Scuderia Pomodoro Rosso

Gestart door The Dominator, 23 oktober, 2006, 14:01:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Joep

Citaat van: "The Dominator"
Citaat van: "Gieskes"
Citaat van: "The Dominator"voila, sjuz op internet effe nieuw demperke gekocht dat ducatist komende week nog effe voor me gaat ophalen in beverwijk (thanks dude, kom je t ook effe brengen?? hahaha) :mrgreen:

Klonk anders wel leuk zonder demperke  :rofl:

nou, met die kat's nog in de uitlaatbuis klonk het CBRke nog als een natte scheet hoor........  :?  wist dat er een nieuwere motor inzat maar met die kat's lijkt ie wel een stukkie nieuwer als een jaartje of 2.........

iemand een idee
* vanaf welk bouwjaar er katalysator in uitlaatbochten gemonteerd zijn?
* waar het motornummer van zo'n CBR600 staat ivm herkenning type
* kan je die kat's er trwouwens gewoon ertussenuit halen?

Allereerst proficiat met de nieuwe ragbak en natuurlijk veel plezier.

Als tweede.
Ik weet dat Tonnie bij zijn Busa ook de kat's er tussen uit heeft gehaald bij zijn busa. Misschien dat je hem kunt pm'en en natuurlijk op een cbr forum rondsneffelen, maar dat had je natuurlijk al zelf bedacht.
Wat ik me afvraag is wel dat als je de kat's eruit haalt of je dan geen problemen krijgt tov het aantal db's wat de motor produceerd? Want door dat je die kat's eruit haalt zal de motor ook een stuk makkelijker kunnen uitademen en dat heeft toch zijn weerslag op het geluidsniveau. Een demper heeft naturlijk ook een max. aan wat die eruit filtert. Of zit ik dan verkeerd te denken.

Is deze motor meteen als circuitracer gebruikt of heeft die eerst nog op de weg gereden? Anders kan je natuurlijk via het serienummer ook een hoop info krijgen dmv een werkplaatshandboek, wat betreft je vraag omtrent jou kat's vraag. Maar dat had je natuurlijk zelf ook al gesnopen.

:edit:
Wat betreft serienummers. Zover ik weet staat dit op het huis waar in ook de versnellingen, koppeling en dergelijke in draaien bij de honda's.
(sorry dat ik het een beetje krom zeg, maar je weet wel wat ik bedoel toch, ben niet zo thuis in de termen :oops: )

Hakinnen

alez...de andere SRP fiets weer bijna klaar...

vandaag banden gedaan . heb voor de Dunlop Qualifer gekozen..
Morgen ff de remtangen reinigen, nakijken, voorzien van een setje verse Brembo's en koppeling en remolie vervangen..

volgende week het blok servicen en dan is ie weer klaar

:wink:

The Dominator

Citaat van: "Joep"
Ik weet dat Tonnie bij zijn Busa ook de kat's er tussen uit heeft gehaald bij zijn busa. Misschien dat je hem kunt pm'en

humzzz kat's eruit bij een busa???? kan dat?? heb ik nog noooooit van gehoord, dat MAG toch niet, toch ??? :oops:  :oops:  :oops:  :oops:
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

The Dominator

Citaat van: "Hakinnen"alez...de andere SPR fiets weer bijna klaar...

vandaag banden gedaan . heb voor de Dunlop Qualifer gekozen..
Morgen ff de remtangen reinigen, nakijken, voorzien van een setje verse Brembo's en koppeling en remolie vervangen..

volgende week het blok servicen en dan is ie weer klaar

:wink:

sja, hubs nog een paar maond de tied makker, dus doeg gerus rustig aan!
presentatie waor toch pas sjuz veur de ierste match? na??
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

WhomBom

waarom spuit je dat ding niet zwart? wordt je team dark side  :D
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Joep

Citaat van: "The Dominator"
Citaat van: "Joep"
Ik weet dat Tonnie bij zijn Busa ook de kat's er tussen uit heeft gehaald bij zijn busa. Misschien dat je hem kunt pm'en

humzzz kat's eruit bij een busa???? kan dat?? heb ik nog noooooit van gehoord, dat MAG toch niet, toch ??? :oops:  :oops:  :oops:  :oops:

...... :lol: Ich zegk toch ouch neet dets doe det doon mos.....
sjtel dich ins veur detse d'r achter komme, dan kriege die motorriejers allemaol zo'ne sjlechte naam van. Dus doot mèr neet :lol:

Mèr volges mich zeen die men waat Busa's rieje zo wie zo ein bietje "vaut" want volges mich hat emes mit eine zilver-blauwe Busa ouch zo get gedaon. Bön dem al lang neet meer taege gekomme oppe fora. Waerd gezag det d'r 't noe röstiger aanduijt op eine all-road..... :roll:

Mèr manne good bezig en ich haop det geer uch good amuzeert op de piste en det d'r meer gereeje waerd es veurig jaor :twisted:

Herr Tod

Je hebt ook mensen die de kat laten zitten maar de rest weghalen :rofl:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


DeWitte

Citaat van: "Herr Tod"Je hebt ook mensen die de kat laten zitten maar de rest weghalen :rofl:

och je hebt zoveel verschillende mensen :wink: wil jij het daar echt over hebben??  8)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Hakinnen

Citaat van: "The Dominator"
Citaat van: "Hakinnen"alez...de andere SPR fiets weer bijna klaar...

vandaag banden gedaan . heb voor de Dunlop Qualifer gekozen..
Morgen ff de remtangen reinigen, nakijken, voorzien van een setje verse Brembo's en koppeling en remolie vervangen..

volgende week het blok servicen en dan is ie weer klaar

:wink:

sja, hubs nog een paar maond de tied makker, dus doeg gerus rustig aan!
presentatie waor toch pas sjuz veur de ierste match? na??

Si sjeelski..

maar ik doe het nu maar snel allemaal...heb nog wat eurokes gevonden en hang die dan maar meteen in de Duc...klaar = klaar / op = op. voordat A weer shopideen krijgt mot hakki ultrasnel de centjes ff erdoorheenduwen he..





:wink:

Hakinnen

Citaat van: "WhomBom"waarom spuit je dat ding niet zwart? wordt je team dark side  :D

dat geit neet...zwjart...

dae fits mot hie nog nao toe veur de vaering...en die kamele van hunj hie hubbe get taege zwjart...kump neet good

DeWitte

Citaat van: "Hakinnen"
Citaat van: "The Dominator"
Citaat van: "Hakinnen"alez...de andere SPR fiets weer bijna klaar...

vandaag banden gedaan . heb voor de Dunlop Qualifer gekozen..
Morgen ff de remtangen reinigen, nakijken, voorzien van een setje verse Brembo's en koppeling en remolie vervangen..

volgende week het blok servicen en dan is ie weer klaar

:wink:

sja, hubs nog een paar maond de tied makker, dus doeg gerus rustig aan!
presentatie waor toch pas sjuz veur de ierste match? na??

Si sjeelski..

maar ik doe het nu maar snel allemaal...heb nog wat eurokes gevonden en hang die dan maar meteen in de Duc...klaar = klaar / op = op. voordat A weer shopideen krijgt mot hakki ultrasnel de centjes ff erdoorheenduwen he..





:wink:

wat is dat toch met vrouwen en sjoppe?? :roll:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

The Dominator

Citaat van: "Hakinnen"Si sjeelski..
maar ik doe het nu maar snel allemaal...heb nog wat eurokes gevonden en hang die dan maar meteen in de Duc...klaar = klaar / op = op. voordat A weer shopideen krijgt mot hakki ultrasnel de centjes ff erdoorheenduwen he..

als hakki maar zorgt dat ie nog wat pegelkes overhoudt voor milano :mrgreen:

Citaat van: "Hakinnen"
dat geit neet...zwjart...

dae fits mot hie nog nao toe veur de vaering...en die kamele van hunj hie hubbe get taege zwjart...kump neet good

uh ow, t freem weurd wel swart, neet det ze mich dat goon doorknauwele  :oops:
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

Hakinnen

hub weer good doorgewirk vanmiddig...de fits is biena weer klaor noe..

heb een setje Dunlop Qualifyers gemonteerd..ben eens benieuwd...

en remmerij gedaan vandaag...remtangen nauwkeurig geinspecteerd , gereinigd en nieuwe blokken eringestoken..en de rem en koppelingsvloeistoffen vervangen..

wat rest voor volgende week is het blok servicen..kump good.



Alez...2 "posing piccies" van vandaag:





;)

The Dominator

Citaat van: "Hakinnen"



Alez...2 "posing piccies" van vandaag:




;)

goe bezig! zie dat de stapel bandjes voor komend seizoen al binnen zijn incl de spikes voor de eerste ritten :mrgreen:
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

The Dominator

alleeh, hier ook weer wat gedaan aan t CBRke,
frame al fijn matzwart gelakt en effe provisoire t RR demperke erin gehangen, denk wel dat ik voor het seizoen dat plankje en tywraps ga vervangen door iets van metaal ofzo..... :mrgreen:



color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl