de koning is dood, lang leve de koning

Gestart door Schmetzke, 29 oktober, 2006, 13:52:54

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Schmetzke


B-Witch

Tsja, mss een beetje zijn eigen schuld :?:

jammer maar helaas :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Motzippaldy

Proud on the South  

Schmetzke

Citaat van: "Motzippaldy":guns:  :violent:  :whipping:  :evil:  :|  :banghead4rv:  :(->

:stupid:

DeWitte

allez, Hayden was het zeker niet die Rossi onderuit liet gaat :roll: . was ie toch wel echt zelluf. Hayden imo daarom terechte WK :worship-cool: de winnaar heeft altijd gelijk :lol: . Zorgt ook voor afwisseling, nu de hegemonie van Rossi eens doorbroken is.

Trouwens die spurt bij de start en de winst van Bayliss op de Duc was vet :!: : zo van broekie's kom maar op 8)  8) en zo doe je dat  :wink:

Ook mooi die felicitaties van Rossi aan Hayden: een hele grote sportmeneer die kleine italiaan. en ook mooi om te zien die uitzinnige Hayden met z'n hele familie.  8)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Hakinnen

terecht of niet..?

pff..ik denk dat het in beide gevallen..rossi of hayden een terecht geval is..

al is het natuurlijk overduidelijk dat rossi de meest getalenteerde van de twee is..

whatver..wat telt zijn de punten aan het eind van het jaar ..en daar staat hayden bovenaan

de crashes, het hebben van pech of een motor die ermee stopt...hoort er allemaal bij...it aint over till the chickenflag drops..

over tien jaar weet niemand meer wat er gebeurde in seizoen 2006..het zoveelste..maar over tien jaar staat er wel nog steeds "Champion 2006: nicky Hayden / Repsol Honda" in de boekjes en uitslagen lijsten..

het gaat om het uiteindelijke resultaat...niet zozeer om de manier waarop het tot stand kwam...

Verdiende winnaar..al had ik persoonlijk ook liever Vale gezien ..maar wat ik persoonlijk allemaal vindt is hier niet relevant.

knap van de Scuderia Rosso...goed gereden van Capi. Bayliss....BAYLISTIC...wow!  niet gek voor een oude knar die het hele jaar op een 999F06  gereden heeft..

B-Witch

Troy Bayliss liet een staaltje stuurmansschap zien, en ik denk dat zelfs Rossi hem niet had kunnen pakken.
Rossi vergooide zelf zijn titel, helaas.
Maar aan de andere kant gun ik het Hayden zeer zeker, Hij heeft er immers zeer hard voor gewerkt!!!
Zeer prachtig om te zien hoe geemotioneerd hij was, en hoe pa en ma Hayden hun zoon aan het suporteren waren.
En dan komt die grote kleine Italiaan en feliciteerd Hayden op zo'n welgemeende wijze, daar kan ik dus kippenvel van krijgen...zeer mooi!!
Mogen we volgend seizoen weer wat verwachten denk ik.
Hayden gedreven om zijn titel te prolongeren, en Rossi gedreven om de titel weer terug te pakken. 8)
You may own the bike, but the bike possesses you.

Hakinnen

Citaat van: "suzuki-girl"Troy Bayliss liet een staaltje stuurmansschap zien, en ik denk dat zelfs Rossi hem niet had kunnen pakken.
Rossi vergooide zelf zijn titel, helaas.
Maar aan de andere kant gun ik het Hayden zeer zeker, Hij heeft er immers zeer hard voor gewerkt!!!
Zeer prachtig om te zien hoe geemotioneerd hij was, en hoe pa en ma Hayden hun zoon aan het suporteren waren.
En dan komt die grote kleine Italiaan en feliciteerd Hayden op zo'n welgemeende wijze, daar kan ik dus kippenvel van krijgen...zeer mooi!!
Mogen we volgend seizoen weer wat verwachten denk ik.
Hayden gedreven om zijn titel te prolongeren, en Rossi gedreven om de titel weer terug te pakken. 8)

vergeet het maar...Dit was Hayden enige WK winst ooit..no way dat ie dat in 2007 weer kan doen...
(al had niemand het voor dit jaar durven voorspellen en deed ie het toch)

Rossi had een paar maal pech dit jaar (3 x DNF)

en niet vergeten...de menneks als stoner + pedrosa komen eraan...en de oude garde zal binnen afzienbare tijd plaats moeten gaan maken

B-Witch

Citaat van: "Hakinnen"
Citaat van: "suzuki-girl"Troy Bayliss liet een staaltje stuurmansschap zien, en ik denk dat zelfs Rossi hem niet had kunnen pakken.
Rossi vergooide zelf zijn titel, helaas.
Maar aan de andere kant gun ik het Hayden zeer zeker, Hij heeft er immers zeer hard voor gewerkt!!!
Zeer prachtig om te zien hoe geemotioneerd hij was, en hoe pa en ma Hayden hun zoon aan het suporteren waren.
En dan komt die grote kleine Italiaan en feliciteerd Hayden op zo'n welgemeende wijze, daar kan ik dus kippenvel van krijgen...zeer mooi!!
Mogen we volgend seizoen weer wat verwachten denk ik.
Hayden gedreven om zijn titel te prolongeren, en Rossi gedreven om de titel weer terug te pakken. 8)

vergeet het maar...Dit was Hayden enige WK winst ooit..no way dat ie dat in 2007 weer kan doen...
(al had niemand het voor dit jaar durven voorspellen en deed ie het toch)

Rossi had een paar maal pech dit jaar (3 x DNF)

en niet vergeten...de menneks als stoner + pedrosa komen eraan...en de oude garde zal binnen afzienbare tijd plaats moeten gaan maken

he  :?: oude garde, Hayden is pas 25, dus nog een heel aantal jaar te gaan :?
Ik hoop iig dat hij gedreven is om te prolongeren, des te spannender wordt het, dan nog wat "jonge garde" wat er zich mee bemoeit, moet het wel een mooi seizoen gaan worden :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Hakinnen

Citaat van: "suzuki-girl"
Citaat van: "Hakinnen"
Citaat van: "suzuki-girl"Troy Bayliss liet een staaltje stuurmansschap zien, en ik denk dat zelfs Rossi hem niet had kunnen pakken.
Rossi vergooide zelf zijn titel, helaas.
Maar aan de andere kant gun ik het Hayden zeer zeker, Hij heeft er immers zeer hard voor gewerkt!!!
Zeer prachtig om te zien hoe geemotioneerd hij was, en hoe pa en ma Hayden hun zoon aan het suporteren waren.
En dan komt die grote kleine Italiaan en feliciteerd Hayden op zo'n welgemeende wijze, daar kan ik dus kippenvel van krijgen...zeer mooi!!
Mogen we volgend seizoen weer wat verwachten denk ik.
Hayden gedreven om zijn titel te prolongeren, en Rossi gedreven om de titel weer terug te pakken. 8)

vergeet het maar...Dit was Hayden enige WK winst ooit..no way dat ie dat in 2007 weer kan doen...
(al had niemand het voor dit jaar durven voorspellen en deed ie het toch)

Rossi had een paar maal pech dit jaar (3 x DNF)

en niet vergeten...de menneks als stoner + pedrosa komen eraan...en de oude garde zal binnen afzienbare tijd plaats moeten gaan maken

he  :?: oude garde, Hayden is pas 25, dus nog een heel aantal jaar te gaan :?
Ik hoop iig dat hij gedreven is om te prolongeren, des te spannender wordt het, dan nog wat "jonge garde" wat er zich mee bemoeit, moet het wel een mooi seizoen gaan worden :wink:

klopt...maar ik bedoelde:

hayden zal niet beter worden als ie nu is....de "pedrosa's en de stoner's" nog wel...die komen net kijken en maken het de gevestigde orde nu al knap lastig soms...over een tijdje kunnen ze zomaar langszij komen denk ik..

B-Witch

De tijd zal het leren :!:

Maar voor mij is er toch nog altijd maar een de beste en dat is natuurlijk Valentino Rossi.
Dat is een echte sportman, goeie winnaar, en zeker ook een goeie verliezer :thumbsup:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Desmo-devil

Geweldig wat Bayliss vandaag heeft laten zien. Jammer dat Rossi zo vroeg in de race onderuit ging. Ik heb meer met Rossi dan met Hayden.
Mooi slot voor de Ducati mannen.!
Maar een paar vraagjes voor de experts onder ons : Wat zegt dit nu eigenlijk.
Is Bayliss echt zo goed ?
Wordt het SBK wellicht zwaar onderschat in vergelijking tot de moto GP ?Rijdt Gibernau dus echt als een dweil als je ziet wat Bayliss doet op dezelfde machine ?

Wat vinden jullie ?

Shoot !!

Schmetzke

Citaat van: "Hakinnen"
vergeet het maar...Dit was Hayden enige WK winst ooit..no way dat ie dat in 2007 weer kan doen...

:stupid:

Motzippaldy

Citaat van: "Desmo-devil"
Is Bayliss echt zo goed ?
?

Wat vinden jullie ?

Shoot !!



Bayliss is echt goed  :worship-cool:  maar anderen(Honda mannen) hebben vandaag rust dag gehad achter langzaam en slim rijdende Hayden  :wink:
Proud on the South  

DeWitte

wat is eigenlijk pcies het (grote-) verschil tussen SBK en de GP?? wie weet er het fijne van? :roll:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away