen, de tank is niet zo lang als die van de bol d'or maar wel iets breder, desondanks denk ik niet dat hij aan de 21 liter van de bol d'or komt. De volgende tankbeurt zal het leren. Dan post ik het hier ;)
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Rookie

Als je met deze ook problemen krijgt hebben we op ons forum tenminste 1 expert; SabreBen heeft er ook een. Hij heeft zover ik weet al bijna alles uit elkaar gehaald. En ja, daarna doet ie het ook weer.

karz

Citaat van: "karz"
Citaat van: "QuattroFrits"Trouwens Karz,  :?: Hoeveel liter benzine gaat er in jouw tank :?: .
Als deze groter is dan de mijne, van de magna, denk ik dat zo'n tankje er bij mij ook op past.
:oops: Bij mij gaat er volgens opgave 13 ltr. in en dat is incl +\- 3 ltr reserve :oops: .

Hoi Fritz , hier moet ik nog even achterkomen, de tank is niet zo lang als die van de bol d'or maar wel iets breder, desondanks denk ik niet dat hij aan de 21 liter van de bol d'or komt. De volgende tankbeurt zal het leren. Dan post ik het hier ;)

Ik zit ook op de 13 liter Fritz.  :cry: .
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

:shock: nice avatar Karz :rofl:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away