AngelInMe's Cbr600f

Gestart door AngelInMe, 18 september, 2005, 16:46:52

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

al vakansie Ed???  :?

:mrgreen: bedoel zoveel dooie tijd???
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

AngelInMe


AngelInMe



Hier mijn nieuwe aanwinst :lol: Moet alleen nog een prijs afspreken met de huidige eigenaar... Hij staat al in de graasj  8)

DeWitte

heb je de jouwe (kawa) verkocht??  :?:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

*LUCKY 13*

:D Nice bike!! Proficiat

Maaruh zat je daar laatst niet ook al n keer op op n foto hier? Meen me vaag zoiets te herrinneren
gt;>>**DRIVE LIKE A DEVIL, FEEL LIKE A GOD**<<<

karz

sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Karin

Haha....gaat Pap een andere kopen? In ieder geval veel rijplezier en ding maar een mooi prijsje af  :wink:

B-Witch

Veel plezier ermee Anja!  :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Joepie1958

Gans gelean dat is d'r teage (om bie zitterd te weare ongergebrach) :lol:  :lol:
Veel plezier met je nieuwe aanwinst, en doe je wel voorzichtig :lol:  :lol:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

QuattroFrits

:shock: En als de huidige eigenaar een beetje hart heeft, krijg je hem gratis of voor een appel en een ei of een bloemkool en een tomaat of zoiets. :wink:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

QuattroFrits

:lol: PAP, doe je hart eens open voor die meid, nou kom op nou. :lol:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Motzippaldy

Citaat van: "Motzippaldy"AIM  je nieuwe bike  8) veel succes en welige km gewenst  :worship-cool:  :angel:





:stupid:   :worship-cool:
Proud on the South  

QuattroFrits

:oops: Kijk en dat vergeet ik nou, heeeeeel veeeeeeel fijne en veilige kilometertjes gewenst. 8)
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

AngelInMe

Dankje dat zal wel lukken 8) Maar vanaf januari pas dus, moet wel nog een paar keer proefrijden :angel:

De kawa is nog niet verkocht maar dat komt wel goed, ik koop hem dus van de pap over voor een "sjnepke" :lol: incl reserve kap :roll:

@ Joepie1958: Gans Gelean is d'r nog ummer teage :!:

crazy j

proficiat met je nieuwe aanwinst en veel plesier dr meej
living the life the way it comes