Try out for Biaggi @ Magny Cours

Gestart door DeWitte, 11 oktober, 2006, 19:37:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

Bron Racesport.nl

CiteerOp het circuit van Magny-Cours kwam Max Biaggi voor het eerst in actie op het type motorfiets waarop hij in 2007 zal gaan deelnemen aan het World Superbike Championship.



Foto: Max Biaggi verlaat de pitbox op het circuit van Magny-Cours

Eén dag na de laatste wedstrijd werd er op het circuit van Magny-Cours door diverse teams, waaronder het Alstare Corona Suzuki team dat hun nieuwe rijder voor 2007 alvast kennis liet maken met de voor hem nieuwe Suzuki GSX-R 1000, getest.
Het doel van deze kennismaking was niet zozeer het rijden van snelle ronden, maar meer het wennen aan de voor hem nieuwe motorfiets en vooral de zitpositie, afstelling van de rem- en koppelingshandels en de voetsteunen. Deze afstellingen kunnen hierna op het nieuwe 2007 model, waarmee Biaggi volgend seizoen in actie zal gaan komen, toegepast gaan worden.

De deuren van de pitbox bleven tijdens deze test zoveel mogelijk gesloten en de aanwezige pers werd angstvallig op afstand gehouden.

Gezien deze test kunnen, zoals wij zondag al op onze site meldden, de geruchten, dat Biaggi mogelijk een contract getekend zou hebben bij het MotoGP team van Kawasaki, naar de prullenbak.



Foto: Max Biaggi maakt zijn eerste meters op de Suzuki GSX-R 1000

Naast Biaggi kwamen er ook nog diverse andere teams in actie op het Franse circuit.

Zo was het Dark Dog Stiggy Motorsports Team op de baan te vinden met hun nieuwe rijder voor 2007, Yoann Tiberio, en was het Winston Ten Kate Honda Team aanwezig met de Italiaan Roberto Rolfo, die zowel de Supersport als de Superbike machine aan de tand voelde. Rolfo zal in 2007 hoogstwaarschijnlijk het team van Gerrit en Ronald ten Kate komen versterken. Of dit in de Supersport of Superbike klasse zal zijn is nog niet bekend. Dit zal afhangen van de besprekingen die nog met een aantal andere kandidaten gaande zijn.

Ook reed Joshua Brookes rond op de voor hem nieuwe Honda, waarop hij volgend jaar in actie zal komen bij het Alto Evolution – Team Bertocchi. Het team heeft de motorfietsen, waarop de Braziliaan Alex Barros dit seizoen in actie kwam, overgenomen van het Klaffi Honda Team. Misschien verklaart dit het gerucht, wat afgelopen tijd de ronde deed, dat Barros samen met Brookes voor het team zou gaan rijden.
Barros zelf liet afgelopen weekend weten zeer binnenkort een beslissing te nemen over zijn toekomstplannen. Tot op dit moment heeft hij echter nog geen keuze gemaakt uit de diverse aanbiedingen die hij op zak heeft. Zo zou de Braziliaan kunnen kiezen uit een zitje naast Troy Bayliss in het Xerox Ducati Team, het team van Alstare Corona Suzuki, dat bereid zou zijn om een derde fabrieksfiets in te zetten, en het Winston Ten Kate Honda Team. Ook zou er interesse zijn vanuit de MotoGP, maar deze aanbiedingen heeft de ex-MotoGP rijder naast zich neergelegd, net als een nieuwe aanbieding van het Klaffi Honda Team.

De foto's zijn gemaakt door Kell Edge
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Bakkertjedeeg

Zou wel stoer zijn Biaggi en Barros bij Batta. :yes6rs:

Alhoewel ik Barros ook wel graag in de TKR zetel zie.

Motzippaldy

Ik zie die twee ouwe lullen nergens graag  :o  ik zie jonge rijders met potentieel graag  8)
Proud on the South  

Bakkertjedeeg

Citaat van: "Motzippaldy"Ik zie die twee ouwe lullen nergens graag  :o  ik zie jonge rijders met potentieel graag  8)

Kom kom Motzy. Kan best leuk zijn. The oldies versus the rookies. :D

Steefke™

Citaat van: "Bakkertjedeeg"
Citaat van: "Motzippaldy"Ik zie die twee ouwe lullen nergens graag  :o  ik zie jonge rijders met potentieel graag  8)

Kom kom Motzy. Kan best leuk zijn. The oldies versus the rookies. :D

ik ben het met Motzy eens te oud en te middelmatig, ze hebben Biaggi niet voor niets gewipt, geen prestaties en te hoge eisen er zijn genoeg jongens die het wel verdienen.
Smells like rubber

Bakkertjedeeg

Citaat van: "steefke"
Citaat van: "Bakkertjedeeg"
Citaat van: "Motzippaldy"Ik zie die twee ouwe lullen nergens graag  :o  ik zie jonge rijders met potentieel graag  8)

Kom kom Motzy. Kan best leuk zijn. The oldies versus the rookies. :D

ik ben het met Motzy eens te oud en te middelmatig, ze hebben Biaggi niet voor niets gewipt, geen prestaties en te hoge eisen er zijn genoeg jongens die het wel verdienen.

Biaggi heeft gewoon 1 probleem. Als er iets niet aan de fiets klopt, dan zijn zijn resultaten er ook naar. Rossi daarentegen kan met een problemen fiets een race winnen. Ik moet Biaggi ook niet hoor, maar het WSBK krijgt zo een nog grotere impuls. Ik kan me nog de overstap naar Pirelli goed herinneren. Dat waren wel andere tijden.

Motzippaldy

Citaat van: "Bakkertjedeeg"Ik kan me nog de overstap naar Pirelli goed herinneren.


Ik haat overstap naar tuK Pirelli  :guns:
Proud on the South  

Steefke™

Citaat van: "Bakkertjedeeg"
Citaat van: "steefke"
Citaat van: "Bakkertjedeeg"
Citaat van: "Motzippaldy"Ik zie die twee ouwe lullen nergens graag  :o  ik zie jonge rijders met potentieel graag  8)

Kom kom Motzy. Kan best leuk zijn. The oldies versus the rookies. :D

ik ben het met Motzy eens te oud en te middelmatig, ze hebben Biaggi niet voor niets gewipt, geen prestaties en te hoge eisen er zijn genoeg jongens die het wel verdienen.

Biaggi heeft gewoon 1 probleem. Als er iets niet aan de fiets klopt, dan zijn zijn resultaten er ook naar. Rossi daarentegen kan met een problemen fiets een race winnen. Ik moet Biaggi ook niet hoor, maar het WSBK krijgt zo een nog grotere impuls. Ik kan me nog de overstap naar Pirelli goed herinneren. Dat waren wel andere tijden.

zet Rossi op een trakor en hij wint nog
Smells like rubber

Hakinnen

Citaat van: "Bakkertjedeeg"
Citaat van: "steefke"
Citaat van: "Bakkertjedeeg"
Citaat van: "Motzippaldy"Ik zie die twee ouwe lullen nergens graag  :o  ik zie jonge rijders met potentieel graag  8)

Kom kom Motzy. Kan best leuk zijn. The oldies versus the rookies. :D

ik ben het met Motzy eens te oud en te middelmatig, ze hebben Biaggi niet voor niets gewipt, geen prestaties en te hoge eisen er zijn genoeg jongens die het wel verdienen.

Biaggi heeft gewoon 1 probleem. Als er iets niet aan de fiets klopt, dan zijn zijn resultaten er ook naar. Rossi daarentegen kan met een problemen fiets een race winnen. Ik moet Biaggi ook niet hoor, maar het WSBK krijgt zo een nog grotere impuls. Ik kan me nog de overstap naar Pirelli goed herinneren. Dat waren wel andere tijden.

biaggi's rijcapaciteiten zijn niet het probleem..biaggi's houding is het probleem..

Batta wilde 'm niet...flammini zeer zeker wel en hoofdsponsor Corona ook...en wie betaald..die bepaald.....
en daarom zal denk ik Barros ook niet naar TKR gaan..alhoewel gerrit dat graag zou zien denk ik zo..echter..hun nieuwe sponsor heeft een sterke voorkeur voor Rolfo en sponsoren hebben daar heel veel macht..al is het bij die laatste ff afwachten waar ie gaat rijden..hij wilt zelf op de SBK blade en niet op de supersport als derde fiets..

Ben het er verder eigenlijk wel een beetje mee eens..sbk moet niet de "veteranenrace" ex motogp mannen worden...

Mannen voor de toekomst..tiberio . fabriozio..Canepa, simeon ..en zeer zeker supertalent corti ..en met een beetje geluk danny de boer..

overigens...de sbk zal weer veranderen...ducati heeft de 1200 reeds klaarstaan en die zal ingezet worden..hoe dan ook..
er staan er reeds 5 klaar voor de fimcup 1000 superstock in 2007 waar het "junior - Xeros" team er o.a twee van krijgt..
in 2008 staan er 1200's aan de SBK start..

voorlopig mogen Bayliss en zeer hoogstwaarschijnlijk Lavilla de 1000cc kar daar nog trekken..

Steefke™

Citaat van: "Hakinnen"
Ben het er verder eigenlijk wel een beetje mee eens..sbk moet niet de "veteranenrace" ex motogp mannen worden...
kar daar nog trekken..
jammer genoeg begint het er wel steeds meer op te lijken.

Smells like rubber

Hakinnen

Biaggi is snel..heeft getest op Vallelunga onder zeer grote (werkelijk duizenden mensen op de tribune's!!!!) en heeft erg veel gereden met de 06 SBK GSX-R1000..

snelle tijden dus..beloofd wat..

piccie voor de liefhebbers..




meer SBK nieuws..

TKR: Rolfo = in
Klaffi: Muggas = in

Motzippaldy

Dat waren geen snelle tijden maar voor deze motor waren de langzamere tijde

EK SuperSport
1.Bococoloni Gilles (I, Kawasaki) 1'43"375
2.Cruciali Stefano (I, Honda) 1'43"431
3.Giugovaz Diego (I, Yamaha) 1'43"990

Gilles Italiaanse kampioenschap SS 1'41
Brignola Italiaanse kampioenschap SuperBike 1'39"405


Alle tijden zijn race tijden  :wink:
Proud on the South