Scuderia Pomodoro Rosso

Gestart door The Dominator, 23 oktober, 2006, 14:01:48

Vorige topic - Volgende topic

DeWitte

Citaat van: "The Dominator"denk wel dat ik voor het seizoen dat plankje en tywraps ga vervangen door iets van metaal ofzo.....

hout en plastic zal toch zeker lichter zijn?? laat zitten en je hebt ook nog eens iets exclusiefs :mrgreen: en gelijk een houten lepel voor die tomatte saus te roeren :rofl:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Desmo-devil

Vooral als de uitlaat een beetje warm wordt , dan doet hout het altijd geweldig  :rofl:

Joepie1958

Citeerdat plankje en tywraps
Nee, op zo'n spleetogenmotor kun je natuurlijk geen origineel Italiaanse onderdelen monteren :rofl:  :rofl:  :rofl:  :rofl:  :rofl:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

May Day

Lijkt er wel op dat je geen veerweg over houdt met dat demperke?
edenon: 15 + 16 maart
Pannoniaring: 18 t/m 20 mei
Zolder: 23 juli
Spa-francorchamps: 13 + 14 aug
Assen: waarschijnlijk juni
Brno: waarschijnlijk oktober

The Dominator

Citaat van: "May Day"Lijkt er wel op dat je geen veerweg over houdt met dat demperke?

demperke staat ook nog niet helemaal goed en daarbij gaat de kont ook nog 5cm de lucht in, komt goed dus.......
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

Hakinnen

Citaat van: "The Dominator"
Citaat van: "May Day"Lijkt er wel op dat je geen veerweg over houdt met dat demperke?

demperke staat ook nog niet helemaal goed en daarbij gaat de kont ook nog 5cm de lucht in, komt goed dus.......

dich moos hiej neet alles vertelle en laote zeen sjeelski...de concurentie kiek dalijk nog alles aaf...de wits wie ze zin..

maaruh...

waarom mot da kontje 5 cm omhoog..alez..toch niet om plaats te maken voor de uitlaat na?  da zijn Gafifpraktijken

The Dominator

Citaat van: "Hakinnen"

dich moos hiej neet alles vertelle en laote zeen sjeelski...de concurentie kiek dalijk nog alles aaf...de wits wie ze zin..

maaruh...

waarom mot da kontje 5 cm omhoog..alez..toch niet om plaats te maken voor de uitlaat na?  da zijn Gafifpraktijken

alleeh, dan gaat ie tenminste altijd bergaaf, das zuuniger!!
en ook voor wat compensatie voor mn 100kg natuurlijk en wat extra bodemvrijheid.... :mrgreen:

//www.pomodoro-rosso.nl

May Day

Ophogen kan nogal wat negatieve invloed hebben op het rijkarakter van je fietskuh. Dus ik zou eerst even kijken hoever je kan gaan zonder dat je slalommend over het rechte stuk rijdt voordat je die blingblingpot eronder schroeft.

The Dominator

Citaat van: "May Day"Ophogen kan nogal wat negatieve invloed hebben op het rijkarakter van je fietskuh. Dus ik zou eerst even kijken hoever je kan gaan zonder dat je slalommend over het rechte stuk rijdt voordat je die blingblingpot eronder schroeft.

hoef um niet te verhogen voor die pot hoor.... als ik veerdig ben zit ie netjes weggewerkt en heeftie nog veerweg genoeg........

//www.pomodoro-rosso.nl

May Day

ooooooh!

Overigens, had je niet beter een van deze kunnen kopen, zit al blingblingbertolibitubo op en zo:

http://www.racing4fun.de/portal.php?mid=4&mid1=4&task=show_detail&id=7432

Hakinnen

Citaat van: "May Day"Ophogen kan nogal wat negatieve invloed hebben op het rijkarakter van je fietskuh. Dus ik zou eerst even kijken hoever je kan gaan zonder dat je slalommend over het rechte stuk rijdt voordat je die blingblingpot eronder schroeft.

hehe...eindelijk..

laatst een discussie van een uur aan gewijdt..op LRT zit er ene die gelooft me niet als ik dat zeg..

May Day

Tja, dat vind ik niet zo vreemd dat ze dat daar niet geloven. Als ze geblinddoekt zouden moeten rijden op een intruder met clipons en vervolgens op een 999R zouden ze het verschil niet merken.....

The Dominator

Citaat van: "Hakinnen"

hehe...eindelijk..

laatst een discussie van een uur aan gewijdt..op LRT zit er ene die gelooft me niet als ik dat zeg..

tuurlijk, (het kan, maar niet altijd) ben de laatste die zegt dat dat niet zo is....... kunt in alles natuurlijk TE ver gaan he...... moet gewoon dus zo'n blingbling strak racedemperker dr op schroeven, heb ik helemaal geen last vd weerweg :mrgreen: (die zijn nl zo strak die veren niet)

alleen afgaande op mensen die ervaring met deze CBRkes op circuit hebben en ook afgaand op wat ik totnutoe gereden heb leek me dat wel een goede investering, maargoed ik is overtuigd... doet ik um nu effe niet ophogen, als het nodig is zit t er toch zo op he......

//www.pomodoro-rosso.nl

DeWitte

Citaat van: "May Day"Tja, dat vind ik niet zo vreemd dat ze dat daar niet geloven. Als ze geblinddoekt zouden moeten rijden op een intruder met clipons en vervolgens op een 999R zouden ze het verschil niet merken.....

:laughing49so: :rofl:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Hakinnen

Citaat van: "May Day"ooooooh!

Overigens, had je niet beter een van deze kunnen kopen, zit al blingblingbertolibitubo op en zo:

http://www.racing4fun.de/portal.php?mid=4&mid1=4&task=show_detail&id=7432

yep....da zijn bekende fietskes..

overigens:

http://www.racing4fun.de/portal.php?mid=4&mid1=4&task=show_detail&id=7474

daar zou ik blijer mee zijn..