Hoofdmenu

alex

Gestart door alex, 20 oktober, 2006, 09:20:51

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

alex

Bedaank veur de felicitasies!!!!!!!!!!

DeWitte

Citaat van: "Schmetzke"Gefeliciteerd sjoenpap :lol:  :wink:

:shock:  :shock: je zou van minder aan de drank geraken :?

gefeliciteerd nog trouwens, maar of je in het licht van bovenstaande wel wat te vieren hebt?? :?  :cry:

:mrgreen: grepke wa :lol:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

De Generaal

gefeliciteerd alex

Toledo

Alex gefeliciteerd
BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

Schmetzke

Bij deze wil ik ook Aniet even feliciteren met haar verjaardag :D


B-Witch

Citaat van: "Schmetzke"Bij deze wil ik ook Aniet even feliciteren met haar verjaardag :D


:stupid:
Van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag Anita

(zeg wanneer ga jij nou eindelijk beginnen met rijles/) :lol:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Bianca

Perfisia mamzel :mrgreen:

QuattroFrits

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Anita.
En dit moet inderdaad ook binnenkort kunnen voor je motorrijbewijs. :wink:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

alex

Bedaank veur uuch felcitasies!!!!!!!!!!!!!!!

goofjohn

Citaat van: "alex"Hallo allemaal, ik ben Alex, 50 jaar en de vader van Bianca. Het motorvirus heeft weer toegeslagen. Sinds mijn dochter is gaan motorrijden, kreeg ik na 16 jaar weer de kriebels en ging ik kijken naar een motor. Het bleef niet bij kijken, het werd meteen kopen, een blauwe Kawasaki ZZR 600. Ik zweette peentjens en was helemaal opgefokt, maar toen ik eenmaal op de motor zat, voelde het als vroeger, thanks god,ha ha. :lol: Groetjes Alex.
Hoi Alex, ik weet wat je bedoeld ikzelf ben 45 en had bijna twintig jaar niet meer gereden en idere zomer voelde ik de prikkeling. Nadat mijn dokter (rugklachten) melde dat ik maar het beste ervan moest maken meteen ben ik op zoek gegaan aangekomen via een tijdje heb ik op een Honda Shadow gereden, toen overgestapt naar een Honda Pan European st 1100 heb ik komende zaterdag 14-04 een afspraak om een proefrit te maken op een Honda Deaville 700, ben benieuwd hoe dit bevalt. Maar ik wens je veel succes met het verwerken van de motorvirus.. :D